Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי עזרה לרכב למשפחה שיהיה קטן חסכוני ונהיגה מהנה אוטומט בלבד ושיראה יפה

חשבתי על הרבה מאוד מכוניות אבל את האמת אני לא יודע כל אחד מהמשפחה שלי מחפש משהו אחר

אז אני רוצה שתציעו לי וככה נראה על מה ניתפשר.

תודה ערב טוב ושבוע מצוין

פורסם

גם יפה, גם יפני, גם אוטומטי, גם מהנה לנהיגה, גם קטן, גם חסכוני.

לא תמצא את הכל ברכב אחד, לפחות לא בתקציב שציינת, לכן חפש שרשור על מאזדה 121 בדף זה, שיש לה חלק מהתכונות הנ"ל.

אפשרות שניה - מיצובישי קולט - לא ממש חסכונית בדלק, אבל היא יפנית, קטנה, זריזה, ופחות מכוערת מהלאנסר עליה היא מבוססת.

אם אתה מוכן לוותר מראש על כל הנאה מנהיגה (וגם בטיחות) - קנה באלנו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תודה רבה לכם..

במשפחה שלי וחברים העלו לא פעם אחת את הרכב סוזוקי בלנו..

תאכלס?..אני ממש לא אוהב תאוטו *** עריכה - זה פורום רכב ולא צ'אט פרטי. אם אתה מתעקש לכתוב בסלנג אל תעשה את זה פה *** הזה..אפשר אולי להתפשר על משהו ...

ויש לי שאלה..

האם כדי ללכת למגרש מכוניות ולקנות אוטו עם תשלומים? מגרשים כגון אוטודיל,אוויס,טראפיק,שלמה סקיט וכ'

שווה את ההשקעה או שכדי להסתפק ב תקציב של ה32K לשלם פעם אחת ולגמור ת'סיפור בלי תשלומים ובלי באלגנים על הראש..?..

פורסם

תחפש רכב פרטי ולא ממגרש...

 

בעניין התשלומים - זה כבר תלוי בך. אם אתה אוהב להיות תלוי וחייב במשך כמה שנים אז בבקשה...

Veni Vidi Vici

פורסם

תראה מצד אחד..כיף לנסוע ברכב די חדש..

 

אבל החיסרון זה התשלומים הרבים..

 

ומצד שני לא נוכל למצוא רכב כמו שאנחנו מחפשים ב 32K

 

צריך להתפשר על אפשרות..

 

על מה אתם הייתם הולכים ?

במצב שלי..

פורסם

והכוונה שלקנות ממגרש..זה בגלל התנאים שיש לי לשלם בתשלומים..

 

למה מאדם פרטי אני לא יכול לשלם לו בתשלומים..

 

בטח ובטח שאני מעדיף רכב מאדם פרטי אבל המצב הכספי לא מאפשר לקנות רכב מהשנים האחרונות מפרטי..

 

ואם תשלומים..אז זה רק מגרשים וליסינג

×
×
  • תוכן חדש...