Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

יש ברשותי רכב מסוג מיצובשי גלאנט שנת 96 מנוע 1.8 אוטומט.

יש לי בעיה מעצבנת שכבר הרבה מאוד זמן נמשכת והיא דיי מעצבנת...

הבעיה היא שהאוטו רועד כל ההגה הכול כשאני על הילוך D

כשאני מחזיר ל נוטראל האוטו נירגע והוא לא רועד.

מה יכולה להיות הבעיה ?? מישהו אולי נתקל בבעיה כזאתי ברכב הזה.

דרך אגב שמתי לב לזה כשאני מעביר ל D הטורים קצת יורדים וכשאני מחזיר לנוטראל

הם עולים טיפה.

תודה לעוזרים :)

פורסם

נשמע כמו מייצב סיבובים /מעגל פיקוד חשמלי לא תקין.

 

יותר סביר שזה המייצב סיבובים עצמו.

 

כשיש בעיה איתו, הוא בדכ מודיע על קוד תקלה במחשב -סקנר איבחון. אם אני זוכר נכון זה קוד תקלה 55 .

בשאר סוגי הרכבים בעלי מנוע צעדים סטנדרטי, ברב המקרים בכשל חלקי לא תרשם קוד תקלה.

בגלל שזה מיצובישי כדאי לחבר קודם כל לסקנר איבחון.

נכון שניתן לנקות בית מצערת וכו... וזה גם יכול לפתור את הבעיה, אך ברכב כזה כאמור אני הייתי מחבר קודם סקנר ובגלל שכאמור יודע לאתר עצמית תקלות אלה.

 

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הבעיה יכולה לנבוע ממספר גורמים, שיש לבחון אותם:

תושבות מנוע / גיר קרועות או יבשות

מסנן אויר סתום

מצערת מלוכלכת

סל"ד סרק נמוך מדיי, שיש לכיילו מחדש

ועוד...

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

אז זהו שהיתי במוסך מיצבושי ביגלל הסחיבה של הרכב

והוא סידר לי תבעיה של הסחיבה כיוון עם המחשב הזה

אבל לא עלה עלה בעיה הזאתי הם אומרים שהם לא יודעים מה זה

אולי זה תושבת גיר?

פורסם

אז מה אתם אומרים ללכת שוב למוסך מורשה מיצובישי כי אבא שלי היה שמה לפני כמה זמן

והם אמרו שיסדרו ולא הצליחו לסדר...

מה אני יכול לעשות כדאי לסדר את זה בעצמי אולי?

פורסם

לפותח השרשור גם לי יש גאלנט 95 וגם לי אותה בעיה....לפי מה שאני הבנתי הבעיה נובעת מתושבות מנוע לא מקוריות או מסבובי סרק נמוכים מדי.

פורסם

אז מה אני יעשה כמה יעלה לי להחליף תושבות מנוע או לתקן את סיבוב הסרק הנמוכים?

כי זה דיי מעצבן

פורסם
אז מה אני יעשה כמה יעלה לי להחליף תושבות מנוע או לתקן את סיבוב הסרק הנמוכים?

כי זה דיי מעצבן

לא נראה לי שיש מה לעשות עם זה. אני לפחות נשארתי עם זה. אם אתה מגלה דרך לפתור את זה בבקשה תרשום כאן שגם אני אדע.

פורסם

אני הייתי בודק קודם את התושבות מנוע וגיר ורק אחר כך הולך לחפש בדברים אחרים!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הדברים הראושנים שאתה יכול לעשות זה לכוון את הבורג טורים, ולהכנס עם פנס מתחת למכסה מנוע ולבדוק תושבת תושבת, את הגומי שלה שלא יהיה עם סדקים.

×
×
  • תוכן חדש...