Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהג יחיד

ממוצע של כ-80 ק"מ ליום (כאשר מרבית הנסיעה בכביש בין עירוני)

כיום נוהג בשרייד 93 1300 ידנית.

רוצה לשדרג....מתלבט בין אוטומטית קטנה (שנראה לי הכי מתאים לצרכים שלי) למשפחתית (שם יש היצע גדול יותר של דגמים לטעמי).

מה שחשוב לי, כמו לכולם:

חסכונית ככל שניתן מבחינת צריכת דלק

חלפים לא יקרים מדי

 

הרכב שהכי מצא חן בעיני הוא הפולו אך עם כל מי שהתייעצתי התגובה המיידית היא רכב מעולה אך חלפים ואחזקה יקרים! האם זו סטיגמה או שאמת בדבר????

ביצעתי חיפוש בפורום על פולו אך לא ממש הצלחתי לגבש החלטה.

אשמח לקבל המלצות ותגובות לגבי פולו או כל רכב אחר שמומלץ! תודה!

דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 , ידני

פורסם
נהג יחיד

ממוצע של כ-80 ק"מ ליום (כאשר מרבית הנסיעה בכביש בין עירוני)

כיום נוהג בשרייד 93 1300 ידנית.

רוצה לשדרג....מתלבט בין אוטומטית קטנה (שנראה לי הכי מתאים לצרכים שלי) למשפחתית (שם יש היצע גדול יותר של דגמים לטעמי).

מה שחשוב לי, כמו לכולם:

חסכונית ככל שניתן מבחינת צריכת דלק

חלפים לא יקרים מדי

 

הרכב שהכי מצא חן בעיני הוא הפולו אך עם כל מי שהתייעצתי התגובה המיידית היא רכב מעולה אך חלפים ואחזקה יקרים! האם זו סטיגמה או שאמת בדבר????

ביצעתי חיפוש בפורום על פולו אך לא ממש הצלחתי לגבש החלטה.

אשמח לקבל המלצות ותגובות לגבי פולו או כל רכב אחר שמומלץ! תודה!

היום הייתי במגרש טרייד אין (חבר של חבר) וראיתי שתי מכוניות ואלה הפרטים:

יונדאי אקסנט דגם אסטים מודל 2002 יד 2 (הראשונה מליסינג, שניה פרטית) , 83000 ק"מ , חיצונית נראית שמורה מאוד! מחיר מבוקש 51,000 ש"ח.

 

קורולה 2001 יד ראשונה מליסינג , 83,000 ק"מ , חיצונית נראית שמורה מאוד! מחיר מבוקש 58,000 ש"ח.

מה דעתכם????????

דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 , ידני

פורסם

לנטאיכס מליסינג? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...