Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בואנה **בואנה זאת לא מילה בעברית תידע את זה** כלכם פחדנים אני הייתי נוסיע**נוסיע= נוסע ,כנראה שהמהירות דפקה לך את העברית** יותר!!

תרדו מהבחור מזה** מזה= מה זה** השטויות האלה

ובגלל זה אתה חושב שאתה "גבר"?!

 

אני הייתי מגדיר אותך כ"זבל" שבגללו הייתי יכול לההרג..!

 

אתה יודע גם אני נסעתי יותר מזה, אבל זה היה בגרמניה ושם אין הגבלת מהירות והכבישים לא כמו פה, ואתה לא שומע אותי מתרברב בזה!

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה, הוצאת לי את המילים מהפה!

 

 

יש הרבה מאוד מצלמות בכביש 6,(11 ליתר דיוק!) אולי זה יעזור לך להבין איזו טעות זאת הייתה מצדך לנסוע כל כך מהר בכביש 6

http://www.speedtraps.co.il/pages/newhome.html

 

למרות שאני לא אדם רע ברגיל, אני ממש מקווה שישללו לך את הרישיון להרבה מאוד שנים ככה אני אוכל לנסוע בבטחון בכביש!!!

 

 

-לאון חבקין-

אתה יודע מה? למרות שגם אני לא אדם רע ברגיל, אני מקווה שתמות.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
אתה יודע מה? למרות שגם אני לא אדם רע ברגיל, אני מקווה שתמות.

אני ביכלל חושב שאחרי הערה כזאת אתה צריך לעוף מהפורום ולתמיד.

 

ממש תגובה של ילד מפגר, ואני יודע שאני קיצוני בתגובה אבל הערות כאלו מרתיחות אותי.

פורסם
אתה יודע מה? למרות שגם אני לא אדם רע ברגיל, אני מקווה שתמות.

 

אני לא התכונתי להתחיל לריב איתך, ושום דבר שרשמתי לא הופנה אליך אישית, פעם כמעט התנגש בי איזה אידיוט שנסע מהר מדי בנתיב שלי.. בנס ירדתי לשוליים ואני עדיין כאן! אחרת .. לא יודע ..כנראה שהייתי שר סרנדות בשמיים!

 

עכשיו אתה יכול להבין למה אמרתי את מה שאמרתי, זה לא היה מופנה אליך אלא לכל מי שנוסע מהר ומסכן אנשים אחרים!

 

מצד שני התגובה שלך היא של ילד קטן שלמרות שגילו הוא 17 עדיין לא התבגר, ואשר לא יודע לקבל ביקורת!

 

המשך יום נעים לך!

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
אני לא התכונתי להתחיל לריב איתך, ושום דבר שרשמתי לא הופנה אליך אישית, פעם כמעט התנגש בי איזה אידיוט שנסע מהר מדי בנתיב שלי.. בנס ירדתי לשוליים ואני עדיין כאן! אחרת .. לא יודע ..כנראה שהייתי שר סרנדות בשמיים!

 

עכשיו אתה יכול להבין למה אמרתי את מה שאמרתי, זה לא היה מופנה אליך אלא לכל מי שנוסע מהר ומסכן אנשים אחרים!

 

מצד שני התגובה שלך היא של ילד קטן שלמרות שגילו הוא 17 עדיין לא התבגר, ואשר לא יודע לקבל ביקורת!

 

המשך יום נעים לך!

 

 

-לאון חבקין-

אתה ביכלל לא צריך לתת לו דין וחשבון , אתה הבעת דעה וזאת זכותך , אבל התגובה שלו הייתה תגובה של מישהו בן 17 עם שכל של בן 3.

 

חג שמח וגמר חתימה טובה.

