Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי חיפושים שעשיתי הבנתי שלא לכול רכב פילטר או ציפ יוסיף משהוא ולכן חבל על הכסף.

יש לי חבר עם גולף 1600 והוא מעוניין להרכיב פילטר וציפ.

אמרתי לו שחבל על הכסף ולא יתן לו כלום שניהם ביחד אפילו (ככה הבנתי מהודעות של החברה בפורום)

קניתי פילטר ליפניי יומיים של K&N (אין בוקס) ומצורף אליו דף שכתוב שכמה שהוא איכותי ושהוא מסנן אוויר יותר טוב מפילטר קרטון ושהוא מכניס יותר אוויר מפילטר רגיל בין 40 ל 60 אחוז, ונותן למנוע לינשום יותר בקלות. איך כול זה ולא יהיה הבדל בהספק אפילו לא קטן?

איך אתם יודעים באיזה רכב פילטר וציפ יהיה משמעותי ובאיזה רכב חבל על הכסף? (אני יודע שברכבים מוגדשים יהיה הבדל משמעותי אבל כרגע מדובר על מנועים אטמוספרים)

בחנות אמרו לנו ששניהם ביחד (פילטר וציפ) נותנים הספק מורגש ודי משמעותי היתכן?

לבחור אין כסף להוסיף לגולף GTI או ל V6 אז בבקשה לא לעלות רעיונות כאלה...

הרכב שייך גם להורים והם מרוצים עד השמיים.

מיסיבוב עליו, ממש עגלה ציפיתי ליותר והרבה יותר (היתה לי DL יותר מהירה)

תודה לעונים רז.

פורסם

פילטר צ'יפ ושאר חרטבונה ברכב אטמוספרי משפרים רק את ההרגשה של בעל האוטו

 

שמרגיש ,"הנה יש לי אוטו משופר ועכשיו אני עושה רכבות אפילו לאימפרזה yo yo "

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

לגביי גולף ספציפית אני יודע שציפ ב VR6 מעלה את הכוח ל 182 ועם פילטר מגיעים ל 190 כוח סוס בדוק...

למה ב גולף 1600 לא יתן כלום...?

יש למישהוא תשובה יותר לעיניין חוץ מ YO YO

רז.

פורסם

רז - איך בידיוק בדקת את זה ?

קצת קשה להאמין שפילטר יעלה הספק 8 כ"ס

(ושאלתי את אחד האנשים הדוקטורים לעניניי vr6)

 

פרילינג אומר שצי'פ ברכב אטמ' (גולף 2000 צורך העניין )

יתן בין 10 ל13 כ"ס

יהיה שיפור בטוח השאלה כמה הוא יורגש

פורסם
לגביי גולף ספציפית אני יודע שציפ ב VR6 מעלה את הכוח ל 182 ועם פילטר מגיעים ל 190 כוח סוס בדוק...

למה ב גולף 1600 לא יתן כלום...?

יש למישהוא תשובה יותר לעיניין חוץ מ YO YO

רז.

בדוק? למה בדוק ? ולמה בגולך 1.6 לא יתן ? כי אולי זה לא אותו מנוע ?!

 

איך בדקת שזה נותן 190 כ"ס ? האוטו עדיין מייצר 172 ? גם אחרי כל השנים ? פשש בטח אחת שמורה..

 

בקיצור חרטטן את השטויות שלך תשאיר בבית לא פה..

פורסם

כמוני כמוך גאי פרילינג...

 

הייתי אצלו יום אחד (וואי מיזמן) היה בחור באותו יום שהרכיב פילטר אוויר פתוח והרכיב אצל פרילינג ציפ (לא כזה שמוכרים בכל חנות למערכות לרכב)פרילינג יושב על מחשב עם תוכנה מיוחדת עם נתונים של הרכב (ככה היה אצלי לפחות) ומהנדס ציפ לרכב (פרילינג יכול להוציא את המקסימום הכוח דרך הציפ)

הבחור העלה את הרכב על דיינו שפרילינג שלח אותו והבחור טוען שיש ברכב 190 כוח סוס. יכול להיות 2 דברים או שהרכב היה במצב חדש או שציפ והפילטר נתנו לו יותר מ 10 כוח סוס.

