Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על ZX 2.0 16V


advokat
שימו לב! השרשור הזה בן 6872 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לוי יצחק לא בודק ירידת ערך של כלום. הוא יוצר ירידת ערך. השוק מושפע ממנו והוא מושפע מהשוק, זה מין מעגל קסמים מגוחך שכזה, בו הוא מרים טלפונים למוכרים בעיתון, מברר כמה הם דורשים מעל/מתחת למחירון ומשנה את המחירון בהתאם, ביחד עם מעין פקטור שהוא מתאים לכל דגם ויצרן. זה כמובן משפיע על המוכרים וחוזר חלילה.

 

לדוגמא, לוי יצחק החליט שסיטרואן זה לא סחיר, כי השוק החליט כך גם כן. לעומת זאת, פיז'ו זה כן סחיר, ברוב המקרים. אי לכך, דגמים מקבילים של סיטרואן מקבלים פקטור גרוע משמעותית מאלו של פיז'ו. נניח, קסארה תקבל פקטור של נניח 1.5% פחות בכל חודש בעוד פיז'ו תקבל 1% בלבד. סקסו תקבל 2% אחוז בעוד 106 תקבל 1.3% בלבד, וכן הלאה.

 

כשמדובר בדגמים הספורטיביים, להם אין ללוי יצחק שום קשר ושום יכולת לבדוק את סחירותם, הוא פשוט לוקח את הפקטור שהוא משתמש בו לדגמים הרגילים וסוגר עניין. אם נקח את המקרה (האהוב עלי :-P ) של ה-VTS מול ה-106GTI, אז ירידת הערך של הדגמים הרגילים של ה-106 משליכה על המחירון (היחסית גבוה) של ה-106, בעוד ירידת הערך של דגמי הסקסו הרגילים משליכה על המחירון המגוחך של ה-VTS. (שמתם לב פעם כמה שווה סקסו 1.4 לעומת 106 1.4 מאותו שנתון? זאת בדיחה...) התוצאה היא ש-106GTI שווה כיום בערך פי 1.5 מ-VTS שכולנו יודעים שהיא זהה לה כמעט בכל, וכמובן שהביקוש בשוק לשתיהן גדול משמעותית מהביקוש לגרסאות הרגילות, אבל את זה לוי יצחק לא יכול לבדוק...

 

רוני

נכון מאוד,לוי יצחק צריך לדעת לעשות הפרדה בין הדגמים הספורטיביים לרגילים,ניקח למשל את הxt טורבו לדוגמא,בגלל שהמחירון של הליאונה יחסית גבוה אז גם המחיר של הxt טורבו גבוה באופן מוגזם (30K למודל 86 פעם אחרונה שבדקתי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

--------------------------------------------------------------------------------

 

תגידו באתר שלנו הייתה נמכרת ZX 92 MI 16 מישהו יודע משהו על הרכב הזה? היום דיברתי עם הבן אדם ואולי אני ייסע לראות אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאחרי שמכרתי/קניתי למעלה מעשרה רכביים ספורטיבים לצערי צחק לוי שולט וזה גרוע מאד,באנגלייה למשל השוק קובע את המחיר ולא איזה"מחירון" תלוש מהמציאות

ככה אנשים משלמים על משומש הרבה מעל המחירון הרשמי של דגם חדש רק בגלל שצריך לחכות לחדש הרבה זמן או שפשוט אין כאלה למכירה-ראה פורד פוקוס rs ועוד,אנשים שהזמינו את הרכב ונתנו מקדמה יכולים למכור את תורם ולהרוויח על המקדמה תנסה את זה פה.

זה היצע וביקוש אמיתי,בארץ גם אם יש 16v אחת למכירה בשנה לוי יוריד את המחיר אוטומטית בלי כל קשר להיצע או הביקוש וכך גם לגבי רכבים אחרים,אני בכלל חושב שיש לו תוכנת מחשב שפעם בחודש פשוט מורידה את המחירים באחוז מסויים -פשוט בלחיצת כפתור

אני עכשיו מוכר את הלאון ואלוהים עד איזה טלפונים אני מקבל

האוטו חדש ושמור אם תוספות ב15 אלף שח ושואלים אותי "למה אני רוצה 6 מעל"

עכשיו אני מוכן להחליף ולהוריד את התוספות אבל אז לא מוכנים לשלם " מחירון"

אז בשביל מה יש מחירון?