פורסם

טוב, אז קצת סדר (וואי וואי, אני נשמע כמו איזה מנהל- מהר שמישהו יבעט לי באגו חזרה למטה... תודה)

אבל ברצינות עכשיו,x plane היקר:

1. בקשר לשאלתך (שנענתה כבר, אבל יאללה בכ"ז)- בסדר הבא

א) בדוק תקינות צמיגים (יובש, סדקים, בלאי, שינוי צורה או התנפחות, וכמובן מספיק/יותר מדי ניפוח)

ב) אם לא עוזר- בצע איזון גלגלים (סיפור של 100-150 ש"ח, והרבה נחת). מומלץ- "מכון התחיה" בת"א (חפש בדפי זהב, תקבל את שאר הפרטים). זולים ומקצועיים (לא פרסומת, נסיון :)). רוב הסיכויים שזו הבעיה שלך.

ג) אם עדיין לא עוזר- בדוק אפשרות לתקלות רציניות יותר, כגון ציריות, בוקסות וכו'- זה במוסך.

אני מניח שהבעיות יפתרו הרבה לפני שלב המוסך, אבל כעיקרון- תמיד הולכים מהקל לכבד.

2. בקשר לנהיגה שלך- אמנם שאלת בקשר למשהו אחר לגמרי, אבל ציינת דבר קיצוני (זה לא הגזמה), והכוונה לנהיגה במהירות 150 קמ"ש (או כל מהירות מעל 100-110 לצורך העניין). יחד עם העובדה שלא מזמן הוצאת רשיון ועדיין לא סיימת את תקופת הנהיגה עם מלווה, קשה שלא להתייחס לנושא. תוסיף לזה את הרכב הספציפי שלך, אשר לא נמנה על רשימת עשרת מכוניות הביצועים של השנה (בלשון המעטה). מתוך התגובות שלך, אני מסיק שאתה לא בחור טיפש בכלל, רק חסר נסיון וסבלנות. זה בסדר, אתה בן 17 וככה בדיוק אתה אמור להיות, אבל הגבול עובר הרבה לפני סיכון חייך וחיי אחרים על הכביש. אף אחד לא מתכוון לזלזל בך, אבל הרי לא תצפה לכתוב בפורום בנושא מוטוריקה, אשר הכותבים בו נוהגים במיני רכבים שונים מזה 10, 20 או 30 שנה, ובעלי נסיון גם בתחום המכניקה של אותם רכבים, ולא לקבל תגובות לנושאים שכאלה. זו הסיבה שבעטיה כתבת פה מלכתחילה- כדי לקבל תשובות משכילות. אז נבקשך בנימוס (ואני מקווה שבצורה זו תבין שהכוונה רק לעזור), ואני מקווה שבפעם האחרונה, לכבד את הפורום ואת האנשים הכותבים בו. אני לא מקווה שישללו לך את הרשיון, או שתמות, או שתזכה בלוטו. התבטאויות קיצוניות כאלה, גם אם באו ממקום של דאגה (ואת זה פספסת), בד"כ רק מרחיקות את הצד המקבל ואוטמות אותו. אז נסביר- לפעמים צריך ליפול על הפרצוף כדי להבין שהרצפה קשה. ז"א, אולי אחרי שתקבל דו"ח תדע להזהר יותר. אני מקווה שתעשה את המעשה החכם יותר, ותלמד להזהר לפני שתיענש- בין אם בצורת דו"ח, או בצורת -חס וחלילה- תאונה.

בכל מקרה וללא יוצא מן הכלל, הערות כאלו:

אתה יודע מה? למרות שגם אני לא אדם רע ברגיל, אני מקווה שתמות.
לא יתקבלו בעין יפה!!! אין דרך חזקה מספיק להדגיש את זה, ואני מאוד נזהר במילים שלי.

ושום דבר שמשתמש אחר אמר לך לא מצדיק את זה. ביקשת עזרה- קיבלת. נתנו לך גם ביקורת- תעשה איתה מה שבא לך, גם ככה אין לאף אחד דרך (או זכות) לכפות עליך, אבל שמור על הפה.

אני לא מנהל פה, ולא אחראי, ולא בעל מעמד משום צורה. רשמית- אני אפילו חדש בפורום. כל זה לא מונע ממני להבין את הכללים, ולהעביר אותם למישהו אחר שכנראה לא לגמרי מבין.

