Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מידן, המיקרופון שלי נבדק ב4 נקודות שונות.

 

נקודה ראשונה היתה ב130 דציבל, הסטאפ המקורי של מיכאל.

נקודה שניה היתה אצל אוטופרט בחנות, ב118 דציבל.

נקודה שלישית היתה של מתן, ב133 דציבל, הסטאפ של מתן.

נקודה רביעית בתחרות, ב136 דציבל, מדידה שנערכה מייד לאחר התחרות.

 

אתה פשוט לא מבין.

זה שמיקרופון עובד בתחום מסויים, (מראה תוצאה שקרובה למציאות)

לא מוכיח את הטענה שהוא יעבוד היטב בטווח הגבוה שאליו טענת שהגעת.

פשוט טעות מצערת.

אתה "מאמין " שהגעת לאיזה db מסויים.

כהוכחה אתה מביא מכשיר לא מכוייל,לא מקצועי, ונסמך על מדידות בתחום אחר לגמרי.

לא רציני, פשוט לא רציני.

עשית spl על הפנים, לפחות תודה בטעות , איזה רכב זה היה? (לא הייתי שם,)

גם אם מיכאל לא יתן לך את רכבו ע"מ למדוד שוב.

אני מוכן לדאוג לרכב חילופי, לתאם עם אוטופרט, לעשות כל מה שיידרש, רק כדי להראות

שהפלופ לא היה חד-פעמי, אלא חוסר הבנה מוחלט בנושא spl.

עד עתה מבחן התוצאה עימי.

אתה מוזמן להוכיח (באוטופרט!) את עצמך,אני משלם על הבדיקה.

בברכה.

ZZR

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מידן. תפתח תרד חדש, שנוגע למבחן הזה שאתה מציע לי.

ואת הכסף שאתה מוכן לשים על השולחן.

 

הכסף כמובן יעבור מראש למישהו נטרלי, אתה גם תציין למי הכסף יועבר מראש.

 

ואתה גם תציין איזו תוצאה אתה מעוניין שאני אגיע אליה.

הציוד יהיה בדיוק אותו הציוד, אספקת החשמל כמובן תשודרג כי זאתי היתה הבעיה במבחן הקודם לטענתי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...