Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר של סופר סאונד 100W

ישנם חיבורים :

REMOTE

B+

GROUND

 

לפי ההיגיון, B+ יקבל מתח פלוס קבוע

GROUND ו- REMOTE יקבלו מינוס .

 

האם אני צודק?

 

ועוד שאלה מאוד חשובה,

איך המגבר יודע להיות כבוי כאשר אני מכבה את המערכת?

או שמא, אני צריך להוסיף מפסק בקומבינה כלשהי ולהפעיל את המגבר ידנית בכל פעם..

 

בבקשה תעזרו לי! תודה מראש על התשובות.

פורסם

GROUND-הארקה(-)

 

+-קבל מתח+מהמצבר.

REMOTE-מהפאנל יש לך REMOTE (בד"כ בצבע תכלת)שתפקידו לדאוג

לשאלה האחרונה שלך כלומר שהמגבר ידלק ויכבה ביחד עם הפאנל.

פורסם

+ לוקחים מהמצבר , כבל של 8G(במקרה שלך) עם פיוז תואם(40 אמפר יספיק) למגבר .

 

- מחברים לנקודת חיבור בשלדה(עדיף על צבע חשוף ונקודה על המרכב עצמו.

הREMOTE, זה בעצם הטריגר שנותן את האות למגבר לפעול, רק כאשר הHU פועל.

under construction..

פורסם

תודה חברים על התשובות!

 

אבל אני עדיין לא מבין כמה מושגים.. 8G ו HU

 

והוצאתי חשמל מתחת להגה , מאיפה שהסטארטר , הווישרים וכו' לוקחים חשמל וזה מגיע מהמצבר.. זה לא יספיק למגבר?

כי למגבר יש גם פיוז פנימי..

פורסם

אחי , אתה כנראה רחוווווק מלהרכיב אותו לבד , פשוט גש למתקין טוב , ותחסוך נזק לך ולאוטו שלך,

ותהיה ליד המתקין , ככה תלמד אם מעניין אותך , אבל לפי השאלות שלך, אתה ממש רחוק מלהתקין אותו לבד ובצורה מקצועית ללא בעיות .

פורסם
תודה חברים על התשובות!

 

אבל אני עדיין לא מבין כמה מושגים.. 8G ו HU

 

והוצאתי חשמל מתחת להגה , מאיפה שהסטארטר , הווישרים וכו' לוקחים חשמל וזה מגיע מהמצבר.. זה לא יספיק למגבר?

כי למגבר יש גם פיוז פנימי..

א. רדיו דיסק-יחידת ראש-מקור שמע CD-HU-HEAD UNIT ועוד ועוד..

ב. 8G - מידת כבל - שווה ל8.37 מילימטר בריבוע או קוטר 3.26 מילימטר.

עיין כאן לפרטים נוספים:

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/tools/wiresizes/wiresizes.html

ג. לא, החשמל מתיבת הפיוזים של הרכב הוא מוגבל, יכול לספק רדיו דיסק וגם זה ממש לא

מומלץ בד"כ.

אתה חייב למתוח כבל מהמצבר עם פיוז בתא המנוע רק של הכבל, עד לבגאז אם אתה מתקין

בבגאז.

הפיוז על המגבר נועד למנוע מהמגבר להמשיך להיות בקצר ובכך להתחמם ולהשרף, הפיוז שעל

הכבל המיוחד הזה נועד למנוע מהכבל עצמו לעבור את תכונות מוליכות החום שלו ולהשרף במידה ויש

בו קצר או צריכת זרם גבוהה מדי שעוברת את מה שנקרא הסגולות התרמיות שלו.

 

עיין במדריך הזה לפרטים נוספים:

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/03-03-2002-DIY-Amp-Install.html מדריך התקנת מגבר של אוטוסאונד

Race Smart

×
×
  • תוכן חדש...