Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

הטוויטר הימני שלי לא עובד כמו שצריך (שומעים חלש),ואני מתלבט האם לנצל את ההזדמנות כדי להחליף את הקומפוננט. המערכת שלי היא די פשוטה (באפלאוז):

 

HU - pioneer 560MP

Amp - JBL GTO 75.4

front component- Mac audio mac Iron 5.25

rear speakers - pioneer 6990

 

השאלות שלי:

  1. עדיין חלה אחריות לשנה על הקומפוננט,האם היא אמורה להעניק כיסוי גם לטוויטרים?
  2. אם האחריות לא חלה עליהם ואי אפשר לתקן את הטוויטר,האם אפשר וכדאי להחליף רק את הטוויטרים,או שעדיף להחליף כבר את כל הקומפוננט? ואם עדיף להחליף רק את הטוויטרים,לאילו? (תקציב לטוויטרים בלבד עד 200$,לקומפוננט עד 400$).
  3. אני מתכוון להחליף את הרכב בשנה הבאה,וככל הנראה הגודל בדלתות הקדמיות יהיה 6.5, האם גודל הקומפוננט משפיע ישירות על איכות הצליל,או שקומפוננט בגודל 5.25 שקול מבחינת האיכות (ולא ההספק) לאותו סוג קומפוננט בגודל 6.5? (אם כן אז אוכל לשדרג מבלי להתבאס בעתיד,אם לא אז אני מעדיף לחכות מכיוון שאני רוצה לקנות משהו יותר איכותי כפי שהתקציב מראה).

פורסם

1. כן

 

2. תבדוק אצל היבואן כמה עולים זוג טויטרים מאותו סוג (בדרך כלל לא מוכרים טויטר בודד) ותעשה חשבון אם שווה לך להחליף רק טויטרים או את כל הקומפוננט.

לא מכיר את הקומפוננט הזה אבל אם הוא לא משהו אז עדיף כבר להחליף את כל הקומפוננט.

3. 5.25 מספק (כל עוד שזה לא 4)

אני אישית מעדיף 6.5

אפשר לקנות 6.5 ולהתקין באוטו הנוכחי עם הגבהות (אבל זה יעלה לך)

פורסם
שלום לכולם!

הטוויטר הימני שלי לא עובד כמו שצריך (שומעים חלש),ואני מתלבט האם לנצל את ההזדמנות כדי להחליף את הקומפוננט. המערכת שלי היא די פשוטה (באפלאוז):

HU - pioneer 560MP

Amp - JBL GTO 75.4

front component- Mac audio mac Iron 5.25

rear speakers - pioneer 6990

השאלות שלי:

  1. עדיין חלה אחריות לשנה על הקומפוננט,האם היא אמורה להעניק כיסוי גם לטוויטרים?
  2. אם האחריות לא חלה עליהם ואי אפשר לתקן את הטוויטר,האם אפשר וכדאי להחליף רק את הטוויטרים,או שעדיף להחליף כבר את כל הקומפוננט? ואם עדיף להחליף רק את הטוויטרים,לאילו? (תקציב לטוויטרים בלבד עד 200$,לקומפוננט עד 400$).
  3. אני מתכוון להחליף את הרכב בשנה הבאה,וככל הנראה הגודל בדלתות הקדמיות יהיה 6.5, האם גודל הקומפוננט משפיע ישירות על איכות הצליל,או שקומפוננט בגודל 5.25 שקול מבחינת האיכות (ולא ההספק) לאותו סוג קומפוננט בגודל 6.5? (אם כן אז אוכל לשדרג מבלי להתבאס בעתיד,אם לא אז אני מעדיף לחכות מכיוון שאני רוצה לקנות משהו יותר איכותי כפי שהתקציב מראה).

1. יש חברות שכן ויש שלא. בדוק בתעודת האחריות, בכל מקרה עדיף לפנות לחנות ממנה רכשת את הסט.

2. אם אין אחריות, בדוק כמה עולה טוויטר חדש.

3. עד השנה הבאה אלוהים גדול. חלק מהדגמים הנמכרים היום יוחלפו בחדשים בשנה הבאה.

פורסם

זה שלשומעים טוב באח הטויטרים לא אומר בודאות שהטויטעצמו לא בסדר, יכול להיות שהקרוס לא בסדר

אפשר לבדוק ע"י החלפה בין הטויטרים - אם אחרי החלפה שומעים בשקט בותו צד סימן שהקרוס לא בסדר

פורסם

תודה לכל העוזרים,אשמח "לשמוע" עוד דעות לגבי האם קיים הבדל בין 5.25 לבין 6.5 מבחינת איכות הצליל בלבד,ההחלטה האם לשדרג תלויה בתשובה.

×
×
  • תוכן חדש...