Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה ומוצלחת קניתי רכב (כאמור אימפרזה) יד ראשונה 67800 ק"מ שנת 98 (עם ספר טיפולים) ..לרכב יש כמה בעיות שהתגלו בבדיקה..רציתי לדעת הצעת מחיר משוערת לתיקון..(אם אפשר כל חלק בנפרד..הרכב רושש אותי)

1.רצועת טיימינג (לפי דעתי הדבר הראשון שאני מחליף ברכב)

2.פגיעה בדלת..(מכה די רצינית)

3.דוד אגזוז אחורי..

 

מחכה לתשובות..

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

רצועת טיימינג תעלה לך בערך 500-600 שקל תלוי במוסך

תחליף את כל המחזירי שמן ואל תחסוך, גם מותחנים תחליף, בדר"כ משאבת המים בסדר ולא צריך להחליפה אבל אם יגידו לך להחליף תחליף.

 

המכה תלוי איזה מכה אולי תעלה תמונה

 

דוד אגזוז אחורי מאיפה אתה יודע שצריך להחליף?

הוא עושה רעשים או יש עליו סימני חלודה?

אל תקשיב לכל מה שהבוחנים אומרים,

אצלי בדוד יש סימני חלודה וקילופים כבר שנתיים והדוד לא מרעיש ועובר טסטים

אבל בערך הדוד עולה בין מ350 ל400 שקל כולל מטר צינור שמתחבר שם (ביררתי)

 

אגב על פניו נראה שקנית אוטו מטופל וזהו אוטו מצויין שמור עליו כמו הבעלים והוא ישרת אותך לנצח עם אפס תקלות, לי יש כזאת עם 215 אלף ק"מ והיא לא אוכלת שמן לא מים חזקה בלי רעשים מנוע מקורי וגיר מקורי. בקיצור תתחדש עשית קנייה טובה

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
בשעה טובה ומוצלחת קניתי רכב (כאמור אימפרזה) יד ראשונה 67800 ק"מ שנת 98 (עם ספר טיפולים) ..לרכב יש כמה בעיות שהתגלו בבדיקה..רציתי לדעת הצעת מחיר משוערת לתיקון..(אם אפשר כל חלק בנפרד..הרכב רושש אותי)

1.רצועת טיימינג (לפי דעתי הדבר הראשון שאני מחליף ברכב)

2.פגיעה בדלת..(מכה די רצינית)

3.דוד אגזוז אחורי..

 

מחכה לתשובות..

פשוט מאוד (גם בתור בעלים לשעבר של אימפרזה):

 

1. טיימינג יעלה לך במוסך כל מה שבין 700 ל 1000 שח, תלוי מה מחליפים (משתנה בין מוסך למוסך...כל אחד והמדיניות שלו) ואיזה חלקים שמים... יש מוסכים הדוגלים ברצועה מקורית בלבד וישנם כאלה ששמים חליפית באיכות טובה (אין לך מה לחשוש). לרוב לא מחליפים את כל הגלגלות/מותחנים בכל טיפול טיימינג וכנ"ל גם לגבי משאבת מים.

2. תלוי בפגיעה, המחירים של פחחות וצבע נעים בין 500 ל 800 שח, תלוי בדלת, בצבע ואם בכלל כדאי לתקן. ייתכן וימליצו לך להחליף דלת ואז זה יעלה יותר - הכל תלוי איפה המכה וכמובן בפחח עצמו ועד כמה הוא מאמין בעצמו ובאתגר שתביא לו.

3. דוד אחורי עלה דאז 320 שח ואין ריתוכים או דברים אחרים להחליף. 2 ברגים והוא בחוץ. היום אני מאמין שכל מחיר בין 300 ל 400 שח יהיה הגיוני. בצע סקר שוק ונסה לקבל הנחה על מזומן.