 

סע בזהירות, ובהצלחה

ד"א- אם תמשיך לנהוג ביונדאי בצורה כזו, אפילו אם לא יקרה לך משהו, הרכב יגמר לך מהר מאוד. שום רכב משפחתי לא נועד להתעללות במהירות של 150 קמ"ש, אפילו אם זה רק מדי פעם. זה לא נאסקר... מה גם שמהירות כזו ברכב תקין היא מספיק מסוכנת. למה שמישהו ירצה לעשות את זה ברכב עם תקלה לא ברורה שמקורה כנראה במערכת ההיגוי- הוא מעבר להבנתי.

ההצעה הכי טובה שלי היא לחכות בסבלנות (אני יודע, אני יודע), שתיגמר תקופת הנהג המלווה, ואז לקחת את עצמך לקורס נהיגה מתקדמת כדי שבאמת תדע איך להגיב במקרים קיצוניים, ולא תנחש. זה לא יתן לך לגיטימציה לנהוג המהירות מופרזת, או בחוסר זהירות, זה כן יוכל להציל אותך ממצבים מסוכנים. יהירות עדיין לא הצילה אף אחד ממוות, דע מתי להיות צנוע.

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

פורסם
טוב, אז קצת סדר (וואי וואי, אני נשמע כמו איזה מנהל- מהר שמישהו יבעט לי באגו חזרה למטה... תודה)

אבל ברצינות עכשיו,x plane היקר:

1. בקשר לשאלתך (שנענתה כבר, אבל יאללה בכ"ז)- בסדר הבא

א) בדוק תקינות צמיגים (יובש, סדקים, בלאי, שינוי צורה או התנפחות, וכמובן מספיק/יותר מדי ניפוח)

ב) אם לא עוזר- בצע איזון גלגלים (סיפור של 100-150 ש"ח, והרבה נחת). מומלץ- "מכון התחיה" בת"א (חפש בדפי זהב, תקבל את שאר הפרטים). זולים ומקצועיים (לא פרסומת, נסיון :)). רוב הסיכויים שזו הבעיה שלך.

ג) אם עדיין לא עוזר- בדוק אפשרות לתקלות רציניות יותר, כגון ציריות, בוקסות וכו'- זה במוסך.

אני מניח שהבעיות יפתרו הרבה לפני שלב המוסך, אבל כעיקרון- תמיד הולכים מהקל לכבד.

2. בקשר לנהיגה שלך- אמנם שאלת בקשר למשהו אחר לגמרי, אבל ציינת דבר קיצוני (זה לא הגזמה), והכוונה לנהיגה במהירות 150 קמ"ש (או כל מהירות מעל 100-110 לצורך העניין). יחד עם העובדה שלא מזמן הוצאת רשיון ועדיין לא סיימת את תקופת הנהיגה עם מלווה, קשה שלא להתייחס לנושא. תוסיף לזה את הרכב הספציפי שלך, אשר לא נמנה על רשימת עשרת מכוניות הביצועים של השנה (בלשון המעטה). מתוך התגובות שלך, אני מסיק שאתה לא בחור טיפש בכלל, רק חסר נסיון וסבלנות. זה בסדר, אתה בן 17 וככה בדיוק אתה אמור להיות, אבל הגבול עובר הרבה לפני סיכון חייך וחיי אחרים על הכביש. אף אחד לא מתכוון לזלזל בך, אבל הרי לא תצפה לכתוב בפורום בנושא מוטוריקה, אשר הכותבים בו נוהגים במיני רכבים שונים מזה 10, 20 או 30 שנה, ובעלי נסיון גם בתחום המכניקה של אותם רכבים, ולא לקבל תגובות לנושאים שכאלה. זו הסיבה שבעטיה כתבת פה מלכתחילה- כדי לקבל תשובות משכילות. אז נבקשך בנימוס (ואני מקווה שבצורה זו תבין שהכוונה רק לעזור), ואני מקווה שבפעם האחרונה, לכבד את הפורום ואת האנשים הכותבים בו. אני לא מקווה שישללו לך את הרשיון, או שתמות, או שתזכה בלוטו. התבטאויות קיצוניות כאלה, גם אם באו ממקום של דאגה (ואת זה פספסת), בד"כ רק מרחיקות את הצד המקבל ואוטמות אותו. אז נסביר- לפעמים צריך ליפול על הפרצוף כדי להבין שהרצפה קשה. ז"א, אולי אחרי שתקבל דו"ח תדע להזהר יותר. אני מקווה שתעשה את המעשה החכם יותר, ותלמד להזהר לפני שתיענש- בין אם בצורת דו"ח, או בצורת -חס וחלילה- תאונה.

