Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעכשיו כל פעם שבוריס יגיב יזכירו את עניין השמן?

 

שכל אחד ישפשף עם מה שבא לו וזהו

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תשובות:

 

חבר שלי מהטכניון הביא לי מאמר על מיבחני שמנים ותוספי שמן , וכנל לגבי חחת דעת של מומחים ובעלי מקצוע מחו'ל ,

בנוסף הוא הביא לי סיכום של מיבחן של שמן פז מהארץ

את השמנים מעמידים במיבחנים שהנתונים להם הם תקן (ISO משו..) ולו פרמטרים גלובליים בכל העולם

הנתונים היו ש ל LM היה תוצאות זהות כמו של פז, בימיוחד בנתון הכי חשוב שהוא "סיכוך בפילוח" (כאשר שני מתכות חולפות אחת על השניה ובטמפרטורות מסויימות).

 

חוות דעת מחו'ל על השמן הזה היו הנחותות ביותר

ואילו MOBIL1 ו SILKOLANE היו במקומות הראשונים

וגם מוטול לא טובה כמו שאתם חושבים היו לפחות איזה 5-6 חברות מוכרות שעברו אותה ובארץ הם יותר זולות ממנה

 

בכל השמנים ניבדקו המוצרים העילאיים של כל חברה.

 

אין אצלי את המאמר הזה , הוא היה בגודל דפי A3 מוכן לדפוס.

 

בנוסף הוא הראה לי מחקר של הטכניון על כל הדלקים בארץ

וזה ניפץ את המיתוס ש 99-98 הם הכי טובים.

האוקטן הכי גבוהה בארץ הוא 96 ו 99-98 זה 95 מתוסף בתוסף שליכאורה אמור להעלות את האוקטן אבל זה לא קורה בפועל.

 

וזו פעם אחרונה בחייייייייים שאני חוזר על זה , גם אם יצרפו אותי ל ישו הצלוב אני לא מדקלם את זה שוב

 

תיקנו LM תיקנו, תלכו לפרסי הגנב תלכו, הוא ביכלל לא זול גם לא במצברים וכל זה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מה דעתך על לתקן את בלם היד בב.מ.וו בלי קשר לג'מייקנה ?
זה שהוא נתן הסבר לדעתו על סוגי השמנים , לא אומר שיש לו דעה על תיקון בלם היד של הבמוו...

 

:wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
זה שהוא נתן הסבר לדעתו על סוגי השמנים , לא אומר שיש לו דעה על תיקון בלם היד של הבמוו...

 

:wink:

זה שאין לי דעה לגבי הבלם יד ב BMW יש לי דעה לגבי זה שקודם מסדרים את החלונות שהרכב יהיה נעול לפני שנועלים מיכסה מנוע עם 400 kW ו 400 lbf·ft

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מה לתקן, תשין לו קצת LM והוא כמו חדש

תגיד אתה דפוק ?

 

הוא אמר בפירוש או MOBIL1 או SILKOLANE...

 

זה שאין לי דעה לגבי הבלם יד ב BMW יש לי דעה לגבי זה שקודם מסדרים את החלונות שהרכב יהיה נעול לפני שנועלים מיכסה מנוע עם 400 kW ו 400 lbf·ft

סיבכת אותי ,

 

איך אני אמור לשמן את החלון אם אין חלון ???????

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

מה יקר ?!!!?!?

http://www.toyli.co.il/productspec.asp?id=1021

35 שקל , שים לו מים וסע לשלום

 

תגיד אתה דפוק ?

 

הוא אמר בפירוש או MOBIL1 או SILKOLANE...

 

סיבכת אותי ,

 

איך אני אמור לשמן את החלון אם אין חלון ???????

 

ל MOBIL1 או SILKOLANE יש מיסוך שמן , ל LM אין !! אז לא תהיה לך בעיה , עד שתשיג חלון יהיה לךבינתיים מיסוך שיגן לך על המתכת באוטו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מה זה ג'ימיקאנה תזכירו לי?

 

תמיר

פורסם
מה זה ג'ימיקאנה תזכירו לי?

 

תמיר

 

נסיעת תימרון שליטה בין קונוסים

 

למעשה זו הספורט המוטורי שכולם מדברים עליו, כן כן הדבר הזה שיש בארץ !! החוויה המוטורית.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כן זה מדמה הנעה אחורית במיוחד לצרפתיות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...