Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מאמין, איך זה קרה שטעית במידה??? זה ישפיע מאוד על הצליל אסף. אני מקווה שבכל זאת תאהב את הצליל, אם לא , תצטרך לבנות את הדופן האחורי שוב, כי 8 ס"מ עומק זה משמעותי מאוד בתיבה הזאת!
נכון לא מתאים לי לעשות טעויות שכאילו בכל אופן קרה..

מקווה שאני באמת יאהב את התוצר גם כרגע וגם אם צריך לשנות ה8 סנטים הארכה לא רק בדפנות הצדדיות אלה בבדפנה העליונה והאחרונה יש צורך להוסיף 8 סנטים קיצר משמע בניה של תיבה חדשה מה שכרגע אין לי אפשרות כלכלית ובעיקר נפשית שוב להתעסק ולהתחיל לבנות שוב [כן אולי מוזר לכם אבל הדבר היותר שנוא עליי בתחום הוא בניית תיבות]

קיצר מקווה לטוב ושלא זרקתי השקעה פיזית וכלכלית לטימיון..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אצלי הסאב יושב בתיבה של 31 ליטר אטומה... אני מתכוון לבנות לו תיבה קצת יותר גדולה, באיזור ה - 45 ליטר.

 

כרגע הוא מוגבר רק על סליל אחד, כשקניתי אותו לא היה לי צורך בסאב שני סלילים, אך כיון שהציעו לי אותו במכיר סופר אטרקטיבי לקחתי, עם אופציה לשדרוג עתידי... אולי איזה מונו חמוד.

 

 

 

כמה ליטרים היתה אמורה להיות התיבה שלך, וכמה יצא?

פורסם

איזור ה65 . לא יודע כמה כרגע יוצא עם ההפסד של ה8 סנטים עומק . אני מאמין שאיבדתי לא מעט וירדתי לגבול ה57-59 ליטר ..קיצר מקווה שלא נידפקתי מהטעות הזאת ברמה קשה . [אני מכיר את עצמי אם אני לא יאהב את הבאס אני שוב יבנה תיבה אחרת ואני מקווה שזה לא יקרה].

אגב מה רע בתיבה 31 ליטר אטומה שלך? מה אתה לא אוהב בבאס? איך הוא נישמע?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הדבר היחיד ש"רע" בתיבה הזאת זה שהיא לא שלי...

ואני בכל מקרה צריך לבנות או לקנות תיבה בישבילו, אז אחרי קריאת תדרים בפורום חשבתי על לבנות תיבה גדולה יותר שתוסיף לי טיפה יותר תדרים נמוכים.

 

כמובן שהייתי מעדיף לשמוע קודם את הסאב בתיבה דומה לפני שאני בונה, אך אין לי אפשרות לעשות זאת.

פורסם

אחחח אסף התייאשתי ממך... למה לא עשית מה שאמרתי לך ?!?!

אמרתי לך ללכת לנגר יש בדף בדיוק את המידות של הפלטות תגיד לו תעשה לי ככה וככה אתה לא צריך לחשב כלום.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

מיקי אתה נהנה לדרוך לי על היבלות אהה..

אין בעיה -תתכונן כבר מעכשיו ללכת למתקין שלך ולהתחיל להכין לי פלטות ולבנות לי את התיבה כי אם אני לא יאהב את התיבה הנוכחית שלי אני בא לרחובות ואתה עושה לי תתיבה בלי תירוצים .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אוקיי חיברתי ובהתחלה ממש התאכזבתי לגמרי קיבלתי עצבים נסעתי כימעט עשיתי תאונה מעצבים על הבאס

קיצר נסעתי למקום שקט [ליער] להתבודד ולנסות איכשהו לשפר את המצב והתחלתי שעה ו20 דקות להתעסק בכיוונים במונו ובפאנל וזויות שונות של מיקום התיבה [בסוף הסידור שמצאתי הכי נכון לטעמי היה שהממברנה של הסאב פונת במקביל עם המגש מאחור והפורט בצד שמאל צמוד לריצפת הבגאז.] לאחר כמעט 3 שעות בהם אני מנסה ומפגין את מירב הידע המעשי שלי הצלחתי להגיע לתוצאה לא רעה ומרשימה בא התיבה הזו גורמת לקיקר להישמע עמוק יותר לרד נמוך יותר אבל מצד שני היא לא עוזרת לסאב להדגיש מבחינת עוצמת שמע את התדרים לעומת התיבה הקודמת שניבנתה ללאנזר. קיצר באס נמוך נישמע סבבה . באס גבוהה מעל 100HZ נישמע חלש ולא ממש מורגש

התוצאה כללית לטעות המרה שעשיתי היא לא רעה אבל כמו שמכירים אותי פה רובכם [בעיקר אתה סימון כי אנחנו שרוטים חזק באותו נושא] לא מתכוון לשבת בשקט ואיך שאני שוב יחזור מהצבא[מקווה שבשבועיים הקרובים] ויהיה לי זמן פנוי אני שוב חוזר לשולחן השירטוטים בוחן עוד תיבות יצרן של החברה לסאב ושוב מחליט לנסות את גורלי בתיבה אחרת .

להגיד שאני מאוכזב -לא ממש היות והתיבה הנ"ל[גם עם הטעות הקטנה (גדולה) התיבה נחמדה (P לאחר ה3 שעות של הכיוונים] אבל עדין זה לא זה. ניראה בהמשך . מקווה שאני לא ישתגע ויביא עוד סאב כזה כי גם ככה אנ י מרושש כלכלית ועוד מעט ביטוחים טסטים טיימינג וצאות בלאגן.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
באס גבוהה מעל 100HZ נישמע חלש ולא ממש מורגש

.

למה אתה רוצה שהסאב ינגן תדרים באיזור ה 100 הרץ ??

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

סליחה טעות שלי. שוב התיבה גורמת לסאב לרדת נמוך יותר הכוונה שאני שומע תדרים נמוכים שבתיבה הקודמת לא זכור לי שהצלחתי לשמוע אבל העוצמה שלהם נמוכה יותר מהתיבה הקודמת דבר שקצ מעצבן אותי[אני מאמין שזה קשור לטעות של ה8 סנטימטר עומק החסר] נגיד את זה ככה הבאס נישמע עמוק יותר אבל מבחינת עוצמה ורעידות של הגב המראות האוזניים וכו הם הצטנעו יותר בלשון המעטה דבר שקצת מפריע וחסר לי [בכל זאת טיפוס של SPL]...אגב המונו ניכנס לי מהר לפרוטקשן מה ניראה לכם הסיבה? התיבה קטנה מדיי ומקשה על עבודה תקינה של הסאב מה שמאמץ את המגבר שלי יותר וגורם לו להתחמם ולהכנס להגנה?[גיין 3/4 באס בוסט 9DB תדר הדגשה 130HZ סאב סוניק 25HZ בורר על FULL במקום LP]

קיצר יש למישהו רעיון מה לעשות?חשבתי ללכת בכיוון קצת שונה של תיבה אטומה 42 ליטרים , מה דעתכם.?שווה או חסר סיכוי ואני צריך להמשיך בקטגוריה של פורט אבל לבנות תיבה מסוג אחר?

מה ממליצים?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אתה קונה לי?

אגב היום עברתי ליד בנימינה למזלך לא קפצתי לביקור פתע..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הייתי בגני התערוכה לא הייתי בבית כול היום :lol: ....... יאאלה תביא עוד קיקר........נעשה השוואה 2xKicker Vs. 1xSony...

 

תמיר


×
×
  • תוכן חדש...