Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוסרה מצלמה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אבל עזבו כולכם, הכי מגניב , בפ"ת , יש בעיר רחוב עין גנים , כולו ירידה, אפשר להגיע למהירות אדירה של 120 קמ"ש!!!!! אני סגרתי שם חצי סקאלה!!!!!

 

אין על העיר, אין שוטרים , אין מצלמות , אין כלום , לסגור בעיר זה הכי אחי!

 

 

אתה משוגע ???? בעיר ??? מה אתה רוצה לדרוס מישהו ולהרוס לו ולך את החיים? :bad-word:

 

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

פורסם

 

אבל עזבו כולכם, הכי מגניב , בפ"ת , יש בעיר רחוב עין גנים , כולו ירידה, אפשר להגיע למהירות אדירה של 120 קמ"ש!!!!! אני סגרתי שם חצי סקאלה!!!!!

 

אין על העיר, אין שוטרים , אין מצלמות , אין כלום , לסגור בעיר זה הכי אחי!

 

 

אתה משוגע ???? בעיר ??? מה אתה רוצה לדרוס מישהו ולהרוס לו ולך את החיים? :bad-word:

 

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

אדון אורן אולי תשתף את כולנו מה כל כך מצחיק :nono:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

שאני כותב תגובה שאם היית חושב עליה ברצינות טיפה , היא איננה אמיתית לגמרי (120 קמ"ש בעיר?!?!?) ואתה פה משתגע לי כאילו אני רציני בעניין :twisted:

 

נ.ב זה לשתף אותך , לא את כולנו כי כפי שראיתי, "כולנו" הבינו אותי, רק אתה לא :)

×
×
  • תוכן חדש...