Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תזכירו לי את נושא השירשור.. :shock:

 

צדיק אחד בסדום.......

 

 

עקרונית סוג הרכב המתאים לג'ימאקנה מאוד תלוי באופי המסלול:

 

מסלול מהיר ופחות טכני- עדיפות למכונית חזקה יותר, גם במחיר של מרכב סדאן.

 

מסלול טכני- עדיפות למכוניות האצ'בק קטנות וזריזות.

 

אם תקח לדוגמא את ה-MDC שהיה במסלולים, מכוניות קטנות בנפח 1.6 השיגו בחלק מהמקרים תוצאה יותר טובה ממכוניות סדאן חזקות משמעותית מהן (עברו בתוצאה מכוניות כגון אימפרזה טורבו וכו'), כמובן שזה גם הרבה תלוי בנהג.

 

כיוון שהפולו שלך אוטומטית, דווקא הייתי ממליץ לך ללכת על ה-BMW, גם תתן SHOW לקהל, וגם זו תיהיה הזדמנות בשבילך ללמוד ולהכיר מעט יותר את הרכב בנהיגה טכנית (אמרת שלא התנסת עדיין בתחרות ג'ימאקנה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

איזה שואו ?

 

מנוע ה 2.0 אמנם חזק יחסית אבל לא מספיק כדי להעיף את הישבן כמו שצריך

 

כן , נסעתי על אחת וגם הבעלים שלה אני מאמין יסכים איתי...

 

מה שכן ל E36 יש אחיזה בת זונה . היא ללא ספק העדיפה מהשתיים .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

מצטער, אני הייתי מעדיף את הפולו. מכמה סיבות.

1. רכב קצר בהרבה (E36 מרגישה כמו סירה).

2. המנוע של ה-320 הוא לא חזק מספיק, הוא גם לא זריז בסל"ד (בעייתי במיוחד).

3. הגה של 70 סיבובים מצד לצד. אבל רדיוס סיבוב של בלונדינית באורגיה עם כושים.

4. הנעה אחורית, כשהתחת ייצא, לך תתפוס אותו.

5. הפולו אוטומטית, פחות משחקי הילוכים. ג'ימיקאנות בארץ הן סופר איטיות, רוב הזמן על מנתק בראשון-תחילת שני.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".


×
×
  • תוכן חדש...