Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוסרה מצלמה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכביש גהה מול בית עזרא הייתה מצלמה רעה מאין כמוה הורידו אותה :lol: אני לא יודע למה אבל למשפחה שלי היא כבר נתנה :

750 ש"ח לאמא :( , 750 ש"ח לאבא :( , ו750 לי :cry: = 2250

מי יתן ויוסרו עוד מצלמות ושוטרים :twisted:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
בכביש גהה מול בית עזרא הייתה מצלמה רעה מאין כמוה הורידו אותה :lol: אני לא יודע למה אבל למשפחה שלי היא כבר נתנה :

750 ש"ח לאמא :( , 750 ש"ח לאבא :( , ו750 לי :cry: = 2250

מי יתן ויוסרו עוד מצלמות ושוטרים :twisted:

 

נראה לי שהמשפחה שלך צריכה רענון של החמ"ל בכל הקשור להפצת מודיעין בין הגורמים השונים בשטח...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נראה לי שהמשפחה שלך צריכה רענון של החמ"ל בכל הקשור להפצת מודיעין בין הגורמים השונים בשטח...

 

:lol::lol::lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

צומת בית עזרא? מכוון אשדוד לאשקלון??

ואני חשבתי יש לי הזעות...נסעתי איזה ערב הביתה לאשקלון מאשדוד וראיתי אותה...ואז אותו בוקר בסביבות 5 נסעתי ליפו...ועברתי שם ולא ראיתי את המצלמה...עמדה מכונית בצד...כנראה הם הורידו אותה....אתמול עברתי שם שוב...נסעתי בצומת איזה 50 קמ"ש כדי לנסות להבחינה...אבל היא לא שם... :lol: מישהו יודע למה נעלמה?

ובקשר למצלמה בצומת ניצנים? הוא עובדת :?:

פורסם

גם אני שאלתי את עצמי את אותה השאלה לגבי המצלמה בניצנים... האם היא עובדת לאחר שהקימו את הצומת המרומזרת החדשה\ישנה שם? לדעתי היא עדיין עובדת...

בכל אופן למצלמה שהורידו.. בשעה טובה , זאת המצלמה שמבעסת אותי כל פעם מחדש שאני מנסה לסגור עד הסוף עם הרכב! .. :)

פורסם
גם אני שאלתי את עצמי את אותה השאלה לגבי המצלמה בניצנים... האם היא עובדת לאחר שהקימו את הצומת המרומזרת החדשה\ישנה שם? לדעתי היא עדיין עובדת...

בכל אופן למצלמה שהורידו.. בשעה טובה , זאת המצלמה שמבעסת אותי כל פעם מחדש שאני מנסה לסגור עד הסוף עם הרכב! .. :)

 

 

אתה מנסה לסגור בגהה??

פורסם
בכביש גהה מול בית עזרא הייתה מצלמה רעה מאין כמוה הורידו אותה :lol: אני לא יודע למה אבל למשפחה שלי היא כבר נתנה :

750 ש"ח לאמא :( , 750 ש"ח לאבא :( , ו750 לי :cry: = 2250

מי יתן ויוסרו עוד מצלמות ושוטרים :twisted:

 

תמיד שמח לעזור!!!

 

אם למישהו יש עוד איזה בעיה עם מצלמה תמורת סכום סימלי אני מוכן לפתור לו את הבעייה

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
בכביש גהה מול בית עזרא הייתה מצלמה רעה מאין כמוה הורידו אותה :lol: אני לא יודע למה אבל למשפחה שלי היא כבר נתנה :

750 ש"ח לאמא :( , 750 ש"ח לאבא :( , ו750 לי :cry: = 2250

מי יתן ויוסרו עוד מצלמות ושוטרים :twisted:

 

תמיד שמח לעזור!!!

 

אם למישהו יש עוד איזה בעיה עם מצלמה תמורת סכום סימלי אני מוכן לפתור לו את הבעייה

 

LOL

 

אם אני לא טועה גם המצלמה לכיוון דרום לפני מחלף חולות הוסרה...

פורסם
גם אני שאלתי את עצמי את אותה השאלה לגבי המצלמה בניצנים... האם היא עובדת לאחר שהקימו את הצומת המרומזרת החדשה\ישנה שם? לדעתי היא עדיין עובדת...

בכל אופן למצלמה שהורידו.. בשעה טובה , זאת המצלמה שמבעסת אותי כל פעם מחדש שאני מנסה לסגור עד הסוף עם הרכב! .. :)

 

 

אתה מנסה לסגור בגהה??

 

LOL, אחד הדברים הכי מצחיקים ששמעתי בחיים !!!!!!!!!

אני לא מתקרב לגהה, רק במקרים חריגים שממש חייבים, הכביש פשוט עמוס במצלמות !!!

אני מרביץ רק באיילון באמצע הלילה . . .

 

חבר'ה, אני לא מבים מה אתם כ"כ שמחים ??? יכול להיות שבסך הכל שלחו את המצלמה לתיקון ותוך כמה שבועות היא תחזור למקומה !!! :roll:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
גם אני שאלתי את עצמי את אותה השאלה לגבי המצלמה בניצנים... האם היא עובדת לאחר שהקימו את הצומת המרומזרת החדשה\ישנה שם? לדעתי היא עדיין עובדת...

