Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בטוח שיש כמה אנשים שמסתובים בעולם עם מוט מוחבא בתוך ההגה....

אם למישהו יש רעיון למשהו דומה נגד ילדים שגונבים סמלים- אני מקשיב.

פורסם
אזעקות ואבטחות לרכב הכי חדישות ומשוכללות שיש לשנת 2006 ההולכת וקרבה:

http://fun.from.hell.pl/2003-01-10/2002auto.swf

תהנו:wink:

תסתכל על התאריכים (שנה) בלינק...תבין שהאזעקות האלו כבר ישנות והועלו כאן לפורום לפני כמה שנים טובות...

 

בתור אזעקה ל-2006 אני אשכיר תאילנדי קטן בשם צ'ונג וואנג שישן לי באוטו עם נבוט, 300 ש"ח לשנה שלמה, זה נקרא חיסכון.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

בתור אזעקה ל-2006 אני אשכיר תאילנדי קטן בשם צ'ונג וואנג שישן לי באוטו עם נבוט, 300 ש"ח לשנה שלמה, זה נקרא חיסכון.

אני עכשיו הולך להשכיר את התאילנדי הזה , יש לך את המספר של הטלפון הציבורי ( ליד הבית שלי איזה תאילנדי אחד מדבר איזה חמש שעות בטלפון הציבורי )

 

ובקשר להזעקה הזו : חחחחחחחח יפה לאללה

פורסם
אני עכשיו הולך להשכיר את התאילנדי הזה , יש לך את המספר של הטלפון הציבורי ( ליד הבית שלי איזה תאילנדי אחד מדבר איזה חמש שעות בטלפון הציבורי )

 

ובקשר להזעקה הזו : חחחחחחחח יפה לאללה

 

אתה גר לידי תגיד לי?! גם אצלנו יש כאלה תאילנדים. תמיד על הטלפונים הציבוריים! :lol: מזל שיש פלאפונים!

 

אהבתי את האנימציה! במיוחד עם הביפר :)

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

נו אז היה , אז ישן , אז טחון. מה רע לראות את זה פעם נוספת לעלות זיכרונות. ומה עם אותם אנשים שרואים זאת לראשונה..למה אתם הורסי מסיבות יבשושיים.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ישן טחון אבל חזק אהבתי את רעיונות המוות למרות שלא הבנתי את הראשון הגלגלים האחורים הסתובבו והגנב היה קשור ליד הגלגלים הקידמיים



פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

מה שבאמת נחמד זה הסרטונים עם הקוף (השימפנזה) שיושב בתא המטען ומגן על הרכב עם אלת בייסבול או מקל ש"הולך" לראשו של הפורץ... אם אני אמצא אני יעלה לינקים.

פורסם
נו אז היה , אז ישן , אז טחון. מה רע לראות את זה פעם נוספת לעלות זיכרונות. ומה עם אותם אנשים שרואים זאת לראשונה..למה אתם הורסי מסיבות יבשושיים.

1. אם אתה רוצה לשאול שאלה - נהוג להשתמש בסימן הבא : ? , וזאת כדי שאנשים מן היישוב יוכלו להבינך.

2. גם אם זה לא היה בפעם הראשונה , מן הסתם השרשור מקומו באופ-טופיק.

3. לא , אני לא מתכונן להעביר אותו .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...