Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יא חומיה אין לי כסף כרגע בקושי תקציב לתיבה אחרת אני יכול לגרד אתה רוצה עכשיו נביא עוד קיקר וגם אם נביא לעבוד ב1 אוהם עם מה ? עם הפנטום? השתגעת..עם הקדאנס? שיאנוס לי את האלטרנטור ..לא תודה.

קיצר אין בכלל מצב להביא בזמן הקרוב עוד קיקר. אני חייב עם קיקר אחד להגיע למשהו. מה שכבר ברור לי שהקיקר COMP VR פחות חזק מהלאנזר MAX זה בדוק מה שכן הוא יורד יפה יותר בתדרים.

קיצר אני אוהב את הקיקר רק חסר עוצמה וכניראה אני שוב במצוד אחר תיבה שתפיק ממנו מה שאני מצפה.

אני חושב אני שובר קופת חיסכון רק לבנית תיבות נוספות אני עייפתי .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וכניראה אני שוב במצוד אחר תיבה שתפיק ממנו מה שאני מצפה.

זה מה שקורה שלא מקשיבים לאנשים שמבינים בזה קצת יותר טוב מימך.

 

נתתי לך תיבה מעולה בהתחלה, לא תמצא שום תיבה אפילו של קיקר שתפיק יותר מימה שאני הצעתי לך,

אבל זה בעיה שלך......ועובדה תראה את התוצאות.

 

אז פעם הבאה אל תשגע אותי סתם, ואם תשגע..אז תבצע את מה שאני אומר לך.

 

תמיר

פורסם

יש לך אותה מוכנה שאני יבוא להרכיב לשמוע ? לא...ואתה מבין וקיקר מבינים לא פחות ממך כבר אתה אמרת לי שאתה סומך על קיקר מתי שגם שאלתי אותך לפני שבניתי מה דעתך על התיבה הזו ואמרת שקיקר יודעים מה הם ממליצים .

התיבה שהצעת לי זה כללי ללא מידות פנימיות ופורט אז לא נחשב..קיצר אם יש לך תיבה כזו בבית אני אשמח לבוא לשמוע עם הקיקר שלי לפני שאני שוב ניכנס למעגל של חפירות.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

נתתי 3 פרטים,אמרתי לך תיבה פתוחה, נפח פנימי, ותדר,

 

מפה אתה יכול לבנות תיבה באיזה צורה שתרצה ואיזה פורט שאתה רוצה רק שיתאים לתדר שאמרתי לך, ואם הייתה רוצה לבנות אותה הייתי אומר לך את המידות והכול, הלכת על תיבה שקיקר הציע, אמרתי לך סבבה לך עליה, לא שאלת אותי מה עדיף , התיבה שהצעתי או התיבה של קיקר.

 

תמיר

פורסם

טוב אין לי מה לנגן על סרט שניגמר .

נחזור למציאות .

בכל מקרה כמו שאתה מכיר אותי -מה דעתך על תיבה אטומה ככה 45 ליטר בישבילי עם הקיקר והפנטום? יכו לספק אותי?

או רק פתוחה ?

ואם כבר פתוחה אז תן לי את המידות הפנימיות של התיבה וקוטר ואורך הפורט שאתה ממליץ.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כמו שאני מכיר אותך אסף אז תשכח מאטומה,רק פתוחה ואל תסתבך יותר מדי

 

תבנה תיבה חדשה עם ה-8ס"מ החסרים ולדעתי אתה תהיה מרוצה,ה-8ס"מ האלה

 

קריטיים מאוד זה לא משהו שולי.

פורסם

קיצר זה אומר לבנות תיבה חדשה.

אין לי אפשרות לפרק ולהשלים כי יש דפק נגרים [הרבה] +אקדח אויר עם סיכות וגם לא משתלם מבחינת עבודה ומחיר . ניראה מה אני עושה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

בטח שאפשר. חותכים את התיבה לשניים, ברוחב..... זאת אומרת הפרדה של החלק הקדמי והחלק הסופי ואז משלימים בעזרת חתיכות 8 ס"מ את הרוחב והגובה. אם אתה רוצה תמונה" זה יהיה פיקס.

 

תמיר

פורסם

תמיר תודה על ההשקעה אבל חווששני שאני לא יעשה צחוק מעצמי ויעדיף לבנות תיבה חדשה כמו שצריך מהתחלה ועד הסוף.

היה נחמד במקום הרעיון האומנם מקורי אך החוראני שהצעת שהיית מביא לי באמת את המידות הפנימיות +קוטר ואורך הפורט לגבי התיבה שהצעת לי בהתחלה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

חוראני? זה כולה תיבה ילד, מה נסגר איתך? הסאב הזה לא סאב של 4KW שהולך לפרק את העץ.

 

עשיתי את זה כבר לתיבה של 4 סאבים.

 

בקשר לתיבה, נתתי לך נפח, נתתי תדר, כנס לWINISD ותחשב.

 

תמיר

פורסם

טוב .

יהיה בסדר תמיר יהיה בסדר.

אגב הסוני המעפן שלך עולה באוטודיפו 800 שקל.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

יקר באוטו דיפו אני קונה בe-net ב500 שקל.

 

תמיר


×
×
  • תוכן חדש...