(למרות שהיה גם אגזוז אבל לא ניראה לי שזה מה "שנתן" לו את ה190 כוח סוס)

תיראה ,נכון אין מה להשוות בין VR6 לבין גולף 1600 אבל להגיד שציפ ופילטר לא יתנו כלום ?

אולי הכוונה שלך שהם יתנו אבל זה לא יהיה מורגש?

פורסם

ברור שיהיה הבדל מסויים היות ולאויר יותר קל להיכנס\להישאב למנוע וגם ציפ משנה כיוונים מסויימים.

 

ברור שיזה מוסיף, השאלה היא אם זה שווה את הכסף.

VALUE FOR MONEY.

 

בכסף של הציפ+פילטר אתה יכול לקנות 4 בולמים איכותיים, או צמיגי ספורט...אתה מבין את זה ברוך.

פורסם

אוקיי אם זה שווה את הכסף בעל הרכב אמור להגיב ...

 

לגבי ציפ אם אינך מרוצה אין בעיה גם פרילינג וגם רוב החנויות מיתחייבים להחזיר את הכסף. (וזה לא זול מ 1000 שח ומעלה)

אז למה בכל זאת אנשים בפורום לועגים לאלו (כמו במיקרה שלי ) ואומרים שחבל על הזמן והכסף.

בעל הרכב יעשה סיבוב ויחליט אם מתאים לו להוציא 1000 שח על ההספק שמכרו לו או לא...

פורסם

לא צודק ולא נעליים.

בוא אני אתן לך משהו יפה בדיוק לרכב אחרון שתחשוב לשפר, סובארו דיאל, איך להוציא יותר כוח מהרכב הזה:

http://www.ultimatesubaru.net/80s/ea-performance-page/subaru-ea-performance.html

 

 

לצאת באימרות כגון זה לא נותן כלום ובלה בלה בלה...זאת לא חוכמה גדולה.

 

פילטר וציפ ואגזוז....יתנו שיפור מסויים בתגובת המנוע ובביצועיו בכל רכב, השאלה היא האם זה שווה את ההשקעה.

פורסם

הבנתי אמה ממליץ בימקום להשקיע בציפ ופילטר להרכיב דברים אחרים ולשפר את ביצועי הרכב מיבחינת יציבות ואחיזת כביש.

אבל יש הבדל בין לתת גז שאתה יוצא מירמזור לבין להיכנס לסיבובים ולהכיר את היכולות של הרכב (שדרך אגב מאוד מסוכן, במיוחד עם רכב כזה)

רז

פורסם

סיבוב מסוכן לכל רכב, אם אתה לא יודע את הגבולות שלך.

 

ולא במיוחד עם רכב כזה, כי דווקא לגולף יש בסיס גלגלים די רכב בהשוואה למכוניות פרטיות אחרות, ככה שהוא במיוחד יותר יציב מאחרים.

פורסם

ברכב אטמוספרי המפות דלק של המחשב מתוכננות לפי כמות האוויר שנכנס למנוע .

צ'יפ נועד כדי לשנות מפות דלק כאשר מכניסים עוד אוויר (מעלים גדישה וכד') .

באטמוספרי החלפת פילטר לא מכניסה עוד אוויר ולכן לא צריך עוד דלק כלומר לא צריך צ'יפ .

 

מה שכן הניתוק הצתה יוכל לאחר עוד יותר בגלל הצ'יפ וזה יוכל לעזור בדפיקת הקראנק .

JDM :twisted:

פורסם
ברכב אטמוספרי המפות דלק של המחשב מתוכננות לפי כמות האוויר שנכנס למנוע .

צ'יפ נועד כדי לשנות מפות דלק כאשר מכניסים עוד אוויר (מעלים גדישה וכד') .

באטמוספרי החלפת פילטר לא מכניסה עוד אוויר ולכן לא צריך עוד דלק כלומר לא צריך צ'יפ .

 

מה שכן הניתוק הצתה יוכל לאחר עוד יותר בגלל הצ'יפ וזה יוכל לעזור בדפיקת הקראנק .

ואם מרכיבים פילטר כותנה באוטו עם קרבורטור? אז מה זה דופק ?

לפי מיטב ידעתי זה אכן מוסיף רק לא הרבה אולי בין 3%-5% מכלל הספק המנוע וזה עובדה!!!

ובקשר לציפ זה רק מעלה את צריכת הדלק בהרבה לעומת הכ"ס!

DROZD

×
×
  • תוכן חדש...