Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חי חי

אני מיצטער לא לרע אבל אתה נישמע מצחיק, טיפה. אתה מחפש "טרבל" במכשיר של 3500 שקל שיש לו אקוולייזר פרמטרי 5 ערוצים. אם אני לא טועה באלפיינים אין כזה דבר "טרבל" או "באס" אם יש לך צלילים גבוהים יותר מידי אז כנרא הקומפננט שלך לא בסדר אבל לא נינכנס לזה.

תנסה להיכנס לאקוולייזר פרטי ( USER EQ) ולשפר את המצב בעזרתו. תוריד את הצלילים הגבוהים משם!

פורסם

הקומפוננט הוא של סרווין וגה Ti 4.02

אלה קומפוננט ברמה גבוהה ועברתי כבר שלושה מתקינים שלא יודעים להשתמש ברדיו דיסק הזה ולא הצליחו להוריד לי את הטראבל מהכשיר , בגלל שלא הצליחו למצוא אותו במכשיר . הבעיה היא שהטוויטרים ממש טיפ טיפה חזקים מידי . האם מישהו יכול לעזור לי בנושא? תודה מראש

מרון

פורסם

תמיד יש את האופציה של להוסיף נגד ו/או קבל בטור לטוויטר. הכל תלוי בתוצאה שרוצים לקבל.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

ועברתי כבר שלושה מתקינים שלא יודעים להשתמש ברדיו דיסק הזה ולא הצליחו להוריד לי את הטראבל מהכשיר , בגלל שלא הצליחו למצוא אותו במכשיר .

תחפש מתקינים רציניים, איך אתה רוצה לפתור בעייה , אם הם לא יודעים להשתמש במכשיר?

אולי הפעלת הגדרה של LOUDNESS ואז זה צורם לך?

ZZR

פורסם

דרך הקרוסים כבר ניסינו , המתקין שלי אמר לי כבר שצריך דרך הפאנל .

אני אשמח לבוא ביום שישי למפגש , אני רק צריך מיקום ושעת מפגש ואני שם :wink: .

מרון

פורסם

מה אתם מבלבלים את המוח עם קרוסים וכאלה, נגדים וכו'...

יש למכשיר אקולייזר גרפי 7 ערוצים ולשם כך הוא מיועד.

 

פשוט מאוד, לחיצה ארוכה על MANU, ומשם דפדוף קל בעזרת הגלייד לאקולייזר הגרפי.

מעבר בין הערוצים ע"י לחיצה על מקש הBAND של הרדיו וכיון ע"י פוטנציומטר הווליום של המערכת.

אחרי שכיוונת תלחץ על הגלייד ואז תשמור את זה בפריסטים יש לך אופציה מ1-6 לחיצה ארוכה על כל אחד מהם תוביל לשמירה של הפריסט.

אם אין לכם מושג ואתם לא מכירים(כמו שלושת ה"מתקינים" שניסו), אז אל תמליצו ואל תגיבו סתם...

 

אם יש לך עוד בעיות ואו אתה לא מצליח , תבוא למפגש יום שישי ואני אסביר לך קצת עליו, לא מסובך מידי, רק צריך להכיר.

under construction..

פורסם
מה אתם מבלבלים את המוח עם קרוסים וכאלה, נגדים וכו'...

יש למכשיר אקולייזר גרפי 7 ערוצים ולשם כך הוא מיועד.

 

פשוט מאוד, לחיצה ארוכה על MANU, ומשם דפדוף קל בעזרת הגלייד לאקולייזר הגרפי.

מעבר בין הערוצים ע"י לחיצה על מקש הBAND של הרדיו וכיון ע"י פוטנציומטר הווליום של המערכת.

אחרי שכיוונת תלחץ על הגלייד ואז תשמור את זה בפריסטים יש לך אופציה מ1-6 לחיצה ארוכה על כל אחד מהם תוביל לשמירה של הפריסט.

אם אין לכם מושג ואתם לא מכירים(כמו שלושת ה"מתקינים" שניסו), אז אל תמליצו ואל תגיבו סתם...

 

אם יש לך עוד בעיות ואו אתה לא מצליח , תבוא למפגש יום שישי ואני אסביר לך קצת עליו, לא מסובך מידי, רק צריך להכיר.

סליחה שאני מגיב להודעה אבל תשמעע

כל אחד מנסה לעזור במה שהוא יודע, פורום אודיו לא ? כל אחד הביא המלצה

אז סלחח לנו שאתה הוא הגאון הגדול לא כל פעם יחכו לך עד שתגיע ותוכל לדפוק אותה בתגובה מרשימה

 

סלח לי אבל זה פשוט לא נראה טוב ...

