Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

אתמול שמתי לב שבעמידה במקום בסרק שומעים רעש של תקתוקים כאלה מכיוון המנוע, כאשר הם בקצב של הסל"ד (כלומר סלד עולה - תקתוקים מהירים יותר).

חשבתי בהתחלה רצועות אבל הם שלמות ולא ניתן לראות בדיוק אם הרעש מגיע מהם, כי הגישה אליהם קשה מלמעלה.

אני דואג ממה שעשיתי - שהוצאתי פלאג אחד כדי לבדוק את הסוג שלו והחזרתי אותו ישר למקום... אולי זה בגלל זה?

אני חושד גם אולי באיזור המצערת מכיוון שהחלפתי לאחרונה פילטר אוויר לבד - יתכן שדפקתי שם משהו/נכנס איזה גרגיר למערכת?

האם ניתן להתניע את הרכב כאשר המערכת פתוחה (כלומר ללא כל בית הפילטר וצינור יניקת האוויר)?

אשמח לעצות איך לבדוק מאיפה זה בא כי זה רעש יחסית חלש אבל מדאיג...

יש לציין שאין שום השפעה על הנהיגה...

 

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

כשאתה מפעיל מזגן הרעש נמשך ? זה יכול להיות המצמד של המדחס. בדוק שאף אחד מכיסויי הפלסטיק שמגנים על הרצועות אינו נוגע בהן או בגלגלות. לא סביר שהרעש מגיע מהסעפת או ממסנן האוויר.

פורסם

מתעלק על השאלה, כמה עולה כיוון שסתומים לפונטו 75 ?

והאם אחרי הכיוון אני ארגיש סחיבה טובה יותר.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אפשר לשאול מה הקשר לכיוון שסתומים?

לארנון - המזגן לא מקרר אז לא ניסיתי להפעיל - בהפעלה הרעש אמור להפסק? (נראה לי שהמדחס לא משהו גם ככה...)

הכוונה בדבריך האחרונים שלא יתכן שאני עשיתי את הנזק בטיפול...?

 

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

שסתומים יכולים להרעיש אם אינם מכוונים (וגם מסיבות אחרות). לא יודע אם אצלך ניתן\צריך לכוונם.

אם הרעש מגיע ממצמד המדחס, בהפעלת המזגן הוא אמור להיפסק.

לגבי הסיכוי שהסבת נזק - קשה עד כדי בלתי אפשרי לאבחן דברים כאלה דרך פורום ברשת.

 

לא נשמע שיש קשר בין הפעולות שביצעת לבין החלקים הנעים במנוע (ואמרת שהרעש תלוי בסל"ד). להתחייב שאין קשר ? אף אחד לא יכול...

פורסם

הבנתי, אנסה להפעיל את המזגן ולראות אם זה מפסיק...

עוד השערות?

איך ניתן לבדוק שזה לא מהרצועות?

 

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

בעל מקצוע מיומן שומע את התקתוק ויודע מאין הוא, סוגו וטיבו.

תקתוק זה יכול להיות גם מאלטרנטור וגם תקתוק טבעי של מזרק הדלק (אם יש במכוניתך הזרקת דלק)

ואם זה רכב עם קרבורטור אז גם מש' הדלק המכנית עלולה לתקתק.

לצערי הרב אין כל אפשרות לאבחן תקתוק זה דרך המסך והמקלדת.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לרפי תודה, הרכב אכן הזרקה... מה דעתך לגבי קשר אפשרי שלי לענין במהלך החלפת הפילטרים/פלאגים? בכל מקרה, אנסה לשמוע מחר שוב את הרעש ולנסות לראות מאין הוא מגיע...

 

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...