Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צביקה עם כל הכבוד, העיניין של השימון לשסתומים זה חרטה ברטה . הצינורות נשם האלה רק מזיקים .

 

ברכב שמעשן הרבה הכי טוב זה לחבר צינורות מתחת לאוטו .

תיזהר ששוחרי איכות הסביבה לא יראו את הודועתך הסרקסטית, ויאכלו אותך בלי מלח!

לגבי החרטה ברטה הנושא פתוח לדיון וניתן לוויכוח, מבחינה מעשית לא ניתן להוכיח זאת, אך הספרות בנושא, מצביעה על כך, לך תתווכח עם ספרות מקצועית!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אני רוצה להוסיף שאלה, למה בחלק מהרכבים הנשם רטוב כולו משמן, ובחלק מהרכבים (אפילו באותם דגמים) הנשם יבש לחלוטין?
לרוב הבעייה של נשם סתום ולא מטופל, הגורם ללחצים גדולים למנוע, לנזילות/ הזעות/ ובמקרים חמורים גם לפריצת מחזירי שמן!

בברכה

צביקה

אז כל הסיפור הוא בעצם לנקות את צינור הנשם?

איך מטפלים בנשם סתום? ואיך מאבחנים כזה דבר בכלל?

 

הצתת בי סקרנות חדשה :)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

הרכב לא מעשן בניתוק הנשם!!!!

 

ניתקתי אותו ובזמן הניסוי אטמתי אותו עם בד עבה ב-3 שכבות משום שקרבורטור מכוונים עם נשמים מחוברים אז כאשר מנתקים אספקת אויר הכיוון לא טוב יותר.

אז הייתי חייב כניסת אויר אבל שעבר סינון.

 

צביקה יש בכיוון צילינדר 4 מתחת לסעפת היניקה מיקום לכניסות וואקום משהו כמו 4 אך הם כולם שייכות לקרבורטור!

 

בגלל השסתום בקצה הצינור שמתחבר לבלוק המנוע לא ניתן לתת גז ולראות את אדי/טיפות השמן כי הוא נפתח רק בוואקום.

 

אך אני עדיין לא מבין את התכנון הזה הרי הוואקום בסעפת היניקה הוא הכי גבוה למה זה לא מחובר מעל הצינור הונטורי בקרבורטור או באזור מסנן האויר כך שלא יגיע שמן בכמות שתגרום עישון לצילינדרים!

 

יש לציין שהעישון נבדק ברמות קיצוניות במכות גז אימתניות עם הנשם הוא עישן בסל"ד גבוה רק אחרי 3 מכות גז חזקות מאוד.

ובלי הנשם גם אחרי 5 -6 מכות אין כלום!!!

 

וגם יש הסבר הגיוני למה במכת גז אחת הוא לא מעשן תמיד צריך לבדוק עם סדרה של מכות גז!

 

* אני יודע שזה לא הכי בריא לתושבות מנוע אבל זה לטובת המדע!

 

אז יש רעיונות מקוריים לאטימה הכי טובה של המעבר אבל עם אפשרות שיעבור אויר ( בד עובד אחלה אבל בכל זאת אולי יש משהו יותר טוב.... )

 

רמת השמן היא על ה"קוביה" שתוחמת בין מינימום למקסימום כלומר טיפה מעל המקסימום אבל זה לא מצדיק בכל זאת!

 

שבת שלום!

פורסם

וסיביק נוס תתפלא בטח שצביקה צודק בנושא השימון.....תמיד ישנם "ענני שמן" בתוך המנוע כתוצאה מהעבודה שלו

והם עולים גם לאזור השסתומים וגם בגל הארכובה ויוצרים רפד שמן על החלקים הנעים.

כך גם עם הנשם שאמור להביא אותם חזרה למעלה שמישהו הראה פה באיזו תמונה!

 

אשמח בכל זאת לעזרה בנושא האטימה או חלופה אפשרית למיקום כניסת צינור הנשם!

וכמובן אם יש פה בעלי סיירה או כל פורד משנות ה-80 וה90 שיש לו מנוע דומה לגבי מיקום הנשם אצלם.

×
×
  • תוכן חדש...