Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

קניתי לא מזמן שני סאבים של רוקפורד 150 rmsבלי תיבה ...

האם אתם ממליצים לי לקנות תיבה או שאני יוכל לבנות אותה בעצמי ????

יש לי את כל האמצעים לבנות תיבה אבל אין לי מושג מה המידות של תיבה שתתאים לי בשבילהם

אז אם מישהו יוכל לעזור לי אני אשמח

פורסם

לפי דעתי תלך לקנות יש באוטו פרט בפ"ת תיבה ל 2 סאבים וגם בונים לך לפי הסאב ותברר כמה עולה כי יכול להיות שיותר שווה לך לקנות במקום לבנות ולבזבז את הזמן שלך על בניה אם אתה רוצה יש שם תיבה של 3 סאבים שאני החזרתי חח... אם אתה צריך טלפון שלהם אשמח לעזור לך בנושא...

פורסם
שלום לכולם...

קניתי לא מזמן שני סאבים של רוקפורד 150 rmsבלי תיבה ...

האם אתם ממליצים לי לקנות תיבה או שאני יוכל לבנות אותה בעצמי ????

יש לי את כל האמצעים לבנות תיבה אבל אין לי מושג מה המידות של תיבה שתתאים לי בשבילהם

אז אם מישהו יוכל לעזור לי אני אשמח

יש פה בחור בפורום קוראים לו RomanX הוא בונה תיבות וגם מייעץ תפנה אליו בפרטי ותראה מה תוכלו להשיג יחד . בהצלחה יהודה.

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...