Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבד לי המפתחות של הרכב ואיתם השלט והשלט השני שלי קולט רק ממרחק 0 ס"מ ממערכת האזעקה עכשיו השאלה שלי האם אני יכול לשכפל אותו והשלט המשוכפל יעבוד ממרחק רגיל וחוץ מזה זה שלט שיש לו שני לחצנים (חייב ללחוץ קודם על הלחצן הראשון ואח"כ על השני כדי להפעיל ולשחרר את האזעקה) אז האם יש אם זה בעייה

(חברת האזעקה :sirio 777) ?ואיפה אפשר לעשות את זה באיזור יבנה רחובות ראשון ובמחיר טוב...

פורסם

אפשר לשכפל\לארגן שלט נוסף לכל אזעקה (אלא אם זה באמת משהו נדיר)

גם אם מדובר ברולינג-קוד.

אם מדובר באזעקה פשוטה ללא רולינג-קוד ניתן לשכפל ע"י שלט תחליפי אוניברסלי (110 ש"ח)

אם מדובר ברולינג-קוד בד"כ ניתן לקנות שלט נוסף ולקודד אותו אל המע' שבאוטו.

 

פנה למתקין מערכות מיגון או לחנות לשכפול מפתחות.

פורסם

פנה ל "רדיו שקורי" שברח' גיסין 37 (בתחנת דלק פז האיצטדיון) פ"ת, טל' 03-9237717

ובקש את אמיר. יש להם במקום גם מעבדת תקונים למע' שמע, אזעקות וכו'.

מכיון שאזעקה זאת הנה ישנה אז יהיה צורך לפרקה לתקון מעבדה ולאחר כמה ימים להרכיבה מחדש ברכב

עם כמה שלטי הפעלה שתרצה ויתכן שיוכלו לתקן גם את השלט הקיים שלך.

יתכן והנסיעה אליהם תהיה כדאית.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
הכל אפשרי.

אני בטוח שאתה צודק גם אם יש קוד מתחלף השאלה האם כדאי להשקיע בלתקן או לשכפל (ובטח ביוקר אם זה קוד מתחלף) את השלט

ורפי לא הבנתי למה יש צורך לפרק את האזעקה היא תקינה יש רק בעייה עם השלט

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חברה תודה על העזרה הלכתי לחנות לאביזרי רכב ביבנה והמוכר הצליח לשכפל לי את השלט עם שלט אונברסלי פשוט שעולה 120 שקל

×
×
  • תוכן חדש...