Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה בלאי?

המנוע משומן, חם אז שמניעים זה הנעה חלקה שעדיפה על עמידה בסרק שכידוע המנוע מסתובב ורועד הרבה יחסית לנסיעה...נקודה למחשבה...

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני די בטוח שבהנעה (גם חמה) הבלאי גדול הרבה יותר מאשר עמידה בסרק, אבל נחכה לגדולי הדור שיגידו את דעתם כאן...

...Carpe Diem

פורסם

התנעות מרובות יגרמו לכל הפחות לבלאי גבוה של הסטארטר והמצבר.

לגבי המנוע עצמו - גם אני מחכה לגדולי הפורום...

 

אבל בסה"כ צריכת הדלק בסרק לא כ"כ נוראית, בקורולה 1600 מדדתי 0.8 ליטר לשעה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אתם צריכים לקחת בחשבון את הבלאי על הסטרטר, את ביזבוז הדלק בהנעה ואת הבלאי במנוע כי ברגע ההנעה לוקח זמן עד שהשמן מגיע בלחץ לכל החלקים ואין קשר להנעה קרה או חמה-יש קשר רק בדלק

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

בחיי שבזמן האחרון אני לא מבין פה אנשים. קודם נפתח תרד על איך לחסוך בדלק ע"י סגירת חלונות, הורדת משקל מהאוטו, החלפת צמיגים לצמיגים "ירוקים" וכ"ו, ועכשיו נפתח תרד על כיבוי מנוע ברמזורים, אח"כ יפתח תרד על נסיעה בניוטרל בירידה. אתם מחפשים לחסוך בדלק? אני בשיא הרצינות אומר תסעו באוטובוסים ואל תפתחו כל שניה תרד על איך לחסוך מיליליטר דלק על חשבון הבטיחות.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
סאגו, אתה קולט שכשאתה מכבה רכב בזמן נסיעה אתה גורם לחלק מהמערכות להפסיק לעבוד נכון?

(משאבת הגה כח (ההגה בכלל יכול להינעל!!), ברקסים, אורות בחלק מהמקרים.... ועוד).

ההגה ננעל רק בהוצאת המפתח מהסוויץ'

פורסם
בחיי שבזמן האחורן אני לא מבין פה אנשים. קודם נפתח תרד על איך לחסוך בדלק ע"י סגירת חלונות, הורדת משקל מהאוטו, החלפת צמיגים לצמיגים "ירוקים" וכ"ו, ועכשיו נפתח תרד על כיבוי מנוע ברמזורים, אח"כ יפתח תרד על נסיעה בניוטרל בירידה. אתם מחפשים לחסוך בדלק? אני בשיא הרצינות אומר תסעו באוטובוסים ואל תפתחו כל שניה תרד על איך לחסוך מיליליטר דלק על חשבון הבטיחות.

 

פליקס

על מה אתה כל כך ממורמר?

אם לא מתאים לך הנושא של התרד אז אל תגיב עליו!

כל עוד זאת שאלה שאמת מסקרנת ,עניינית ויש עליה תגובות אין לך סיבה ליילל.

פורסם
בחיי שבזמן האחורן אני לא מבין פה אנשים. קודם נפתח תרד על איך לחסוך בדלק ע"י סגירת חלונות, הורדת משקל מהאוטו, החלפת צמיגים לצמיגים "ירוקים" וכ"ו, ועכשיו נפתח תרד על כיבוי מנוע ברמזורים, אח"כ יפתח תרד על נסיעה בניוטרל בירידה. אתם מחפשים לחסוך בדלק? אני בשיא הרצינות אומר תסעו באוטובוסים ואל תפתחו כל שניה תרד על איך לחסוך מיליליטר דלק על חשבון הבטיחות.

 

פליקס

דוגרי צודק....

--------------------

 

אז אולי תגיד לי אתה למה אאודי ממליצים על זה???

אני אומר לך בזמן שאתה עומד ברמזור השמן לא חוזר ולא כלום...וזאת התנעה יותר חלקה ממנוע קר...

ובסרק אל תשכח שלא כל הרכבים יצאו מהחברה יש כאלה שיש בהם רעידות מסיביות בסרק....

פורסם

בחיי שבזמן האחורן אני לא מבין פה אנשים. קודם נפתח תרד על איך לחסוך בדלק ע"י סגירת חלונות, הורדת משקל מהאוטו, החלפת צמיגים לצמיגים "ירוקים" וכ"ו, ועכשיו נפתח תרד על כיבוי מנוע ברמזורים, אח"כ יפתח תרד על נסיעה בניוטרל בירידה. אתם מחפשים לחסוך בדלק? אני בשיא הרצינות אומר תסעו באוטובוסים ואל תפתחו כל שניה תרד על איך לחסוך מיליליטר דלק על חשבון הבטיחות.

 

פליקס


הבנאדם צודק....אפשר לחשוב כמה אתה כבר מבזבז בזה שאתה עומד 5 דקות ברמזור במצב של סרק? אם תמיר את זה לכסף אתה תראה שאתה נותן לקבצן שבצומת יותר כסף מאשר כמה שהדלק עלה לך באותו הרגע ברמזור

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

ראיתי פעם ב"טופ גיר" פרק שלם שעסק בנושא, העירייה של לונדון הוציא חוק שכול המכוניות שלונדון שעומדות ברמזורים בשעות העומס חייבות לכבות את המנוע שלהם, כי זה מזהם את האוויר שכול כך הרבה מכוניות עומדות זמנים ארוכים ופולטות את הגזים מהאגזוז.

כול התוכנית הם צחקו על החוק המפגר הזה ופשוט הדגימו למה זה טיפשי....הם הראו שמצד אחד אולי אנשים ישנמו אוויר נקי אבל מצד שני הם יצטרכו לשלם פול כסף על הדלק שגם ככה יקר שמה.

בדוק אני יכול להגיד לך, שדלק לא תחסוך בזה......זה ידוע שהתנאת הרכב צורכת דלק יותר מאשר שתשאיר אותו כמה דקות עומד בניוטרל.

פורסם
ראיתי פעם ב"טופ גיר" פרק שלם שעסק בנושא, העירייה של לונדון הוציא חוק שכול המכוניות שלונדון שעומדות ברמזורים בשעות העומס חייבות לכבות את המנוע שלהם, כי זה מזהם את האוויר שכול כך הרבה מכוניות עומדות זמנים ארוכים ופולטות את הגזים מהאגזוז.

הייתי בטיול בשווייץ לפני כמה שנים, ושם זה היה די הלם עבורי לגלות שכל מי שעמד איתי ברמזור (בכל רמזור!) כיבה את המנוע. או שזה איזשהו הרגל אצלם, או שזה חוק (מה שסותר את הטענה שזה לא חוקי).

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
הייתי בטיול בשווייץ לפני כמה שנים, ושם זה היה די הלם עבורי לגלות שכל מי שעמד איתי ברמזור (בכל רמזור!) כיבה את המנוע. או שזה איזשהו הרגל אצלם, או שזה חוק (מה שסותר את הטענה שזה לא חוקי).

או שכולם לא יודעים לפתוח בהילוכים :lol:

פורסם

תאמינו לי אנשים רק תהיו בריאים

 

רק הופכים עולמות איך לחסוך בדלק דיי דיי דיי

רוצים לחסוך בדלק???

אל תיסעו נקודהה.

רוצים ליסוע ?

שלמו דלק ותהנוו

מה תגידו כיהייה לכם CJ 6 שאוכל 1 ל 4??? מה תיתאבדו???

אז משלמים דלק נהנים וזהו.

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:


×
×
  • תוכן חדש...