ע"פ מה הוא נקבע?

מיליון סוברו/לאנטיס/קורולות בכל עיתון כך שההיצע גדול ,בכל הצבעים ובמצב שונה אחת מהשנייה ו"המחירון" בטון!

לאון אחת 2003 למכירה פעם ב.... כחדשה והמחירון יורד כל חודש כאילו מדובר באוטו נפילה

התקווה היחידה של המוכר היא שיגיע קונה שמבין בערך המכונית ונדירותה ואם האוטו באמת טוב אז שווה להוסיף על ה"מחירון" ולהנות מאוטו טוב וכיפי .

ה"מחירון" זה לא דבר רע אבל צריך להתבסס עליו רק כנקודת מוצא כללית מאד ובערבון מוגבל!

ולעינין ה16 v אוטו כיפי היה לי כזה מאד אהבתי את השלדה וההיגוי שלדעתי מוצלח יותר מהפיזו אבל הרבה תיקונים וכשלים מכניים שיכנעו אותי להמשיך הלאה וגם ראיתי השבוע שני zx 16 v בשביל חבר

ואף אחת מהם לא שווה 10 מעל אם כל הכבוד כי אם הם היו שוות ההינו קונים במקום

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאחרי שמכרתי/קניתי למעלה מעשרה רכביים ספורטיבים לצערי צחק לוי שולט וזה גרוע מאד,באנגלייה למשל השוק קובע את המחיר ולא איזה"מחירון" תלוש מהמציאות

ככה אנשים משלמים על משומש הרבה מעל המחירון הרשמי של דגם חדש רק בגלל שצריך לחכות לחדש הרבה זמן או שפשוט אין כאלה למכירה-ראה פורד פוקוס rs ועוד,אנשים שהזמינו את הרכב ונתנו מקדמה יכולים למכור את תורם ולהרוויח על המקדמה תנסה את זה פה.

זה היצע וביקוש אמיתי,בארץ גם אם יש 16v אחת למכירה בשנה לוי יוריד את המחיר אוטומטית בלי כל קשר להיצע או הביקוש וכך גם לגבי רכבים אחרים,אני בכלל חושב שיש לו תוכנת מחשב שפעם בחודש פשוט מורידה את המחירים באחוז מסויים -פשוט בלחיצת כפתור

אני עכשיו מוכר את הלאון ואלוהים עד איזה טלפונים אני מקבל

האוטו חדש ושמור אם תוספות ב15 אלף שח ושואלים אותי "למה אני רוצה 6 מעל"

עכשיו אני מוכן להחליף ולהוריד את התוספות אבל אז לא מוכנים לשלם " מחירון"

אז בשביל מה יש מחירון?

ע"פ מה הוא נקבע?

מיליון סוברו/לאנטיס/קורולות בכל עיתון כך שההיצע גדול ,בכל הצבעים ובמצב שונה אחת מהשנייה ו"המחירון" בטון!

לאון אחת 2003 למכירה פעם ב.... כחדשה והמחירון יורד כל חודש כאילו מדובר באוטו נפילה

התקווה היחידה של המוכר היא שיגיע קונה שמבין בערך המכונית ונדירותה ואם האוטו באמת טוב אז שווה להוסיף על ה"מחירון" ולהנות מאוטו טוב וכיפי .

ה"מחירון" זה לא דבר רע אבל צריך להתבסס עליו רק כנקודת מוצא כללית מאד ובערבון מוגבל!

ולעינין ה16 v אוטו כיפי היה לי כזה מאד אהבתי את השלדה וההיגוי שלדעתי מוצלח יותר מהפיזו אבל הרבה תיקונים וכשלים מכניים שיכנעו אותי להמשיך הלאה וגם ראיתי השבוע שני zx 16 v בשביל חבר

ואף אחת מהם לא שווה 10 מעל אם כל הכבוד כי אם הם היו שוות ההינו קונים במקום

כל מילה בסלע!
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיליון סוברו/לאנטיס/קורולות בכל עיתון כך שההיצע גדול ,בכל הצבעים ובמצב שונה אחת מהשנייה ו"המחירון" בטון!

