Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מנורה צהובה בלוח שעונים שנדלקה נראה כמו משהו שקשור לברקסים משהו עגול צהוב עם שני קווים בצדדים שלו. מישהו מכיר מה זה אומר ? הספר רכב שלי פשוט בגרמנית...

 

תודה.

פורסם

חצי עיגול עם 2 פסים עליו?

אורות ערפל אולי? תנסה ללחוץ על הבורר העגול של האורות (של האורות דרך ותאורה של הרכב) פנימה.

פורסם

אממממ אם תוכל לתאר את המנורה במדוייק זה יהיה טוב

בכל אופן דבר ראשון מה שתעשה זה תבדוק את מפלס נוזל בלמים שלך,(כי אני לא סגור אם אצלך ברכב יש מנורה נפרדת או שזה משותף) ואם מנורת האיי בי אס כבויה, אז כנראה שבאמת מדובר ברפידות בלם קידמיות (לאחוריות בדגם הזה כמדומני שאין התראה) שחוקות, בכל מקרה, אם המנורה צהובה (זה אמור להיות כלל ברזל) אפשר להמשיך לנסוע עם הרכב רק בהזדמנות להכנס למוסך זאת ההגדרה של מנורה צהובה לרוב....

 

אם תתן פה תמונה של המנורה אז נדע בדיוק מה הולך (יש לי פה ספר רכב...)

 

עריכה : פתחתי ספר ו....אם המנורה שלך נראית ככה :

(0)

ניטור בלאי בלמים - גש לסוכן פולקסוואגן הקרוב אליך לבדיקה מקיפה (היות והניטור מופעל ע"י רפידות קדמיות מומלץ לבצע גם בדיקת רפידות אחוריות)

 

אם במקום עיגול בין הסוגריים מופיע ABS אם היא דולקת יש בעיה במערכת הABS ניתן לבלום רגיל רק ללא האיי בי אס - גש למוסך מייד

 

אם במקום עיגול מופיע סימן קריאה, נוזל בלמים חסר - עצור רכבך מיד הוסף נוזל בלמים וגש למוסך הקרוב, מערכת הבלימה הינה מערכת סגורה ואין על נוזל הבלמים להיות חסר בה - חסרונות מעיד על נזילה אפשרית

 

או לחילופין אם בלם היד משוך היא גם תדלוק - ואם תנסע יותר מ6 קמ"ש היא גם תצפצף

 

בכל אופן לא אמרת אם זה מופיע בחלון הבקרה או בחלון מד המהירות...אם בחלון הבקרה כמעט בטוח שזה ניטור מערכת בלימה - כלומר...בלאי

 

בקשר לשאלה שלך מניסיוני כאשר המנורה נדלקת נשאר עוד מספיק בשר, זאת אומרת שלא צריך להביא גרר ולקחת את הרכב למוסך...אפשר לנסוע עוד יום יומיים ואז להכנס...

פורסם

עתיד,

 

תודה על התשובה המפורטת עזרת לי מאוד...זו אכן הבעיה נראה לי כי היום הברקסים התחילו טיפה לשרוק אז נראה לי שפשוט צריך לסדר רפידות.. וכן בדיוק ככה נראית המנורה והיא צהובה ומופיעה באזור לוח בקרה.

נקפוץ למוסך ביום ראשון...

 

תודה !!

×
×
  • תוכן חדש...