Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש לך כח חפש גם את ה נקמיצ'י 45 שהוא דגם מעולה אבל לא את ה 35 כיוון שיש לו בעיה קשה עם דיסקים צרובים(היה לי אותו) .

ה- CD45Z בעייתי מאוד עם דיסקים צרובים, אצלי הוא בד"כ מסכים לקרוא רק פירמה אחת שנצרבת ב8X למה? ככה!

ההבדל בין ה 35Z ל45Z הוא של 35Z יש DAC של 1BIT ויציאה בודדת של 2V. ל45Z יש 3 יציאות 4V וDAC של 20BIT וגם יש איזה שלט מיותר.

 

הנקימיצ'י זה כמו אלפא - חי בתיקונים. אבל הצליל שלא איכותי יותר - נקי וטיבעי יותר. כל פעם שהוא נשלח לתיקון היה מותקן במקומו "sony "explode זבלי וההבדל באיכות היה בולט ומורגש.

 

כמו שזה נראה עכשיו אני כבר בשלבי יאוש ממנו ושוקל אפשרויות אחרות שלא יקפצו על כל סדק בכביש ויהיו בררנים בין דיסקים. רק במחיר של התיקונים מ 2001 עד היום יכולתי לקנות H/U מכובד.

 

נקימיצ'י זה רק אם אתה מוכן לשלם על איכות הצליל ע"י הצורך לסבול את השיגעונות של המוצרים ואת בקרת האיכות הרשלנית.

 

לי עוד היה טייפ דק שלהם "NAKAMICHI DRAGON" שהיה קרוב באיכותו לדיסק ורסיבר RE2 של נקימיצ'י גם כן. מאז ועד היום כל הציוד הביתי שלהם מצא את שימושו כהנחה ע"י טרייד אין לציוד של מרנטז.

 

 

כל פעם שאני רואה את הCD700II אני שוב מקבל רעיונות ומחשבות...

אבל בזמן האחרון קשה לי להמליץ לאף אחד להתעסק עם התוצרת שלהם כי הרדיו דיסק שוב בתיקון!

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני יודע שהיו הרבה תקלות בנקמיצ'י בדגמי הרדיו דיסק.

http://www.aliso.cz/nakamichi/mb75.jpg

http://www.aliso.cz/nakamichi/mb100.jpg

לי אישית יש cd-40z כבר 4 שנים עובד נהדר ,

עבר כבר 3 מכוניות שונות ו-3 חברות שלא חסו עליו (וגם עלי, בסוף זרקו אותי).

אחת החברות הטובות מסוגן, לא חזקים באמינות לפי מה שראיתי בפורומים בחו"ל.

ZZR

פורסם

אחי לדעתי לך עם הלב שלך אתה אוהב פיוניר אז קח פיוניר כי עם כל הכבוד לשאר החברות פיוניר לא נופלת מאף חברה ואני מבטיח לך שלא תצטער על הצעד הזה אגב לי יש את הפיוניר 9650 תותח על וסוס עבודה שלא נדבר על עוצמות

פורסם

אגב לי יש את הפיוניר 9650 תותח על וסוס עבודה שלא נדבר על עוצמות

עוצמות? מרדיו דיסק.. אתה בטוח?

 

מגבר משומש ב 250 שקל נותן יותר עוצמה מכל רדיו דיסק.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אם מדובר על ה P8MP, כבר הסברתי מידן שהוכחתי אחרת.

 

כיילתי את אותה ההגברה פעם אחת עם הפאנל הזה, ופעם אחת עם הפאנל שלי, (קנווד 2020), והכיול של הגיין היה דומה.

 

המשמעות של זה, שאין שום אפשרות שבעולם שעוצמת הפריאמפ של הפאנל המדובר - תהייה חזקה אפילו בכפול מהפאנל שלי.

 

אם אתה מעוניין אפשר לעשות את המבחן הזה יותר מעניין, כפי שציינתי, עם מוצרים שעבדתי אין לי בעיה לעשות מבחנים עיוורים בלי לחשוב פעמיים :)

 

ישנה תמיד אפשרות שהP8MP אכן עוצמתי, אבל כניראה כתוצאה מעיוות גבוה.....

אני רוצה לראות את הבחור שמעדיף להתפשר על עוצמת פריאמפ גבוה - ביחד עם עיוות גבוה.

 

אני חושב שזה הסטנדרט הכי נמוך שצריך להתיחס אליו - פריאמפ לא מעוות חשוב הרבה יותר מפריאמפ עוצמתי, וזה לא משנה מה תהיה העוצמה שלו. (אין לזה חשיבות מכרעת, אם בכלל)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ההוכחה שלי חד משמעית ולא ניתנת לעירעור, אם אינך מבין את רמת ההבנה של ההוכחה שלי, אז כניראה אין לך את הידע המינימלי כדי להבין אותה.

 

מישהו אחר בפורום מתכוון להסביר למידן מה ההשלכות של עוצמת פריאמפ גבוה - לגבי כיול של הגברה זהה ?

תודה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מבין מדבריך שההוכחה שלך חד משמעית ולא ניתנת לעירעור

 

פשוט אני אישית לא סומך על המדידות החורניות שאתה עושה.

(להזכיר לך את הכיול db שעשית לפני תחרות הSPL ?!).

