Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הינו שנת 2001 דגם אאודי A4 1.8T

בעייה אחת היא שבלם היד אינו נתפס, אפשר להרים אותו אך הוא חוזר חזרה למצב תחילה

ובעייה שנייה היא שה"וינקר" השמאלי של האיתותים עולה למעלה טוב (איתות ימינה) אך למטה הוא יורד ומאותת אך הוא אינו נתפס אפשר לסמן על הפניה אך זה לא נשאר תפוס.

 

מה לדעתכם הבעיות? מה מחיר הטיפולים (לא בצ'מפיון)? והאם זה אמור לגרום לחשש למשהו יותר רציני?

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

בקשר לבלם היד יכולים ליהיות שלוש הדברים הבאים.

השיניים של בלם היד נשחקו והוא לא נתפס טוב,

כפתור השחרור תפוס,

אין בכלל פין שמקבע את הידית במקומה בין השיניים.

 

בקשר לידית וינקר אין לי מושג.

 

בחזרה לידית בלם היד, במקרה הכי גרוע תחליף אותה קומפלקט (נראה לי שיצא גם יותר זול מלנסות לתקן אותה).

פורסם

לגבי הידית איתות שלא נתפסת.

 

הבעיה היא במכלול הידית עצמה. היא מכילה מגעים חשמליים, קפיצים וזיזים.

כנראה שאחד מהזיזים נשחק וזה מחייב החלפה של כל ידית האיתות.

פורסם

ניתן לנסות ולפרק את הידית לגורמים, ולבצע ניקוי של הרכיבים, מה שעשוי לפתור את הבעיה.

קיים פרוייקט מצולם בדף הקישורים הגדול, שהועלה ע"י אחד מחברי הפורום.

מתוארת שם דוגמא לפרוק, ניקוי והרכבה של מכלול הידית (אמנם לא מדובר באאודי, אך זה עשוי לעזור לך).

 

ההמלצה שלי: אם יש לך מעט חוש טכני וידיים טובות, נסה לפרק הידית ולנקותה.

במקרה הכי גרוע, כשתראה שזה לא עוזר - קנה ידית חדשה.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
תנסה למצוא בפירוקיות רכב. רכיבים כאלה במוסך עולים הון.

בהחלט נכון.

דוגמא: מחירה של ידית איתות לרנו קנגו עומד על מעל ל-800 ש"ח.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
פירוק הידית מחייב הסרת כרית אוויר ומכלול ההגה

 

כמו כן אם יש לרכב ESP יש גם לכייל אותו לאחר הרכבת ההגה חזרה

אם אינני טועה, כיול ה- ESP דרוש לביצוע בגלל חיישן זוית הגה.

האם יש לפרק גם החיישן כדי להסיר ידית האיתות? או שמא הדבר אינו קשור כלל לחיישן זה?

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

חוש טכני אין.

אז מה המחיר בערך של ידית חדשה (לא בצ'מפיון!!)?

 

ובקשר לבלם היד? מה ההערכה של מחיר התיקון?

 

 

תודה רבה על העזרה!.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

אזור השרון, אני עדיין ממתין להערכת מחירים.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
×
×
  • תוכן חדש...