בכל מקרה וללא יוצא מן הכלל, הערות כאלו:

לא יתקבלו בעין יפה!!! אין דרך חזקה מספיק להדגיש את זה, ואני מאוד נזהר במילים שלי.

ושום דבר שמשתמש אחר אמר לך לא מצדיק את זה. ביקשת עזרה- קיבלת. נתנו לך גם ביקורת- תעשה איתה מה שבא לך, גם ככה אין לאף אחד דרך (או זכות) לכפות עליך, אבל שמור על הפה.

אני לא מנהל פה, ולא אחראי, ולא בעל מעמד משום צורה. רשמית- אני אפילו חדש בפורום. כל זה לא מונע ממני להבין את הכללים, ולהעביר אותם למישהו אחר שכנראה לא לגמרי מבין.

 

סע בזהירות, ובהצלחה

ד"א- אם תמשיך לנהוג ביונדאי בצורה כזו, אפילו אם לא יקרה לך משהו, הרכב יגמר לך מהר מאוד. שום רכב משפחתי לא נועד להתעללות במהירות של 150 קמ"ש, אפילו אם זה רק מדי פעם. זה לא נאסקר... מה גם שמהירות כזו ברכב תקין היא מספיק מסוכנת. למה שמישהו ירצה לעשות את זה ברכב עם תקלה לא ברורה שמקורה כנראה במערכת ההיגוי- הוא מעבר להבנתי.

ההצעה הכי טובה שלי היא לחכות בסבלנות (אני יודע, אני יודע), שתיגמר תקופת הנהג המלווה, ואז לקחת את עצמך לקורס נהיגה מתקדמת כדי שבאמת תדע איך להגיב במקרים קיצוניים, ולא תנחש. זה לא יתן לך לגיטימציה לנהוג המהירות מופרזת, או בחוסר זהירות, זה כן יוכל להציל אותך ממצבים מסוכנים. יהירות עדיין לא הצילה אף אחד ממוות, דע מתי להיות צנוע.

תודה. אין לי מה להגיד. אין קטע פה שעכשיו אני לא מסכים איתך. ואתה צודקץ באמת הגבתי "קצת" בהגזמה ולליאוניד- אני מתנצל.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

XPLANE מניסיון אישי של מישהו שהיה נוהג כמו פסיכי בשנתיים הראשונות בהם קיבלתי רישיון

( כמו פסיכי היה להוציא את המיץ לסופר לנסר אומללה ולהגיע למצב שחברים לא מוכנים לעלות איתך לרכב)

ויצא בנס מכמה מצבים לא נעימים במיוחד כולל טוטאל לוס לרכב חדש שלא היה שלי ,

אני ממליץ לך להזהר מאוד רק עוד כמה שנים שכבר יהיה לך ניסיון תבין כמה מסוכנות הם השטויות

שאתה עושה מתוך חוסר ניסיון והבנה של מגבלות היכולות של הרכב + תנאי הדרך + יכולת הנהיגה.

בקיצור תשמור על עצמך ואל תעשה שטויות ( אולי רק קצת )

פורסם
תודה. אין לי מה להגיד. אין קטע פה שעכשיו אני לא מסכים איתך. ואתה צודקץ באמת הגבתי "קצת" בהגזמה ולליאוניד- אני מתנצל.

