Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים.

 

הרכב שאני נוהג עליו הוא פיז'ו 306 שנת 95 מדגם XN 1400 סמ"ק .

 

באוטו לצערי אין מד טורים:[ ,עכשיו השאלה שלי שאני נוהג אני לא יודע על כמה טורים אני ?.

 

מישהו יכול להגיד לי מה המהירות שהכי נכון להעביר את ההילוכים?.

 

תודה לעונים

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

אל תדאג אתה תסתדר גם בלי מד טורים. ממילא אי אפשר להגיד מספר מסוים של סל"ד שהוא הנכון ואחרים לא.

 

בשביל תאוצה מרבית אתה תצטרך למשוך את המנוע עד שהוא מתחיל להחלש, ואז להעביר להילוך הבא. אם ההילוך הבא סוחב יותר טוב מהקודם, כנראה משכת את הקודם קצת יותר מדי.

לגבי חסכון בדלק אתה רוצה לעלות כמה שיותר מהר להילוכים הגבוהים, בלי למשוך את המנוע באף הילוך בדרך. כמובן שאם תעביר הילוך בסל"ד נמוך מדי הרכב יקרטע וזה לא טוב. תמצא את שביל הזהב שלך על פי האוזן ותגובות המנוע. כמו כן לפעמים אין טעם להעלות הילוך אם בהמשך הרחוב מחכה לך תמרור עצור ממילא, או מצבים דומים.

פורסם

אפשר תמיד ללכת על קפיצות של 20 קמ"ש.

נראה לי שזה גם הכי חסכוני ברוב המכוניות.

אבל מעבר לזה, על סמך ההכירות שלך עם הרכב, אפשר לדעת לפי השמע.

Audi A3 Sportback עם כסאות תינוק מאחורה :wink:

פורסם

זוכר מה לימדו אותך בשיעורי נהיגה? "שלא תשמע את המנוע..." חלק מזה די נכון, אבל התיבה של הצרפתיות היא די קצרה ולי יש קליאו 92 1400 גם בלי מד סל"ד ואני מעביר

1- עד 20 קמ"ש

2- עד 40 קמ"ש

3- עד 60 קמ"ש (שיוט ב- 45-50)

4- עד 80 קמ"ש (שיוט ב- 65-70)

5- 100 ומלעה...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

להעביר הילוכים על פי שעון סל"ד כל הזמן כל לדעתי לא נכון. שעון סל"ד לא נועד בשביל זה הוא נועד לתת אינדיקציה לגבי תקלות במנוע..

 

את ההיכולים מעבירים לפי התחושה. כלומר אם מרגישים שהאוטו לא סוחב מורידים הילוכים אם רוצים להאיץ מהר מושכים הילוך. את הסל"ד אפשר לשמוע ולהרגיש.

פורסם

אני מסכים עם HIGH OCTANE לחלוטין.

הרי כולנו מכירים את התחושה של נהיגה על רכב חדש בפעם הראשונה. לוקח זמן להכיר אותו ולא פעם המנוע יכבה (אפילו אם מותקן מד סל"ד)

מה זה אומר? שנהיגה נעשת על ידי תחושה ולא על פי מה שמד סל"ד מראה.

פורסם

אני יגיד לכם את כמה אני אוהב להעביר.

 

אומנם אין לי אוטו ספורטיבי ,אבל אני אוהב להרגיש שהוא סוחב טוב.

 

1 עד 30 קמ"ש בערך.

 

2 עד 70 קמ"ש לפעמיים 80 .

 

3 עד 100 למרות שנראה לי שאפשר יותר .

 

4 אני יכול למשוך אותו נראה לי עד 130 קמ"ש אבל אני מעביר ב120 .

 

5 השמיים הם הגבול עם המנוע שיש לי :[

 

אני רוצה להתקין מד סל"ד במטרה לדעת באמת עד כמה אני מושך את ההילוך והאם אני עושה נזק למנוע כבר.

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

הילוך 2 עד 80 קמ"ש בשימוש לעיתים קרובות יעשה נזק למנוע, ולתיבת ההילוכים.

זה לא סוג המכונית שאמורה לעשות 0-100 בזמן טוב בהילוך ראשון.

 

לדעתי לא כדאי לך להמשיך לנהוג ככה עם ההילוך ה 2, חבל על המנוע.

פורסם

נסיעה רגילה.

עם ראשון אני נוסע והמחוג לא עולה בכלל עד שני, שני עד 30-40, השלישי עד 50-40 רביעי עד 70-80

חמישי ב80-90

 

נסיעה רגועה, אני כבר מעביר את ה5 כבר ב70-60 ככה. ואפילו יורד איתו ל50. אין בעיה בסחיבה.

 

שבא לי לסרוף את האוטו ראשון עד 45 שני עד 80 שלישי עד 110 ורביעי מ110, לא שם חמישי. (עד הקוים האדומים)

 

גם ככה האוטו לא נוסע מי יודע מהר אבל ככה אני מתנהג עם הגיר שלו. גולף 92 GL.

 

תמיר

פורסם

לפני, לפני, הרבה שנים,,אוי,, כמעט ולא היו מדסלטים ברכבים,, והיה,,,,אוי,,, צריך לפעמים להשתמש ב"דאבל קלאץ", לכן,, כל נהג למד להישתמש בחושיו,,אוי,,שיעה ראיה ,,חוש רעידה, קצת חוש ויבראציה, וקצת תרגול , ,,,אוי בלי ,,,אבא,,,אוי, ובכל זאת העגלות נעו גם נעו בכבישים. אז אוי,, חיזרו אל המורה ושאלו אותו ,, איך ,,,אוי,,, איך הוא קיבל ,,,אוייייי, רישיון להוראת נהיגה.אוייי.

 

ולעצם העיניין , אם לא הבנתם את המותוס. נהיגה זה מיקצוע נוסף , אותו אמור לרכוש כל בעל זכות נהיגה (רישיון אמרתם?), וככל מיקצוע, כל אשר לא נילמד והותמע ע"י המורה , צריך לרכוש עם הזמן, סיבה נוספת לתקופת רישיון על תנאי, ומאחר והעברת הילוכים במישור , בעלייה או בירידה, שונים הם, קשה לי לראות את התחרות בשירשור על כמה ומתי.

איני יורד על אף אחד ורק צר לי כי כך המצב.

ע"מ לעודד אותכם, הניסיון והמיומנות תחדור לכל אחד ואחד.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
הילוך 2 עד 80 קמ"ש בשימוש לעיתים קרובות יעשה נזק למנוע, ולתיבת ההילוכים.

זה לא סוג המכונית שאמורה לעשות 0-100 בזמן טוב בהילוך ראשון.

 

לדעתי לא כדאי לך להמשיך לנהוג ככה עם ההילוך ה 2, חבל על המנוע.

האוטו לא נשמע כזה צועק שמושכים את ההילוך ה2 עד 70 -80

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם
האוטו לא נשמע כזה צועק שמושכים את ההילוך ה2 עד 70 -80
הצעה ידידותית\בטיחותית: גש דחוף לבדיקת שמיעה או תוריד את עוצמת המוסיקה!

אם אתה לא שומע את המנוע צורח לה' ב 70-80 קמ"ש על הילוך 2, אני לא יודע איך אתה שומע רכב שצופר כדי להזהיר אותך מסכנה כלשהי או בכלל מה קורה בכביש :roll:

 

שבת שלום

ישראל

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

×
×
  • תוכן חדש...