Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה כל-כך מיוחד בהונדה סיויק?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה אוהבים כל כך לשפר אותה?

האם היא באמת בסיס טוב לשיפורים?

לי לא נראה אבל אולי יש מישהו שיכול להסביר למה

ואני לא מדבר על הארץ גם בחו"ל

פורסם
למה אוהבים כל כך לשפר אותה?

האם היא באמת בסיס טוב לשיפורים?

לי לא נראה אבל אולי יש מישהו שיכול להסביר למה

ואני לא מדבר על הארץ גם בחו"ל

 

בעיקר בחו"ל. בעיקר בארה"ב ליתר דיוק .

 

למה? אין לי מושג... באמת מעניין.

 

בעיני הסיוויק היא מעין בארבי, אפשר להלביש עליה כל קיט או אביזר שקיים.

 

משעממת היא לא.

 

הסיוויק של 92-95 היא מחלוצי הבארביות , ובאמת העיצוב שלה נאה מאד. גם את הדגם האחרון יצא לי לראות מחופש ומגונדר . לא ברור לי. הרי הסיוויק הנוכחית גבוהה שמנה ומגושמת , ואנשים בשלהם. גם מבוגרים!

פורסם
למה אוהבים כל כך לשפר אותה?

האם היא באמת בסיס טוב לשיפורים?

לי לא נראה אבל אולי יש מישהו שיכול להסביר למה

ואני לא מדבר על הארץ גם בחו"ל

 

הסיוויק (חוץ מהדור החדש השמנות)

הוא אוטו חזק יחסית לרמתו (125 כ"ס),

שאוהב מאוד סל"דים גבוהים.

אי לכך ובהתאם לזאת, אפשר בקלות לנצל את ה 125 הללו למטרות

טובות, ולהוסיף להם כהנה וכהנה, והתוצאה יוצאת סבבה.

 

ד"א סיפור מצחיק - אמא שלי קנתה לפני חצי שנה סיוויק אוטומטית,

האוטומאטית הראשונה שלה, וכשהיא נתנה לי לנהוג, נתתי קיק דאון,

והיא נבהלה והתחילה לצעוק עליי שאני הורס את האוטו...

 

נשים :shock:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

רק לדגם esi יש 125 כ"ס. אכן, הספק גבוה יחסית למשפחתיות האחרות, והפסיקו את יצור הדגם הזה ב-96. הדגמים החדשים הם בעלי 110 כ"ס.

תודה מראש.

פורסם
רק לדגם esi יש 125 כ"ס. אכן, הספק גבוה יחסית למשפחתיות האחרות, והפסיקו את יצור הדגם הזה ב-96. הדגמים החדשים הם בעלי 110 כ"ס.

 

לא נכון. גם לסיוויק עד ייצור הדגם החדש (החל מ-2001 אם זכרוני איננו מטעני) יש את מנוע ה-1.6 עם 125 כ"ס.

 

ובנוגע למה כל כך מיוחד בהונדה סיוויק - כלום.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה מיוחד

או מה היה מיוחד

 

מנוע 1.6 מוצלח מאוד עם ביצועים מעולים למשפחתית 1.6 שאהב סל"ד גבוה

 

פוטנציאל שיפורים לא רע

 

צורה נאה

 

-----------------------------------------------------

 

 

אבל מה שהורג אותי באוטו הזה שיושבים בו כ"כ נמוך שרואים רק את הראש של הנהג

זה כ"כ מצחיק לראות ערס נוהג בסיוויק שרואים לו רק את הראש

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

מה מיוחד בהונדה סיוויק?

נו כל הערסים מהדגם הנמוך שעוד לא יכולים פיננסית לעלות לאקורד...

 

:lol::lol:

בדיחה,בדיחה כמובן...

ALFA ROMEO THE SPIRIT OF MILAN

גזבר מועדון אלפא רומאו הישראלי IAROC

פורסם

לפי מה שהבנתי גם להונדה סיוויק, כמה שהיא חזקה יחסית ויש לה בסיס טוב לשיפורים - יש לה שילדה לא משהו בכלל.

תקנו אותי אם אני טועה, ככה אני הבנתי.

Back to the original - NC again.

פורסם
לפי מה שהבנתי גם להונדה סיוויק, כמה שהיא חזקה יחסית ויש לה בסיס טוב לשיפורים - יש לה שילדה לא משהו בכלל.

תקנו אותי אם אני טועה, ככה אני הבנתי.

 

אולי כי היא משפחתית? כאילו דדדההה??????... :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

לאבא שלי יש סיוויק 4 דל' 97' ידנית, והדבר היחיד המיוחד בה הוא המנוע. הוא באמת מצויין, חזק, חובב טורים (אם-כי מחוספס למעלה), וחסכוני להפליא. השלדה? הממ... המון תת-היגוי, ההגה ארוך ומושפע מאד מהכח. המתלים רכים מדי, ולא מסוגלים להיענות לדרישות המנוע. הנק' החיובית היחידה - יציבות בבלימות חריפות (בשל בסיס-גלגלים ארוך). היא גם לא נוחה במיוחד, עם שיכוך כיווץ רך מדי ושיכוך החזרה ברוטאלי ביחס.

בסה"כ - לא הרבה יותר מאצנית רמזורים. מי שזה הקטע שלו - יהנה מאד. מי שמאמין כי ישורת היא רק קטע המקשר בין שתי פניות, יהנה הרבה פחות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

זה שמתאימים לו כל החלקים ממכוניות אחרות.

כנף של אימפרזה מתחברת בול.

קונס של קיה קרניבל כאילו נולד בשבילה.

נאונים סגולים מתחברים מלמטה ב-plug and play

 

אין עוד אוטו כזה

×
×
  • תוכן חדש...