Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

יש לי רנו קליאו 1.4 שנת 95 ,המים ברדיאטור היו מלוכלכים מאד בעיקר מים עם חלודה(נראה לי)בכל מקרה החלפתי את המים במים ירוקים כמובן ותוך 3 ימים המים העכורים חזרו החלפתי שוב פעם והתופעה חזרה המוסכניק אמר שיש חלודה במנוע והחלפת המים לא תעזור.גם אם נחליף 20 פעם

שאלתי היא מה המשמעות של חלודה ואיך מתקנים כך שהמים ימשיכו להיות ירוקים ולא חומים?

בתודה

פורסם

ניקוי רדיאטור אצל מקצוען ע"י פירוק הדוד העליון והתחתון וגם מה שרפי אמר הוצאת התרמוסטט וניקוי מעברי המים במנוע ע"י לחץ מים/חומר של רדיאטוריסט.

נ.ב. חסוך לעצמך חומרי/תוספי/מנקי רדדיאטורים מאוטודיפו כי הם לא שווים כלום!

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

אני הייתי קונה רדיאטור חדש וגם מבצע את השטיפת המנוע הזאת ומנסה לדנדש ככל האפשר את הצינורות.

 

מענין מה מצב הבלוק שלו.

פורסם

תודה רבה על העזרה,כמה צריך לעלות לי שטיפת מנוע פנימית וניקוי רדיאטור?והאם ניקוי רדיאטור הכרחי כי בינתיים הרכב בסדר לא מתחמם ולא עושה בעיות.

פורסם

השאלה לדעתי אם המים העכורים מפריעים לקירור המנוע. האם האוטו מתחמם?

סה"כ זה אוטו בן 10 ובמכוניות כאלה אם יש משהו עובד כמו שצריך צריך לחשוב פעמיים אם לעשות דבר כזה כמו ניקוי - בעיקר אם הוא לא מתקן בעיה כל שהיא.

פורסם
השאלה לדעתי אם המים העכורים מפריעים לקירור המנוע. האם האוטו מתחמם?

סה"כ זה אוטו בן 10 ובמכוניות כאלה אם יש משהו עובד כמו שצריך צריך לחשוב פעמיים אם לעשות דבר כזה כמו ניקוי - בעיקר אם הוא לא מתקן בעיה כל שהיא.

ואם לא עושים נתקעים , ואוכלים צינור מה שנקרא..

דווקא בגלל שזה רכב ישן צריך לבצע טיפול מונע.

פורסם
השאלה לדעתי אם המים העכורים מפריעים לקירור המנוע. האם האוטו מתחמם?

סה"כ זה אוטו בן 10 ובמכוניות כאלה אם יש משהו עובד כמו שצריך צריך לחשוב פעמיים אם לעשות דבר כזה כמו ניקוי - בעיקר אם הוא לא מתקן בעיה כל שהיא.

ידידי היקר,

 

המכונאים ושאר והמשתתפים בפורום הם אנשים מקצועים ונותנים הצעות לפיתרון הבעיה ובדרך כלל לא בצורה חאפרית!!

טיפול יסודי למערכת הקירור זה מה שמומלץ המשך יום נעים.

איזה כייף לי :)

פורסם

גם לי יש את אותה הבעיה

 

יש לי רובר 416 שנת 97 זה הדגם עם המנוע וגיר הונדה

 

גם לי יש חלודה ברדיאטור עשיתי ניקוי לרדיטור פתחו את הרדיאטור

 

וניקו אותו ועדיין חזרה הבעיה הלכתי למובכניק והוא אמר לי להוריד כל יומיים את המים

 

מהרדיאטור ולהחליף את המים הירוקים במים רגילים כדי לנקות את כל המערכת אבל זה

 

עדיין לא עוזר הבעיה היא שהחלודה הזאת היא כנראה שמן שמתערבב עם מים ויוצר מן

 

"חלודה " לא יעזור כלום צריך לפתוח ראש מנוע ולראות מה הבעיה או שזה אטם או שזה

 

סדק בבלוק שממנו חודר שמן למים ונוצר הליכלוך תבדוק את מפלס השמן במדיד

 

ותראה עם חסר לך שמן כי לי היה חסר קצת .

 

 

עוד בעיה שנוצרת מזה שהמים מהרדיאטור הולכים לעודפים במקום לשאוב מהעודפים

 

תבדוק עם זה גם אצלך .

 

תעדכן אותי עם תוכל במקרה וסידרתה את או יותר נכון עם עליתה על הבעיה

 

לפני שאני מגיע למסכנה היחידה שזה ראש מנוע (מקווה שלא )...............

 

תודה.....

פורסם

רפי שלום,

תגיד לי בבקשה כמה צריך לעלות לי ניקוי מנוע פנימי ומה זה כולל?והאם אני יכול להמשיך לנסוע במצב הזה עוד כמה שנים טובות ללא ניקוי מנוע?

בתודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...