Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שמר, מצטער....אבל לדעתי אתה מדבר שטויות.

 

עם יד על הלב, אתה מוכן להגיד לי שאם אני מחפש רכב כמה שיותר אמין, כדאי לי לחפש גם טויוטה סטרלט, וגם פיאט פונטו?

 

זה סטיגמות, זה שם, זה בלה בלה בלה.... אבל בסופו של דבר הפונטו פחות אמינה.

היא אולי תיהיה נוחה יותר, אולי מהירה יותר, אולי מאובזרת יותר (אין לי מושג, יכול להיות שכן ויכול להיות שלא) אבל היא לא תיהיה אמינה יותר (וזה אני בטוח).

כנ"ל לגבי הקליאו.

 

אמינות זה חלק חשוב בשביל חלק מהאנשים, ואני מבין אותם כי יש לי חברים כאלה. הם קונים את האוטו בשביל להגיע לעבודה ולחזור הביתה. זהו זה. הם לא יכולים להרשות לעצמם את הבעיות והתיקונים, ומוכנים להתפשר בשביל כמה שפחות כסף להוציא מהכיס. אני אמליץ להם על מאזדה 121, טויוטה סטרלט ושאר ירקות, הרבה לפני שאני אמליץ על קליאו או פונטו. ואני באמת אחד עם ראש פתוח, ואותי באמת לא מפחידות תקלות (לא יותר מדיי...) - אבל מה לעשות, יש צרכים אחרים בעולם חוץ מהנאה בנהיגה.

 

מהתגובה הראשונה שלך אני מבין שאתה רושם שכל המכוניות הן אמינות בערך אותו הדבר, ולכן אין להתחשב באמינות של רכב במעמד הקנייה. כי אי אפשר לדעת מה יהיה אמין ומה לא. אתה באמת מאמין בזה?!?!

אני יודע שזה מיועד לשמר אבל אני רוצה להגיב בכ"ז

 

רמת האמינות היא גורם שתלוי רבות באדם שמחזיק את אותו הרכב , בין אם הוא ארופאי או יפני או קוריאני ,השאלה הגדולה היא איך הרכב מתוחזק , לא מי ייצר אותו, כי לדעתי רוב החברות יישרו קו בכל הנוגע לאמינות ייצור רכבים בשנים האחרונות .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

עד שלא תתן תקציב אי אפשר לייעץ לך כיאות, אבל על רגל אחת : סטארלט או טויוטה יאריס (יש לי הרגשה שלא בתקציב שלך), סובארו ג'אסטי, מאזדה 121, דייהטסו שרייד (החדשות יותר).

 

מכולן הייתי מחפש 121.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

יאריס היית לוקח בשמחה, אבל היא לא בתקציב שלי (בסיבבות ה-40).

לאחר התלבטויות, ניסיתי לצמצם לשתיים:

 

1. דייהטסו שרייד 98

2. סיאט איביזה מנוע 1600 99-00.

 

 

מישהו יכול לספר לי על האיביזה דברים מעניינים? סך הכל ממבט מהצד, ללא שום בדיקה, היא ניראת מכונית חמודה ויש לה אפילו מראה מגניב :)...האם היא אמינה? בשנים האלו היא מיוצרת עם מנוע של פולקסווגן ?

 

 

נ.ב

 

סטארלט עדיין אופציה, אבל היא ממש קלושה.

פורסם

סיאט איביזה - מה לא מסתדר עם הדרישות שלי? אני מודה שמבחינת האוטו הזה, אני רק מודע לכך ש1.4 אצלו זה 75 כ"ס ו-1.6 זה 100 כ"ס....לא יותר מזה. אשמח אם תעיר את עייני לגביו, כי הוא מאוד סיקרן אותי.

פאביה - בבקשה תפרש לי את התגובה, ממש, אבל ממש, לא הבנתי...

אמנם סיאט זה פולסווגן, אבל לא הצד החזק שלה, אך יהיו שיאמרו אחרת. אני לא אוהב.