אני גם מסיק מדבריך שבדקת עיוותים, gain (ע"י סקופ), מתחים שווים,ועצמת יציאה תחת אותה

התנגדות של קדם מגבר)

בהצלחה . העולם המודרני ממתין בשקיקה,

מהנדסי פיוניר כבר לא ישנים בלילה, כולם דרוכים לקראת תכנית הריאליטי החדשה מכפר-סבא ,

"תקן MIKMIK 2006 ", בדרך אל תיבות דו"אל שלכם. LOL

ZZR

פורסם

מידן, המדידה שלי בבית היתה מכויילת אחד לאחד עם המיקרופון של אוטופרט.

 

וההוכחה לכך ש20 שניות לאחר המדידה של אוטופרט, המיקרופון שלי גם כן הראה את אותה התוצאה שנמדדה. (אתה מוזמן לשאול את כל מי שהיה נוכח במדידה שאני ביצעתי 20 שניות לאחר מכן, המיקרופון היה 1:1 עם שלהם.)

 

את הבורות שלך בתחום אתה מוזמן להשאיר לספקנות העצמית שלך, אל תפזר אותה ..

התגובות שלך רחוקות מלהיות כאלה שראויות שיגיבו להן בפורום, זה נשמע יותר כמו תיסכול עצמי מאשר דרך לדלות ידע ואינפורמציה בתחום האודיו.

 

ואתה מסיק מדברי שבדקתי עיוותים, וההגברה כויילה עם סקופ, והשוואת מתחים זהה. אתה מוזמן לקרוא על הכל במבחן שנערך לראול .. הכל מתועד ומפורט שם.

 

להבא כשאתה כותב הודעה שמתכוונת לזלזל בי או במידע שאני נותן, תשמור אותה לעצמך זה באמת סוג של תת-רמה ובאמת לא מכבד לא אותי, ולא את הפורוםש אתה כותב בו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שוב , מה שטענתי.

אני לא סומך על המדידות החורניות שאתה מבצע.

הדוגמא שנתת עם הכיול שנתן תוצאה כמו אוטופרט, רק מחזק את טענתי.

אם היית קצת יותר רציני, (במקום לספק תוצאות בדיקה שמתאימות לגן ילדים),

היית מבין כי העובדה, שמיקרופון נותן תוצאה מדוייקת בטווח אחד,

לא מרמזת על יכולתו למדוד תוצאה בטווח אחר.

אתה טוען להבדל של כמה וכמה db בין המדידות.

אני טוען לעומתך:

1. תפסיק להסיק ממקרה בודד או שכיח יותר.

(אם תיזכר בחומר הנלמד בכל בי"ס, מקרה שמתרחש פעם, או חוזר על עצמו, לא מהווה הוכחה!

הוא יכול לשמש כבסיס לתיאוריה שאותה צריך להוכיח.

 

2. מבחן התוצאה.

אתה טוען שתקלת אלטרנטור גרמה לdb נמוך.

אני טוען שהמערכת של 3 וופרים בתיכנונך, פשוט תוכננה רע.

אני מאמין שגם במדידות חוזרות לא תגיע קרוב לתוצאה שמדדת לעצמך.

אני מוכן לשלם כסף לאוטופרט , שימדדו לך את הרכב עם הסט-אפ שהופיע בתמונות( כן, כן , זה עם

הסלוטייפ)

אם אתה מעוניין , אני מוכן לשלם לאוטופרט על בדיקה חוזרת.

לא צריך להתערב, מבחן התוצאה מספיק במקרה הזה.

בברכה.

ZZR

פורסם

מידן, המיקרופון שלי נבדק ב4 נקודות שונות.

 

נקודה ראשונה היתה ב130 דציבל, הסטאפ המקורי של מיכאל.

נקודה שניה היתה אצל אוטופרט בחנות, ב118 דציבל.

נקודה שלישית היתה של מתן, ב133 דציבל, הסטאפ של מתן.

נקודה רביעית בתחרות, ב136 דציבל, מדידה שנערכה מייד לאחר התחרות.

 

עד היום הוכחת שאתה ילד קטן שזורק שטויות באויר ואין לו הרבה הבנה בתחום.

כשנתבקשת להוכיח את השטויות שאתה פולט וטוען, קיפלת זנב בין הרגליים וברחת כל עוד נפשך בך.

או שפשוט המשכת להגיב כמו ילד בוגר כיתה ד, והמשכת לזרוק שטויות באויר ומילים גדולות אשר עושות "רוח" ברחבת בית הספר.

 

לכן לא ממש מעניין אותי כל השטויות וכל הטיעונים של "אתה חורני" "המדידות שלך לא אומרות"

וכו וכו ..

 

ולכן אתה יכול להשאיר את המילים ואת הניסוח המטונף שיוצא מהפה שלך - לעצמך.

 

לגבי הכסף שהצעת, עד כה לא נענת בחיוב לכסף שלי(כמה פעמים), הפעם בכיף היתי לוקח את הכסף שלך.

הבעיה פה שהרכב שהגיע לתחרות לא שייך לי, ולכן זה לא הוגן לבקש ממני משהו שלא שייך לי בשביל התערבות.

 

אם מיכאל מעונין זה שיקול שלו, לצערי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...