 

אתה צודק במאת האחוזים, במדינה מתוקנת גוף אחד לא יחליט בשביל כל השוק. בהרבה מדינות יש מצבים מוגדרים לכלי רכב ואם מכונית נמצאת במצב גרוע, נקבע לה טווח מחירים ספציפי. אם אותה מכונית היא במצב טוב, היא תהיה שווה יותר, פשוט וקל. כאן, לעומת זאת, אנחנו יכולים לראות 5 קורולות זהות, כאשר כל אחד במצב תחזוקתי שונה לחלוטין, והבעלים כולם לא יהססו לדרוש מחירון+, "זאת קורולה, יש לה שוק!".

 

לעומת זאת, כלי רכב נדירים שהביקוש להם גדול, לא מקבלים את תשומת הלב הראויה. מלבד אולי כמה מוזרויות כמו סובארו SVX שהמחירון שלה היסטרי, או אפילו גולף GTI ישנה או קוראדו או מאזדה MX3, שהמחירון שלהן למודלים בני 15 כמעט הוא גבוה בטירוף...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסיטרואן אחת שחורה ואחת לבנה שתהן 1994

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה אני מתלבט בין שני מכוניות

פיזיו 306XSI

וסיטרואן ZX MI16

אני יודע ש ZX היא יותר חזקה אבל הצורה של פיזיו יותר מוצאת חן בעיניי.

ולא יודע מה לעשות.

על מה אתם הייתם ממליצים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאחרי שמכרתי/קניתי למעלה מעשרה רכביים ספורטיבים לצערי צחק לוי שולט וזה גרוע מאד,באנגלייה למשל השוק קובע את המחיר ולא איזה"מחירון" תלוש מהמציאות

ככה אנשים משלמים על משומש הרבה מעל המחירון הרשמי של דגם חדש רק בגלל שצריך לחכות לחדש הרבה זמן או שפשוט אין כאלה למכירה-ראה פורד פוקוס rs ועוד,אנשים שהזמינו את הרכב ונתנו מקדמה יכולים למכור את תורם ולהרוויח על המקדמה תנסה את זה פה.

זה היצע וביקוש אמיתי,

רובי,

אתה סותר את עצמך.

לוי יצחק שולט, או שזה שוק של היצא וביקוש?

אני חושב שזה היצע וביקוש.

בא ניקח בתור דוגמא 205 GTI -

ירון מכר לר מזמן אחת במצב מ-ד-ה-י-ם (יד שניה, 85,000 ק"מ) ב 28K, נמכרה ביום שפורסמה!

אני מכרתי שלשום אחת במצב מצוין ב 20K, נמכרה ביום שפורסמה.

אדוננו מורנו ורבנו, הרב לוי יצחק קבע שהמחיר הוא 9K.

אז זה בכל זאת היצע וביקוש, לא?

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי להיצע וביקוש אין מחירון מלבד מחיר של חדש ולזה התכוונתי,וכשאין לקנות חדש אזי דוגמאות נדירות מחירן בהתאם ,לוי שולט הכוונה שמה שלא יהיה בדרך כלל הרכב שלך ירד במחירון גם אם מכרת את שלך ב10 מעל זה לא ישנה אותו

 

לוי שולט כי לא רק הקונים/מוכרים חיים לפיו אלה גם חברות הביטוח הבנקים וכו

 

אולי במכוניות ישנות אם כתרים לראשם כמו ה-205 אשר עולות כל כך מעט ועוד כמה אלפים יותר לא שוברים את הבנק יש הצדקה למכורים לשלם כמה שתרצה אבל ביננו מעט מאד 205 שוות משהו ורובן אפילו לא שוות "מחירון"

 

לבקשת הקהל מס ציטוטים מהשבוע-"כמה אתה רוצה על האוטו?105?למה?-מה המחירון?

הבן אדם לא יודע מה המחירון אבל שואל למה אני רוצה 105

אז אם המחירון 104-"אבל המחירון 104 על מה אתה רוצה מעל?

עכשיו המחירון נאמר 106 אז התשובה -"עזוב מחירון כמה אתה רוצה תכלס?

 

מי שיודע להעריך ומבין תמיד ישלם יותר בשביל השקט הנפשי והחסכון בכיס באחזקה וישורי קו למינהן

לצערי אין הרבה כאלה וכולנו בסופו של דבר יצחק לוים

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6872 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...