Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על ZX 2.0 16V


advokat
שימו לב! השרשור הזה בן 6872 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

על לא דבר, תשמע תוכל ללכת לראות את האוטו, אני לא רוצה להיות זה שיהרוס לך את הקניה.

 

זה שהוא סוחר זה לא תמיד רע (לרוב) פשוט צריך ללכת לבדוק את האוטו ב-7 עיניים.

מה שלא כ"כ נשמע לי זה שלחבר אחד שלי הוא אמר יד 4, פעם אחת הוא אמר 3 ופעם 5.

זה לא מבשר טובות, (הוא יד 5).

תלך לראות את האוטו, אוהב?, הבדיקה יצאה טוב?, תקנה (תוריד כמובן במחיר).

אם לא, האלפא נשמעת ממש טוב, היא פורסמה בלוח יד 2.

וד"א קשה מאוד למצוא רכב שלא תשקיע בו אחרי הקניה, רק תלוי כמה, ב-ZX זה יכול להגיע

לסכום גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא יודע, לא טרחו לבדוק אותה, אני למדתי על בשרי את המשפט הזה "ברגע שהמוכר משקר לך

 

על דבר אחד, שקרים אחרים יצוצו, והרבה!"

אני אחפש לך אחת, יש איזה איביזה GTI אדומה למכירה ב-16 אלף ש"ח (אפשר להוריד, נראה לי).

לא מכיר אותה, ראיתי בפוקוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות לא מכיר אותה, מה שאני יודע עליה הדבר היחידי שהאוטו עבר 280K ק"מ.

 

ככה חבר שלי אמר לי, הוא אומר שהחליף כל מיני, אבל לך תדע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב עוד פעם תודה רבה לך,אני הולך לישון עוד כמה שעות לקום לעבודה.

מחר אני ייתקשר לאלפא ולGSI נראה מה הם יגידו.

מחר אני יכתוב לך יגיד מה קורה.

קוראים לי סטאס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל מה שכתבתי לבחור אחר שכתב שהוא קנה בדיוק ZX16V , אני מנחש שאת זאת שאתה חשבת אם לקנות או לא

 

"BRAVO , קודם כל תתחדש , אני מקווה באמת שאתה לא תנסה לנצל את הרכב לקו ישר , למרות נתונים לא רעים ( 8.5 פחות או יותר ל100 במצב טוב ועם נהג טוב וזו תוצאה מצויינת ) הרכב לא מדהים בקו ישר ( יותר מהיר מקולט , אבל קולט זה לא ממש סטנדרט של רכב מהיר , כולה סופר לאנסר בלי תחת ).

 

מה שכן האוטו מדהים בסיבובים , ועם המנוע הספציפי הזה והיכולות שלדה , מאוד קשה לנצל את האוטו עד הסוף , רמז , אני מנחש שאתה לא נוהג כ"כ הרבה זמן ושההשכלה המוטורית שלך בתחום הנהיגה המתקדמת היא לא כ"כ גבוהה - ככה שעם רכב כזה חוץ מישור קו ( שיעלה הרבה ) אני ממליץ לך להביא אותו קודם כל למצב המקורי שהוא מדהים , ורק אחרי זה להמשיך.

 

עם שיפורים תחכה - 150-155 כ"ס ו19.5 קג"מ בהחלט מספיקים כדי לעשות צרות לרוב המכוניות בכביש ובטח שבסיבובים.

 

לידע כללי - יש לי את האחות החורגת ( 306S16 ) כבר שנה וחצי כמעט , מבחינת כח מיותר לציין שכמעט ולא נגעתי , ועדיין היא נוסעת לא כזה רחוק מהאחות הבכירה יותר ( GTI6 ) חוץ מבמהירויות גבוהות ששם הGTI בפירוש חזקה יותר , הרכב יקר לתחזוקה - אז תתחיל מלכסות את הכיוון הזה , תמשיך לסט בולמים איכותי ( 3.5 אלף ש"ח לא כולל חלקים של המיסביב והתקנה לבילשטיין , סביבות ה2.7 אלף שח לקוני ) , תמשיך עם סט צמיגים מצויינים ( סביבות ה2200 לSP9000 , ומשם 2800 לEAGLE F1 או בסביבות אותו המחיר למישלין אסקלטו אם לא יותר )

 

תגיע לשם ?

 

תעשה קורס נהיגה או שניים ונדבר על העודף :)

 

אתה גם מוזמן להיכנס לאתר של קהילת PSI - http://www.psi.co.il במיוחד אם תצתרך עזרה טכנית ונפשית.

 

ליביו"

 

דבר שני , מקלארן עם כל הכבוד , אני מוכן לשים התערבות קלה שלא נהגת לא

באלפא , לא בZX16V לא בS16 ולא בGSI.

 

א. ZX16V ו306S16 זה אותו הרכב עם כיוונוני שלדה שונים בטיפה אם בכלל ומסרק הגה שונה , סה טו...

ב. לא יודע איך אתה מחשב את השווי של הרכבים האלו , אבל בא אני אתן לך רמז , הגיעו סביבות ה15 חתיכות לארץ , תחפש גם בהזדמנות פיאט קופה 5 צילינדר , תראה מה הסיכוי למצא אחת , כי זו ההשוואה מבחינה כמותית , לא הלאון שלכם.