פורסם
סליחה שאני מגיב להודעה אבל תשמעע

כל אחד מנסה לעזור במה שהוא יודע, פורום אודיו לא ? כל אחד הביא המלצה

אז סלחח לנו שאתה הוא הגאון הגדול לא כל פעם יחכו לך עד שתגיע ותוכל לדפוק אותה בתגובה מרשימה

 

סלח לי אבל זה פשוט לא נראה טוב ...

רועי שלום.

אני מצטער אם התגובה שלי לא נראית לך, פשוט אם קוראים את ההודעה של פותח התרד, זה נשמע ממש דבילי התגובות\התשובות שהוא קיבל.

ואתה צודק זה פורום אודיו וכל אחד מנסה לעזור.

אבל אם תשים לב פעם הבאה לפני שאתה קופץ בהצהרות שלא ממש מוסיפות .

תביא שפותח התרד שואל שאלה מאוד פשוטה:

"כיצד מורידים את הטראבל דרך הפאנל? לא הצלחתי למצוא את האפשרות , גם לא בעזרת ספר ההוראות."

והכותרת גם נראית לי מאוד ברורה:"שאלה בנוגע לכיוון המערכת אלפיין 9855"

מאן מה אנו מסיקים?(קצת הבנת הנקרא) שהוא רוצה תשובה ממישהו שיודע איך ניתן להוריד טראבל(או צלילים גבוהים בעברית) בכיוון במכשיר של אלפיין מדגם 9855.

אז אני לא גאון גדול וגם לא מתיימר להיות אחד כזה, אבל אני יודע את ה"סוד הכמוס" כיצד לעשות זאת, ומכאן גם הדרכתי את הבחור ע"י הכוונה נכונה, ואף הצעתי לעזור לו מעבר לכך במפגש וגם ללמד אותו עוד טיפה על המכשיר.

עכשיו מה מצחיק פה?, שאתה בא וקופץ עם הערה עוקצנית (שלא מוסיפה לכבודך) ומשמיץ על בסיס חסר כל שחר.

התגובה שלי הייתה שאם אין לאנשים מושג איך מכוונים באס-טראבל-מיד (או יותר נכון שימוש פשוט באקולייזר) במכשיר של אלפיין 9855, שלא יגיבו סתם...

גם אתה כשאר יצא לך להעלות הודעה על בעיה כזאת או אחרת , לא ממש תהיה מעוניין בתגובת "אולי" "יתכן" "אפשרי", אלא תרצה לדעת איך לפתור את הבעיה, ומכאן התגובה שלי מנגד, כפתרון.

אתה מבין שתגובה כמו "ניתן תמיד להוסיף נגד\ קבל לפני הטוויטר" היא מטופשת כאשר מדובר על כיוון פשוט במכשיר אחד המתקדמים שיש?

(לא שאני בא לזלזל בשלו או במישהו אחר).-אני מנסה להביע את עמדתי.

אני מקווה שזה היה מובן, וצר לי אם זה היה נראה כעלבון\פגיעה\עקיצה במישהו.

לילה טוב לכולם

G.Mr

under construction..

פורסם

כבר אמרתי שאני מעוניין להגיע למפגש ביום שישי , אבל אני חושב שאני אצטרך לדעת את מיקומו ואת השעה שהוא מתקיים בו בשביל להגיע.

אני אשמח לקבל את הפרטים

תודה , מרון

פורסם

ניר אתה צודק במאה אחוז - שבן אדם מבקש עזרה ספציפית בנוגע לכיוון ספציפי רק אדם שהתנסה ספציפית יכול להגיב - נקודה !!

 

ורומן - באלפיין אתה בוחר את האקולייזר מה שבא לך גרפי או פרמטרי

פורסם

עכשיו מה מצחיק פה?, שאתה בא וקופץ עם הערה עוקצנית (שלא מוסיפה לכבודך) ומשמיץ על בסיס חסר כל שחר.

התגובה שלי הייתה שאם אין לאנשים מושג איך מכוונים באס-טראבל-מיד (או יותר נכון שימוש פשוט באקולייזר) במכשיר של אלפיין 9855, שלא יגיבו סתם...

אני קפצתי עם הערה עוקצנית כי קצת הרגיז לראות מישהו שהתנשא על כולם


×
×
  • תוכן חדש...