Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה שמתי לב לבעייה מאוד משונה ברכב.

כשאני נוסע ממש לאט (מאחורי רכב כבד או לפני עצירה) הרכב נכבה ולא מגיב.

לאחר שהרכב נכבה ניסיתי שוב להתניע אך הוא סירב להתניע. רק לאחר שהחלפתי למצב Parking וכל התהליך של התנעה רגילה הוא הניעה.

לרוב זה קורה בבוקר.

מדובר במצובישי סופר לאנסר שנת 1996 אוטמט.

מותקן גם קודנית ברכב.

פורסם

תן יותר פרטים.

כשנכבה אתה מעביר ל-N ומנסה?

צריך להקליד שוב בקודנית?

לא ברור מה זה רק בבוקר,מנוע קר או חם?

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לא העברתי לניוטרל ישר ניסיתי להניע כי הייתי באמצע הכביש. אבל לאחר שהעברתי ל-P ושמתי סוויץ' וקודנית רק אז הוא הניע.

כן, מנוע קר למרות שאני מחמם את הרכב לפני הנסיעה.

פורסם

מדוע אתה לא נותן כל הפרטים, בפתיחת השרשור.

מה צריך לדלות פרט,פרט.או לנהל חקירה?

 

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
לא העברתי לניוטרל ישר ניסיתי להניע כי הייתי באמצע הכביש. אבל לאחר שהעברתי ל-P ושמתי סוויץ' וקודנית רק אז הוא הניע.

כן, מנוע קר למרות שאני מחמם את הרכב לפני הנסיעה.

כשניסית להניע ישר אחרי שהרכב ניכבה, הקשת את הקוד או שישר ניסית להניע?

פורסם

איגור שלום!

מה לא קראת את התגובה מעליך? אתה ממשיך לשאול?

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
כשניסית להניע ישר אחרי שהרכב ניכבה, הקשת את הקוד או שישר ניסית להניע?
כן, ישר ניסיתי להניע.

אבל לא ניראה לי שזה קשור לקודנית כי הקודן ננעל רק אחרי כמה דקות שהרכב כבוי. תקנו אותי אם אני טועה.

 

לדוד,

אני נתתי את כל הפרטים אין לי מה להסתיר.

 

תודה בכל מקרה.

×
×
  • תוכן חדש...