ג. סטאס , נראה לי אתה לא ממש סגור על מה אתה רוצה , כמה אתה מוכן לשלם וכו , למרות הלחץ , הייתי מציע לך להרגע קצת עם המסע המטורף הזה שלך שאתה רץ על רכבים מאוד יקרים להחזקה בלי לדעת עליהם יותר מדי ולהסתמך על דברים שאנשים שלא נהגו עליהם כתבו.

 

תעשה כמה חיפושים בפורום , תגיע למוכרים לא לחוץ ואז תמשיך משם , אם תצתרך עזרה , אנחנו פה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבן אדם לא קנה ZX 16V אלא בראבו מנוע 1600 16V.

 

שנית, לא הבנתי מה ההשוואה שלי בין הליאון ל16V לא במקום והפיאט קופה כן.

ואם כבר אז פיאט קופה גם לפעמים נמכרות במחירון.

הZX 16V נחשבת שיש לה שילדה יותר חדה מאשר לS16.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לרזמל ותלומכים בדעותיו,

 

 

איך אמור להיחשב המחירון?

 

רכבים נדירים כמו ה 306S16/ZX16V וכו' לא נמכרים דרך העיתון לרוב - אבל איך כן אמורים לחשב את המחירון שלהם, את ירידת הערך שלהם? לחכות פעם בחצי שנה שאחת מהם תימכר? זה לא נראה לי הגיוני.

 

לדעתי מה שהוא (הוא=לוי יצחק) בודק את ירידת הערך של הדגמים הנפוצים יותר. נניח, 306XT, 306XN, ואפילו 306XSI. בודק מהי ירידת הערך באחוזים, ולפיה הוא מחשב את ירידת הערך של ה 306S16 פחות או יותר. לא נראה לי שהוא פשוט מנחש...

 

דעתכם?

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מה שהוא (הוא=לוי יצחק) בודק את ירידת הערך של הדגמים הנפוצים יותר. נניח, 306XT, 306XN, ואפילו 306XSI. בודק מהי ירידת הערך באחוזים, ולפיה הוא מחשב את ירידת הערך של ה 306S16 פחות או יותר. לא נראה לי שהוא פשוט מנחש...

 

דעתכם?

 

לוי יצחק לא בודק ירידת ערך של כלום. הוא יוצר ירידת ערך. השוק מושפע ממנו והוא מושפע מהשוק, זה מין מעגל קסמים מגוחך שכזה, בו הוא מרים טלפונים למוכרים בעיתון, מברר כמה הם דורשים מעל/מתחת למחירון ומשנה את המחירון בהתאם, ביחד עם מעין פקטור שהוא מתאים לכל דגם ויצרן. זה כמובן משפיע על המוכרים וחוזר חלילה.

 

לדוגמא, לוי יצחק החליט שסיטרואן זה לא סחיר, כי השוק החליט כך גם כן. לעומת זאת, פיז'ו זה כן סחיר, ברוב המקרים. אי לכך, דגמים מקבילים של סיטרואן מקבלים פקטור גרוע משמעותית מאלו של פיז'ו. נניח, קסארה תקבל פקטור של נניח 1.5% פחות בכל חודש בעוד פיז'ו תקבל 1% בלבד. סקסו תקבל 2% אחוז בעוד 106 תקבל 1.3% בלבד, וכן הלאה.

 

כשמדובר בדגמים הספורטיביים, להם אין ללוי יצחק שום קשר ושום יכולת לבדוק את סחירותם, הוא פשוט לוקח את הפקטור שהוא משתמש בו לדגמים הרגילים וסוגר עניין. אם נקח את המקרה (האהוב עלי :-P ) של ה-VTS מול ה-106GTI, אז ירידת הערך של הדגמים הרגילים של ה-106 משליכה על המחירון (היחסית גבוה) של ה-106, בעוד ירידת הערך של דגמי הסקסו הרגילים משליכה על המחירון המגוחך של ה-VTS. (שמתם לב פעם כמה שווה סקסו 1.4 לעומת 106 1.4 מאותו שנתון? זאת בדיחה...) התוצאה היא ש-106GTI שווה כיום בערך פי 1.5 מ-VTS שכולנו יודעים שהיא זהה לה כמעט בכל, וכמובן שהביקוש בשוק לשתיהן גדול משמעותית מהביקוש לגרסאות הרגילות, אבל את זה לוי יצחק לא יכול לבדוק...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוי יצחק הוא מרים טלפונים למוכרים בעיתון, מברר כמה הם דורשים מעל/מתחת למחירון ומשנה את המחירון בהתאם, ...

 

רוני

 

 

רוני ידידי

 

תחשוב מה היה קורה אילו.....לוי יצחק היה נעזר ב SMSים ,לקביעת המחירון.....

ע"ע תסביך כוכב נולד.... מה היה אז קורה לפיז'ו/סיטרואן :?::wink:

:onfire:

 

למזלינו לוי יצחק לא מרים (בעצמו) טלפונים -יש לו "משרתים" המבצעים זאת עבורו.

מה גם שהם לא מתעמקים בספורטיביות, שכן אלה נמכרות במקרים מסויימים מעל המחירון.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6872 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...