בכל אופן למצלמה שהורידו.. בשעה טובה , זאת המצלמה שמבעסת אותי כל פעם מחדש שאני מנסה לסגור עד הסוף עם הרכב! .. :)

 

המצלמה בצומת ניצנים אמיתית עם כי בגלל הרמזור לא פעילה לאחרונה

 

(ראיתי אותה פעילה בכמה פעמים מכיוון ששירתתי בבט"ר ניצנים בשנה אחרונה לשירותי כנהג בתקופה שלפני הרמזור)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
גם אני שאלתי את עצמי את אותה השאלה לגבי המצלמה בניצנים... האם היא עובדת לאחר שהקימו את הצומת המרומזרת החדשה\ישנה שם? לדעתי היא עדיין עובדת...

בכל אופן למצלמה שהורידו.. בשעה טובה , זאת המצלמה שמבעסת אותי כל פעם מחדש שאני מנסה לסגור עד הסוף עם הרכב! .. :)

 

 

אתה מנסה לסגור בגהה??

 

LOL, אחד הדברים הכי מצחיקים ששמעתי בחיים !!!!!!!!!

אני לא מתקרב לגהה, רק במקרים חריגים שממש חייבים, הכביש פשוט עמוס במצלמות !!!

אני מרביץ רק באיילון באמצע הלילה . . .

 

חבר'ה, אני לא מבים מה אתם כ"כ שמחים ??? יכול להיות שבסך הכל שלחו את המצלמה לתיקון ותוך כמה שבועות היא תחזור למקומה !!! :roll:

 

תנסה בין מורשה לרעננה מרכז :roll:

 

ובאיילון יש שוטרים עם לייזר :| למרות שההתחלה של איילון מהרצליה (כמו גם הנסיעה בכיוון ההפוך), היא חלום :twisted:

פורסם
גם אני שאלתי את עצמי את אותה השאלה לגבי המצלמה בניצנים... האם היא עובדת לאחר שהקימו את הצומת המרומזרת החדשה\ישנה שם? לדעתי היא עדיין עובדת...

בכל אופן למצלמה שהורידו.. בשעה טובה , זאת המצלמה שמבעסת אותי כל פעם מחדש שאני מנסה לסגור עד הסוף עם הרכב! .. :)

 

 

אתה מנסה לסגור בגהה??

 

LOL, אחד הדברים הכי מצחיקים ששמעתי בחיים !!!!!!!!!

אני לא מתקרב לגהה, רק במקרים חריגים שממש חייבים, הכביש פשוט עמוס במצלמות !!!

אני מרביץ רק באיילון באמצע הלילה . . .

 

חבר'ה, אני לא מבים מה אתם כ"כ שמחים ??? יכול להיות שבסך הכל שלחו את המצלמה לתיקון ותוך כמה שבועות היא תחזור למקומה !!! :roll:

 

תנסה בין מורשה לרעננה מרכז :roll:

 

ובאיילון יש שוטרים עם לייזר :| למרות שההתחלה של איילון מהרצליה (כמו גם הנסיעה בכיוון ההפוך), היא חלום :twisted:

 

:shock::shock::shock::shock:

 

אבל עזבו כולכם, הכי מגניב , בפ"ת , יש בעיר רחוב עין גנים , כולו ירידה, אפשר להגיע למהירות אדירה של 120 קמ"ש!!!!! אני סגרתי שם חצי סקאלה!!!!!

 

אין על העיר, אין שוטרים , אין מצלמות , אין כלום , לסגור בעיר זה הכי אחי!

פורסם
גם אני שאלתי את עצמי את אותה השאלה לגבי המצלמה בניצנים... האם היא עובדת לאחר שהקימו את הצומת המרומזרת החדשה\ישנה שם? לדעתי היא עדיין עובדת...

בכל אופן למצלמה שהורידו.. בשעה טובה , זאת המצלמה שמבעסת אותי כל פעם מחדש שאני מנסה לסגור עד הסוף עם הרכב! .. :)

 

 

אתה מנסה לסגור בגהה??

 

LOL, אחד הדברים הכי מצחיקים ששמעתי בחיים !!!!!!!!!

אני לא מתקרב לגהה, רק במקרים חריגים שממש חייבים, הכביש פשוט עמוס במצלמות !!!

אני מרביץ רק באיילון באמצע הלילה . . .

 

חבר'ה, אני לא מבים מה אתם כ"כ שמחים ??? יכול להיות שבסך הכל שלחו את המצלמה לתיקון ותוך כמה שבועות היא תחזור למקומה !!! :roll:

 

תנסה בין מורשה לרעננה מרכז :roll:

 

ובאיילון יש שוטרים עם לייזר :| למרות שההתחלה של איילון מהרצליה (כמו גם הנסיעה בכיוון ההפוך), היא חלום :twisted:

 

:shock::shock::shock::shock:

 

אבל עזבו כולכם, הכי מגניב , בפ"ת , יש בעיר רחוב עין גנים , כולו ירידה, אפשר להגיע למהירות אדירה של 120 קמ"ש!!!!! אני סגרתי שם חצי סקאלה!!!!!

 

אין על העיר, אין שוטרים , אין מצלמות , אין כלום , לסגור בעיר זה הכי אחי!

אתה פשוט סיכון לציבור . :mad:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

 

אבל עזבו כולכם, הכי מגניב , בפ"ת , יש בעיר רחוב עין גנים , כולו ירידה, אפשר להגיע למהירות אדירה של 120 קמ"ש!!!!! אני סגרתי שם חצי סקאלה!!!!!

 

אין על העיר, אין שוטרים , אין מצלמות , אין כלום , לסגור בעיר זה הכי אחי!

 

 

אתה משוגע ???? בעיר ??? מה אתה רוצה לדרוס מישהו ולהרוס לו ולך את החיים? :bad-word:

יניב

×
×
  • תוכן חדש...