ישנם דודים תחליפיים של APL (אפל) וסיילנט. מניסיון שניהם בסדר אבל אל תצפה לאיכות של דוד מקורי מבחינת אורך חיים. מה זה אומר ? אם הדוד המקורי החזיק 7-8 שנים בנסיעות קצרות ושרד את הלחות - התחליפי יחזיק לך באותם תנאים שנה-שנתיים. במידה ואתה נוסע את ה 18,000 קמ בשנה, הדוד ישרוד תקופה ארוכה יותר.

במידה והדוד המקורי נפוח (רקוב מבחוץ) אבל לא דולף - אתה לא תכשל בטסט. מה שכן, ייתכן וזה פוגע בביצועים (מניסיון).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

דוד אחורי משמיע רעשים (בערך "ברר" כזה בהנעה...:-) )

 

על המכה אני לא מתכוון לשלם יותר מ350 במזומן...

 

וטיימיניג? 500 נראה לי סביר...לא יותר..

מכה.JPG

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
דוד אחורי משמיע רעשים (בערך "ברר" כזה בהנעה...:-) )

 

על המכה אני לא מתכוון לשלם יותר מ350 במזומן...

 

וטיימיניג? 500 נראה לי סביר...לא יותר..

אל תתייחס לרעש של הרכב בהתנעה, לאוטו הזה יש רעש מיוחד משלו בסרק. בדוק חורים במערכת הפליטה.

 

הדלת הזו ניתנת לתיקון, מניסיון עם מכה זהה שהיתה על האימפרזה (שהיתה לאימי).

 

בנוגע לטיימינג, בדף הפרוייקטים של הפורום יש פרוייקט שלי על החלפת טיימינג ללגאסי (שזה בדיוק כמו טיימינג לאימפרזה). ב 500 שח יסכימו להחליף לך רק רצועה (ז"א רצועה תחליפית + עבודה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הדוד בפיאט עלה לי 250 שקל כולל עבודה...

 

יש הבדל בכלל בין דוד מקורי ללא מקורי? ...אפשר ל"סחוב עם זה" לא?

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
הדוד בפיאט עלה לי 250 שקל כולל עבודה...

 

יש הבדל בכלל בין דוד מקורי ללא מקורי? ...אפשר ל"סחוב עם זה" לא?

הדודים של המכוניות הקטנות יותר זולים יותר (250 זה גם המחיר לסוייפט, SO ?...).

 

הדוד המקורי יקר (איזור ה 900-1000 שח) אבל גם מחזיק המון שנים.

החליפי מן הסתם עולה בערך שליש, אבל אם האוטו לא נוסע הרבה הוא לא יחזיק. אמא שלי שהיתה נוסעת על האוטו ממש מעט (משהו כמו 10,000 בשנה) גמרה דוד אחד כזה אחרי שנה וקצת ואז שוב החלפנו (החליפי התפורר לגמרי מבפנים).

 

עריכה: קבל תיקון - עכשיו נזכרתי שלא נסעתי על הדוד הזה תקופה ארוכה - קבל ביטול.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
החלפתי שלוש רצועות ושלמתי 620 שקל..תעשה חשבון לבד אם נשדדת או לא..

 

שלום.

אם תוכל לצרף חשבונית או לפרט איזה רצועות החליפו כמה עלו הרצועות ומה עלות העבודה.

לדעתי אתה טועה ומטעה .

 

 

החלפת רצועת טימינג + מיסבים אם צריך + רצועות יכול לעלות +- 1500 2000 ש"ח.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

אם תוכל לצרף חשבונית או לפרט איזה רצועות החליפו כמה עלו הרצועות ומה עלות העבודה.

לדעתי אתה טועה ומטעה .

 

 

החלפת רצועת טימינג + מיסבים אם צריך + רצועות יכול לעלות +- 1500 2000 ש"ח.

 

בברכה בני ל.

מחיר של 620 ש"ח אינו כולל מייסבים ו/או גלגלת מותחן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...