Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקבל המלצות על סט קומפוננט טוב במחיר של עד 300$ , אני מקבל את המוצר מארה"ב אז שהמחירים יהיו רלוונטים לשוק האמריקאי.

 

תודה מראש.

 

עומר

פורסם

א. אתה לא צריך לפתוח 3 דיונים על אותו נושא, למה לא המשכת בתרד הקודם?

ב. כמו שאמתי לך בפעם שעברה, יש הרבה סוגים במחיר שלך, אתה צריך לקבוע פחות או יותר מה אתה מחפש מבחינת אופי יופי ועוצמה.

 

באופן עקרוני יש לך את הרוקפורד T162, מחברת CDT את סדרת ה EF או אפילו HD, מאלפיין TYPE X, מימג דינמיקס לא זוכר את שם הסדרה, נראה לי צמיליון, אינפיניטי קאפה פרפקט, פולק אודיו סדרת MOMO, דימונד אודיו סדרת HEX או D6, נראה לי פוקל פוליגלס, JL סדרת XR (אפילו סט 3 חלקים נכנס בתקציב), ואני בטוח ששכחתי כמה...

 

תנסה לחפש בפורומים בחו"ל יותר מידע כי הסטים האלה לא נפוצים בארץ בכלל.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

לדעתי יש לך המון אופציות איכותיות בתקציב הזה מחו"ל אבל אתה יכול ליפול על רמקול שלא יהיה יפה לך אפילו שיגידו לך שהוא ברמה אז תנסה לשמוע כמה שיותר סטים למרות שיהיה לך קשה לצוא את כולם פה בארץ.

×
×
  • תוכן חדש...