Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אפשרות לרכוש את ה 7700 מיד שניה נישאר עליו עוד 10 חודש אחריות נקי ביותר ללא שריטהעם שלט והכל הוא דורש עליו כרגע 1000 מזומן ..האם זה מחיר טוב או שאפשר למצוא יותר זול קצת ואם כן אז בכמה ? [אני מאמין שבלחיצה אפשר להוריד אותו ל900 גג ל950 ]. שווה להביא את המכשיר הזה? איך הוא מבחינת תפריטים? מסובך? מבחינת כיוונים ופונקציות שימושיות? ומבחינת אמינות וקריאת דיסקים MP3 והמעבר בניהם ?האם הפאנל נישלף עדין מאד בשליפה וההחזרה?האם הוא הדרואלי חשמלי?

יש משהו שאני צריך לדעת לפני שיכול להאיר /להעיר את עיניי לפני הרכישה של הדגם הזה?

עיצות וייעוץ לפאנלים נוספים עד גג 900-950 יד שניה הכוללים 3 יציאות הגברה [1 שולטת על סאב חובה] ופונקציות שימושיות וידידותי למשתמש ויעיל ואיכותי יתקבלו בברכה.

תודה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

יש לו קרוס מלא 3 יציאות תאחלס הוא נראה לי מאקס' פיצ'רס בשביל מינ' מחיר !

 

ממה ששמעתי האיכות צליל גם לא רעה בכלל לא כמו של האלפיינים אבל לא רעה בכלל (ולכל אלו שמתכוונים לקפוץ שמערכת זאת מערכת וצליל זה צליל - מסכים איתכם מאה אחוז - אבל קרוס זה לא קרוס...ואיכות קרוס ופיצ'רים כמו אקולייזר פרמטרי זה כבר סיפור אחר)

פורסם

לי יש מכשיר דומה ה770 ואני מאוד מרוצה ממנו

לגבי כיוונים יש שם הרבה כיוונים וחיתוכים ומקוה שבדגם הזה זה אותו הדבר

לגבי האמינות הוא אצלי לא זמן רב ככה שקשה לי לומר

ולגבי הפאנל.......

הוא לא חשמלי זה קפיץ אני חושב (עדין) יורד יפה בסך הכל קל להוציא ונכנס טוב

לא נראה לי מאלה שיהיו בעיות מגעים

לגבי המחיר ב900 אני חושב שווה יד שניה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

יש לך המלצות אחרות על מכשיר עד ה950 שח מיד שניה?

ולפי מה שאני מבין ממך ה7700 הוא מכשיר די טוב ואחלה שנותן תמורה למחיר ונותן פונקציות ושליטה רבות ושווה את ההשקעה? הבנתי נכון?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כן רק שמאוחר מדיי. הוא כבר נימכר עד לא מזמן. באסהה

טוב לא נורא אני כבר ימצא בזמן הזה משהו לא פחות טוב מילה שלי!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הקטע אני בצבא ולא תמיד אני פה רואה את זה ומספיק לעלות על הדיל..עכשיו בשבועיים+הקרובים אני לא יהיה בבית וכרגיל יפורסמו מכשירים הכי סבבה במחירים הכי נוחים ואני נידפק. מזל לפחות שאת המונו עוד הספקתי בדקה ה90 לקלות ולחטוף.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף תנסה למצוא פרייאר שימכור לך P1Y במחיר הזה אם תמצא אחד כזה באמת אבל באמת תקח ותברח...

אחי מכשיר פראאוט 6 V פאנל חשמלי משהו לא נורמלי המכשיר הזה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
אסף תנסה למצוא פרייאר שימכור לך P1Y במחיר הזה אם תמצא אחד כזה באמת אבל באמת תקח ותברח...

אחי מכשיר פראאוט 6 V פאנל חשמלי משהו לא נורמלי המכשיר הזה...

 

ידידי, אני הייתי נזהר הם הצהרות הפריאווט של פיוניר, 6V,קשה לי להאמין, תבדוק אותו ואל תתפלא למשמע התוצאות..:).

(אל תתפלא הם הוא מגרד את ה4V בלחץ)...

יש גם עוד איזה משהו שחברות משתמשות בו, וזה לדוגמא אם יש 3 יציאות, והחברה מצהירה 4V, לאחר עלעול בחוברת יצרן, אתה פתאום מגלה של FRONT ו REAR יש 2V, ולסאב יש 4V, אז הם מנסות "למכור" לך 4V.

ואגב נתקלתי בתופעה גם במכשירים יותר איכותיים(alpine,clarion, אומנם סדרות ישנות,אבל אין לנו על מי לסמוך..:))

בכל מקרה בדיקה פשוטה הראתה לי שפאנל של 2V מגרד את ה1.4-1.5(JVC), ו4V מגרד את ה3 בלחץ(ROCFORD,PIONEER).ולא בדגם ספציפי אלא על סדרות שלמות.:)

 

לפותח הת'רד,ה7700 לא אמור להמכר יותר מ800-900 שקל, תנסה למצוא את הפרימייר P760MP, הוא מגיע עם שלט הגה ,סדרה אמריקאית יעלה לך בסביבות ה1200-1300 משומש,יותר איכותי מה7700,7600,7650,7750 ו750

,למרות שאני אישית, לא מחבב את הפיונירים למינהם, אבל אני יודע שלאחי יש את הP760MP וקשה לו להפרד מהשלט הגה ,ולמרות שאנחנו מחליפים לו לאלפיין 9855, הוא עדיין מתבאס מהשלט הגה.:)

פשוט השיקול של הסאונד והאיכות עולה על השלט ,בנתיים.:)

under construction..