פאביה- אין לי ספק שזה לא נכנס בתקציב. היא לא עומדת בתקציב של שרייד.

dirty old man

need love too

פורסם

סיאט זה לא הצד החזק של של פולקסווגן? אני אגיד לך למה התרשמתי מהחברה. אחרי מבט קצר, ראיתי שהרבה נהגי מוניות נוהגים לרכוש קורדובה או טלדו ולכן חשבתי על סיאט כאופציה לאמינות (כמובן שבשנים 98-00).

תראה/תראו אני בעיקרון רוצה מכונית שמרנית, חמודה, בלי פוזות...בקיצור, מכונית של סבתות. סטארלט ושרייד נכנסות לקטגוריה, אבל מצד שני נראה לי שגם האיביזה...יש לה להציע מה שיש להן (אומנם לא אותה איכות) והיא אפילו טיפה מאוד קטנה של ספורטיביות, זריזה מאוד. אני צודק?

 

נ.ב

 

 

איך שלושתן (שרייד,סטארלט,איביזה 1.4 או 1.6 ) מבחינת צריכת דלק ? (נניח שכולן אוטומטיות ורק האיביזה ידנית)

פורסם

סטארלט, 121 ושרייד הן אופציות טובות אם אתה מחפש מכונית קטנה עם מנוע קטן וגיר ידני/אוטומטי (עדיף ידני). מתמודדת אחרת שלא הוזכרה כאן אבל בהחלט יכולה להמשיך את מה שנתנה לך ה DL (רק שהרבה יותר טוב ממנה) היא הגרנד לאונה (עדיפות לידנית אם אתה מחפש חיסכון בדלק וכח זמין יותר)... אומנם תצטרך להתפשר במודל ביחס למכונית קטנה יותר, אבל אולי זה שווה לך אם אתה מחפש עמידות לאורך זמן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חפש גם קאיה פרייד

לא קשה למצוא כאלה מטופלות מיד ראשונה/שניה{לבדוק שהן לא מהשכרה} , מסבתות טובות או אנשים שלא מחפשים פוזות.

GOT סחוג?

פורסם
איך שלושתן (שרייד,סטארלט,איביזה 1.4 או 1.6 ) מבחינת צריכת דלק ? (נניח שכולן אוטומטיות ורק האיביזה ידנית)
אני חושב שמהבחינה הזאת דירגת אותן יפה מאוד... מהחסכונית לחסכונית פחות. בכלל, לא מומלץ הגיר האוטומט ברכב ישן מטעמי ביצועים ודלק.

dirty old man

need love too

פורסם

איציק - כרגע אימפרזה או גראנד לאונה לא רלוונטיות לגבי, מהבחינה שהן יקרות והגודל שלהן כרכב משפחתי הוא ממש לא אפקטיבי עבורי. דבר אחד אני יכול להבטיח לך: בעתיד הדי רחוק יהיה לי B4 3.0, זה בטוח!!

 

R.L - האמת היא שחשבתי גם על קאיה, אבל כרגע אני לא מעוניין בקוריאניות (ועזבו סטיגמות), אבל אני אולי אחשוב יותר בגדול לגבי האקסנט.

 

yoelbe - איביזה 1.6 ידנית מהמודלים 98-00 היא שתיינית עד כדי כך?

פורסם
yoelbe - איביזה 1.6 ידנית מהמודלים 98-00 היא שתיינית עד כדי כך?
היא לא שתיינית, אבל מוצבת ליד שני חסכוניות, ולא רק בדלק.

למרות הגודל החיצוני של האיביזה, המרחב הפנימי שלה גורם לי קלסטרופוביה מואצת. אולי אתה תרגיש אחרת...

dirty old man

need love too

פורסם

עם כל הכבוד לאמינות, הקאיה פרייד היא תת-רמה, מזה באמת כדאי להתרחק.

 

צריך להעביר גבולות איפשהו. אם באפשרותך לקנות איביזה משנת 00, זה פתרון אידיאלי.

אתה בטוח תהנה בה יותר מאשר בשרייד, וגם זה שווה משהו, נכון?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

×
×
  • תוכן חדש...