Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שני רכבים משנות ה-70' נוסעים באותה הדרך,אותם התנאים,שניהם חדשים דנדשים ישירות מה"בונדי".

בהגיעם לעצירה סופית הם מבצעים כיבוי מנוע ע"י השארת הרכב בהילוך,ללא לחיצה על המצמד.

הם מותירים את המפתח במתג ההצתה על ON.

למחרת כשהם חוזרים אל הרכבים,האחד מתניע ואילו באחר המצבר התרוקן.

 

כיצד יתכן הדבר :?:

 

תשובות בבקשה רק עם הסבר מכאני/חשמלי, ולא תשובות ערטילאיות של תאים במצבר מקצרים וכד'.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני לא מבין משהו בחשמל אבל יכול להיות שאצל אחד הרכבים שהסוויצ' דלוק על ON איזשהו תהליך חשמלי כגון קויילים טעונים תמיד או משאבת שמן שתמיד רצה ממשיך לעבוד ואצל הרכב האחר זה קורה רק שהוא דלוק .

 

אם זאת תשובה טפשית במיוחד אל תצחקו ... :lol:

פורסם
שני רכבים משנות ה-70' נוסעים באותה הדרך,אותם התנאים,שניהם חדשים דנדשים ישירות מה"בונדי".

בהגיעם לעצירה סופית הם מבצעים כיבוי מנוע ע"י השארת הרכב בהילוך,ללא לחיצה על המצמד.

הם מותירים את המפתח במתג ההצתה על ON.

למחרת כשהם חוזרים אל הרכבים,האחד מתניע ואילו באחר המצבר התרוקן.

 

כיצד יתכן הדבר :?:

 

תשובות בבקשה רק עם הסבר מכאני/חשמלי, ולא תשובות ערטילאיות של תאים במצבר מקצרים וכד'.

 

עמית

 

האם אחד מהם, במקרה, השאיר אורות דולקים :?: :mm_tongu::mm_tongu::mm_tongu::mm_tongu::mm_tongu::mm_tongu::mm_tongu::mm_tongu:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אם אפשר להציע שיפור קטן לשאלה:

שתי מכוניות ז ה ו ת לחלוטין נוסעות באותה הדרך...

 

תשובה: המכוניות, כמו רבות בשנות השבעים (וגם השמונים, אונו למשל) מצויידות

במערכת הצתת "פלטינות".

מנוע אחד נעצר כשהפלטינה סגורה, כלומר מזרימה זרם קבוע דרך הקוייל.

השני נעצר בדיוק בזמן פעימת הצתה, כאשר הפלטינה פתוחה, ואין זרם.

הראשון יניע בקלות. השני יניע בדחיפה כי התרוקן לו המצבר ;-)

:turn-l:
פורסם

אני אתן לשואל השאלה להכריע, אבל לדעתי לא.

 

הטריק הוא ששתי המכוניות נמצאות באותו מצב... כמעט. הנקודה השונה בה המנועים הגיעו

לעצירה בשתי המכוניות עושה את כל ההבדל.

 

אם אני צודק, אני מבטיח שאלה קצת יותר קשה, בתמורה.

:turn-l:
פורסם
אני אתן לשואל השאלה להכריע, אבל לדעתי לא.

 

הטריק הוא ששתי המכוניות נמצאות באותו מצב... כמעט. הנקודה השונה בה המנועים הגיעו

לעצירה בשתי המכוניות עושה את כל ההבדל.

 

אם אני צודק, אני מבטיח שאלה קצת יותר קשה, בתמורה.

 

אני מניח שאתה צודק (מה שגם שהתשובה שלך היתה מנומקת בניגוד לזו של REDR) - אבל בוא נחכה לעמית שיכריע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מצטער שרק עכשו התפניתי "מלאך שחור" מיקד את תשומת ליבי :oops:

 

ואכן יובל(yuvk) נתן את הפתרון הנכון והמושלם.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...