פורסם

אוקיי תודה בנתיים אני מקווה שבחודש הקרוב יהיה לי זמן להתעלק ולמצוא משהו טוב במחיר טוב ...יהיה בסדר

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
ידידי, אני הייתי נזהר הם הצהרות הפריאווט של פיוניר, 6V,קשה לי להאמין, תבדוק אותו ואל תתפלא למשמע התוצאות..:).

(אל תתפלא הם הוא מגרד את ה4V בלחץ)...

יש גם עוד איזה משהו שחברות משתמשות בו, וזה לדוגמא אם יש 3 יציאות, והחברה מצהירה 4V, לאחר עלעול בחוברת יצרן, אתה פתאום מגלה של FRONT ו REAR יש 2V, ולסאב יש 4V, אז הם מנסות "למכור" לך 4V.

ואגב נתקלתי בתופעה גם במכשירים יותר איכותיים(alpine,clarion, אומנם סדרות ישנות,אבל אין לנו על מי לסמוך..:))

בכל מקרה בדיקה פשוטה הראתה לי שפאנל של 2V מגרד את ה1.4-1.5(JVC), ו4V מגרד את ה3 בלחץ(ROCFORD,PIONEER).ולא בדגם ספציפי אלא על סדרות שלמות.:)

 

לפותח הת'רד,ה7700 לא אמור להמכר יותר מ800-900 שקל, תנסה למצוא את הפרימייר P760MP, הוא מגיע עם שלט הגה ,סדרה אמריקאית יעלה לך בסביבות ה1200-1300 משומש,יותר איכותי מה7700,7600,7650,7750 ו750

,למרות שאני אישית, לא מחבב את הפיונירים למינהם, אבל אני יודע שלאחי יש את הP760MP וקשה לו להפרד מהשלט הגה ,ולמרות שאנחנו מחליפים לו לאלפיין 9855, הוא עדיין מתבאס מהשלט הגה.:)

פשוט השיקול של הסאונד והאיכות עולה על השלט ,בנתיים.:)

אתה מסכים איתי אחי שלהתחיל ולמדוד כל מכשיר שמגיעים לקניה לא ראלי ומכשיר שמגיע לרמות הגבוהות לא ימכר בכ800 900 שקלות...

הP1Y הוא המכשיר עם ההצהרה הכי גבוהה ואני חושב שעל זה כדאי להסתכל כרגע כשקונים מכשיר כמובן שלקנות הצהרה שמגיעה מהחברה האמינה ביותר שאתה מוצא...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
אתה מסכים איתי אחי שלהתחיל ולמדוד כל מכשיר שמגיעים לקניה לא ראלי ומכשיר שמגיע לרמות הגבוהות לא ימכר בכ800 900 שקלות...

הP1Y הוא המכשיר עם ההצהרה הכי גבוהה ואני חושב שעל זה כדאי להסתכל כרגע כשקונים מכשיר כמובן שלקנות הצהרה שמגיעה מהחברה האמינה ביותר שאתה מוצא...

מי דיבר על לבדוק כל מכשיר לפני קניה??

ומה הקשר "רמות גבוהות" או לא, מדובר על לא להסחף אחרי הצהרות יצרנים,והוספתי שפיוניר מאוד מפוקפקים מבחינת ההצהרות.

אגב,אלפיין 9853, הוא גם מ"הסדרות הגבוהות", והוא 2V פריאווט.

הכוונתי להגיד, שלא "תנסה למכור" לו את הP1Y כי הוא "6V פריאווט" פאנל חשמל וכו' , כי בפועל הוא לא מגרד את ה6V.

וחוץ מזה P1Y לא ימכר בחיים ב800-900 ש"ח,

 

לפותח הת'רד.

אני הייתי ממליץ לך לחכות בסבלנות, יש פה הרבה פיוניר מסדרת 7 למכירה, תחכה ואתה תמצא משהו מתאים.

ובאותה נימה,אל תקפוץ על כל מציאה כי יש הרבה מכשירים כאלו שמסתובבים.

תוכל למצוא אולי אחד אפילו עם אחריות,ואז אתה מסודר.

under construction..

פורסם

אני מקווה שאתה קורא מה שכתבת לפני שאתה לוחץ על שגר הודעה...

אתה מנסה להמליץ על ה סדרה 7 של פיוניר...

ואתה לא ממליץ על לנסות למכור לבחור P1Y...

סדרה 7 מוצהרת פחות מP1Y ועדיין אלה הצהרות של פיוניר אבל משום מה אתה מעדיף את הסדרה 7...

יש פה משהו שלא מסתדר אני מקווה שכבר לבד אתה מבין את זה...

אף אחד לא נסחף אחרי אף הצהרה פשוט הולכים לפי ההצהרה הגבוהה יותר...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

×
×
  • תוכן חדש...