סבבה, אני שמח שהצלחתי לחדור (שיט, זה לא נשמע טוב...)

עכשיו אני רק מקווה שהמנהלים פה לא יבעטו לי בראש על זה שתפסתי תחת...

וד"א- X PLANE, אתה לא צריך לצטט את ההודעה שלי אם אתה מגיב ישר אחריה, זה די ברור למי ענית (בייחוד אם ברברתי כ"כ הרבה, אין לי כוח לקרוא את עצמי שוב, גם ככה אני זיין שכל... :))

הי מנהלים, אפשר בבקשה לנעול את השרשור הזה עכשיו...?

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

פורסם
אתה יודע מה? למרות שגם אני לא אדם רע ברגיל, אני מקווה שתמות.

למרות שהתנצלת - להתבטאות שכזו אין מקום - לא בפורום ולא בכלל.

אתה שם לעצמך רגל בגלגל.

אתה נוטר טינה למי שעוזר לך, או מנסה לעשות את זה, לפחות.

 

רק בריאות שתהיה לך, ילד.

אני בטוח לא הולך להשקיע עלייך עוד שניית מאמץ בכדי ללמד אותך משהו.

ויש לך עוד הרבה ללמוד.

 

לא איכפת לי אם יהיה לך רישיון או לא,

אני רק אחזור על מה שכבר אמרתי:

אני מקווה שלא תיקח עוד אנשים איתך על הדרך.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

זהו אחד השירשורים הכי חיובי שנתקלתי בו בפורום . נכון שבאנו לעסוק ברכב , אך בהחלט גם בנהיגה וביצועים .

 

שמתי לב לרגשות השליליים החיוביים והתגובות האמוציונליות של המשתתפים וחשבתי לי הלוואי ועוד נהגים

 

יחשבו על הנושא ויפיקו ולו מעט מסקנות ולקחים . אני מקווה לעוד שישורים בנושא בכול הפורמים כך נצא

 

נישכרים .

פורסם

עוד משפט אחד ללאון חבקין הקצת היסטרי בקשר למצלמות בכביש 6

 

 

אין ומעולם לא היו מצלמות קבועות בכביש 6

מעולם!

יש מצלמות שמורכבות על ניידות של משטרה, אבל אם אתה לא מצליח לראות רכב שעומד בצד הדרך זה כבר בעיה שלך, כי אין ושוב מעולם לא היה מצלמות קבועות בכביש 6.

זהו.

פורסם

לא מדויק

אמנם אין מצלמות/מכמונות קבועות (כאלה המורכבות על עמודים), בכל אופן לא כרגע

אבל כן יש נוכחות קבועה של ניידות, חלקן מוסוות, בעלות אמצעים שונים לגילוי מהירות

ראו רשימה מצורפת...

מכמונות כביש6.JPG

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

פורסם
עוד משפט אחד ללאון חבקין הקצת היסטרי בקשר למצלמות בכביש 6

 

 

אין ומעולם לא היו מצלמות קבועות בכביש 6

מעולם!

יש מצלמות שמורכבות על ניידות של משטרה, אבל אם אתה לא מצליח לראות רכב שעומד בצד הדרך זה כבר בעיה שלך, כי אין ושוב מעולם לא היה מצלמות קבועות בכביש 6.

זהו.

היי!

 

אני יודע שאני נשמע קצת היסטרי, אבל כלל התגובות שלי בשרשור הזה הן בהקצנה כדי להעביר מסר!

 

כמו-כן כן יש מצלמות כמו שצורף בתמונה מעלי, וכמו שניתן לראות בלינק שצרפתי כמה הודעות לפני זה..!

 

אני חייב להגיד שכמעט כל מי שהגיב בשרשור הזה תגובתו הייתה נחוצה ומועילה! אני שמח שיש עוד אנשים שאכפת להם בפורום זה!

 

לילה טוב..

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:


×
×
  • תוכן חדש...