Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגיל מעט מידי מאוחר מידי.

ועדת הכלכלה של הכנסת הורידה את מס הקניה על רכבים הוברדיים ב10% (ל30%).

עכשיו היא בקבוצת רישוי 4 (כמו מאזדה 6 ומונדאו).

 

זה יפה מאוד.

אבל לא מספיק.

למה שלמישהו שמקבל רכב מליסניג ולא משלם עם דלק יהיה אכפת אם הוא נוסע ברכב היברדי?

זיהום אויר זאת סיבה טובה, אבל לא מספיק טובה בשביל רוב הישראלים.

למה לא לקחת דוגמא מאנגליה ולקטלג את המיסוי על רכב מחברה לפי רמת זיהום?

טוב, זאת בקשה גדולה מידי משלטונות מדינת ישראל.

אבל הטבה במס שמשלם עובד על הרכב לטובת רכב היברדי הוא צעד דיי פשוט ומתבקש.

אמנם זה לא יעשה פלאים לרמת זיהום האויר, אבל יעלה כמה עשרות (אולי אפילו מאות בודדות) של מכוניות כאלה על הכביש וייצור מודעות אצל הציבור.

 

http://www.themarker.co.il/tmc/article.jhtml?fromHasot=true&ElementId=%2Fibo%2Frepositories%2Fstories%2Fm1_2000%2Fabs20051205_8741.xml&origin=ibo&layer=car&layer2=&layer3=

פורסם

מדינת ישראל מובילה בעולם בשימוש בדודי שמש לחימום מים ביתי! בכך ניקתה מדינת ישראל את מצפונה מנושא אנרגיה חלופית, איכות הסביבה וכו'.

חברות ישראליות משתתפות בפרויקטים של אנרגיה ממקורות מתחדשים בכל העולם - אבל בארץ יוק!

אז יש רכבים היברידיים, אז הם מורידים את הזיהום בלמעלה מחצי, BIG DEAL!

פורסם

הורדת המיסוי מחדירה את הרכב ההיברידי לשווי שימוש נמוך יותר, וכך חוסכת לנהג הליסינג החביב כסף אם הוא בוחר בה.

 

חברות הליסינג אמורות לקבוע מחיר נמוך יותר למכונית היברידית גם בזכות צריכת הדלק הנמוכה שלה, שתחסוך להן הרבה כסף.

 

מיסוי של מכוניות לפי זיהום האויר שלהן לא יעודד נהגי ליסינג לבחור במכוניות היברידיות יותר מהצעד הנ"ל, שקובע - שים לב - מיסוי נמוך בכ-63% לעומת רכב רגיל (לאחר התחשבות בהורדת המיסוי שתסתיים עוד 4 שנים.)

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

בוקסר, חברות ליסינג לא משלמות את הדלק של המכוניות, אלא החברה שחוכרת אותן.

 

 

בקשר למשפט האחרון, אני חושב שאתה טועה.

אם בנאדם יכול לקבל מכונית היברדית בשווי שימוש 4 במחיר של שווי שימוש 3, למשל.

פורסם
מדינת ישראל מובילה בעולם בשימוש בדודי שמש לחימום מים ביתי! בכך ניקתה מדינת ישראל את מצפונה מנושא אנרגיה חלופית, איכות הסביבה וכו'. BIG DEAL!
זה כמו שבישראל נימצאות 3 החברות הגדולות בעולם להתפלת מי ים...

לפני איזה 10 שנים רפול (ז"ל) הציע להקים מיפעל להתפלת מי ים. זה היה באותן שנים שבהן ניפתחו שערי הירדן ומים רבים זרמו לאבדון... כולם צחקו עליו... אמרו "ומה יהיה אם ירד גשם? מה, יסגרו את המיפעלים??!!"

כאשר אנחנו יודעים שאחרי זה הגיע שנים קשות... חוץ מזה, התפלת מי ים תמלא מחדש את אקוויפר החוף שהולך ונהרס... עבודה להרבה שנים למיפעלי התפלה, למלא מחדש את המאגרים הריקים...

 

כמובן, שכיום החברות האילו מוכרות את מרכולתן לדובאי. וכן בארץ מדברים על ליקנות מים מטורקיה!

במקום שחכמים עומדים, שב!

:|

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

גילי

 

אם כבר סטית מנושא המכוניות והגעת להתפלת מי ים, הרי אמנם הגישה שלך נכונה אך המידע על התפלה שאתה מוסר קצת (די הרבה) לוקה בחוסר דיוק. ובכל מקרה מפעלי התפלה מוקמים בימים אלו בישראל

פורסם
גילי

 

אם כבר סטית מנושא המכוניות והגעת להתפלת מי ים, הרי אמנם הגישה שלך נכונה אך המידע על התפלה שאתה מוסר קצת (די הרבה) לוקה בחוסר דיוק. ובכל מקרה מפעלי התפלה מוקמים בימים אלו בישראל

זה מה שניקרא יותר מידי מאוחר, ופחות מידי...

אתה מיתכוון למיתקן באשקלון? או למיתקן שאמור להיות בחוף פלמחים או בקיסריה?

בינתיים חלקים גדולים של אקוויפר החוף הומלחו (תהליך בילתי הפיך). 10-15 שנים אני שומע על התפלת מי ים, ומה קרה עם זה? אנחנו מוכרים את זה לשכנים שלנו...

כמו כל דבר במדינה הזו, מחשיבים את "האיום הפלסטיני" כחשוב ממדרגה ראשונה. כולם דוחפים את האף לזה, גם מי שלא ממש אמור להיתעסק בכך. ביגלל זה החינוך בארץ ניראה ככה, התחבורה, העובדים, הרווחה, קופות החולים והצוותים הרפואיים ועוד... כי את ציבור הניבחרים לא מעניין כלום חוץ מה"דובדבן" שבקצה של הקלחת הפוליטית. ברגע שכל אחד יעשה את התפקיד שלו, שבישבילו הוא ניבחר, הכל יהיה טוב. עד אז? נקווה לטוב...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

לפי טופגיר מכוניות דיזל הרבה יותר חסכוניות בדלק מרככבים היברידיים .

 

יצרני הרכב סתם מנסים למכור לאמריקאים דבר שלא באמת עובד.

מתי שיוציאו אותם עם דיזל זה באמת יעשה את העבודה.

עד אז שהשרים יעברו לדיזל.

אייל

פורסם
ד"א למה לא מייצרים דיזל היברידי?

הרי זה אמור להיות עוד יותר חסכוני.

האמריקאים לא קונים דיזל.

 

כבר אמרתי שמייצרים אותם רק בשביל למכור שטויות לאמריקאים.

אייל

פורסם

היא נטענת בעזרת אנרגית הבלימה.

צעצוע חמוד ומעניין.

נחמד לגלוש ללא קול בתוך העיר, או להניע ולדעת שהנעת רק ע"י הודעה ויזואלית.

אגב- העסק עובד ויפה.

 

איך מטעינים מכונית היברידית? או שהיא נטענת רק על ידי נסיעה?
×
×
  • תוכן חדש...