Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מושלם במחיר זול - כניראה לא יהיה קיים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פותש נראה לי שאתה פשוט מתבאס לשלם למןכר הזה. הוא לא בא לך בטוב. זה לגיטימי. כמו שכתבו לך זו כנראה עסקה טובה אבל שב עם עצמך ותראה אם אתה יכול לנטרל את הקטע הפסיכולןגי. אם כן מה טוב, אם לא אז לקנות רכב שכל פעם שתיכנס אליו תיזכר ותתבאס, גם זה שיקול.

 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

לא הבנתי באיזה עולם זה סבבה שהוא דוחה טיפול גדול ומשום מה כולם אחלה עם זה וסוגדים לרכב עדיין. עד כדי כך הסטנדרטים ירדו שכל רכב שהוא רבע סביר זוכה למעמד אלוהי? 

 

פעם כשהשוק היה נורמלי גם אם היה מבקש מחירון ומתחת היינו שוללים קנייה כזאת של בנאדם שמדלג על טיפולים. לא הבנתי למה עוד צריך לתת לו מעל.

  • אהבתי 2
פורסם

כי לו רכב עם נתונים טובים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, Jack457 כתב:

פותש נראה לי שאתה פשוט מתבאס לשלם למןכר הזה. הוא לא בא לך בטוב. זה לגיטימי. כמו שכתבו לך זו כנראה עסקה טובה אבל שב עם עצמך ותראה אם אתה יכול לנטרל את הקטע הפסיכולןגי. אם כן מה טוב, אם לא אז לקנות רכב שכל פעם שתיכנס אליו תיזכר ותתבאס, גם זה שיקול.

 

ניסיתי לחלוטין להתנתק מהבנאדם. למרות שבכלל לא פירטתי פה כמה הוא היה אגרסיבי.. עוד בטלפון ששאלתי שאלות הוא אמר "שמע לא טוב לך יש לי הרבה קונים אחרים"

אמרתי לו קודם נראה את המצב של הרכב נדבר. הבאתי איתי מישהו שמתעסק עם רכבים בדק שמן נוזל קירור חיפש נזילות ואני התחלתי לבדוק את הרכב ברמה הכי בסיסית וישרים אורות וכו. הוא מתחיל כמעט מונולוג שלם כאילו הוא נעלב, "אני 60 שנה ברכבים, אני אמכור לך משהו שלא עובד?"

עכשיו אחי, לא מכיר אותך הרגע נפגשנו מה הלוז?

התעלמתי ואמרתי הרכב כנראה שווה את הטימטום, אני נוסע והבלמים חורקים, הוא גם החליף דיסקים של הבלמים לא מזמן. אני שואל אותו הבלמים חורקים קצת לא? והוא שוב מתחיל עם היש עוד קונים.

לא כתבתי את זה כל זה בהתחלה כי זה לא היה כזה רלוונטי אבל אם כברת נגעת בפסיכולוגיה. הוא היה חמדן מידי בעיניי ואגרסיבי מידי. היה שם איזה שהוא גבול שעברנו ברגע שהוא התחיל לשחק עם המחיר וזה כבר עיצבן אותי מידי. לא התאים לי גם טיפול שנתי גם רצועות גם פלאגים שהוא דחה ובסוף עשה גם הגישה וזה שאמר מחיר ושיעשה טסט בהתחלה ואז שינה מחיר ואני צריך לעשות לפתע טסט (כביכול הטסט במקור היה מגולם במחיר אבל לא ברור איך הוא העלה לי את הסכום ואני צריך לעשות את הטסט)

בקיצור חבר'ה רציתי לשמוע קצת דעות אחרות אבל לחלוטין הופתעתי שהרוב פה היו הולכים על זה...

לפני שעה, Doron_Z כתב:

לא הבנתי באיזה עולם זה סבבה שהוא דוחה טיפול גדול ומשום מה כולם אחלה עם זה וסוגדים לרכב עדיין. עד כדי כך הסטנדרטים ירדו שכל רכב שהוא רבע סביר זוכה למעמד אלוהי? 

 

פעם כשהשוק היה נורמלי גם אם היה מבקש מחירון ומתחת היינו שוללים קנייה כזאת של בנאדם שמדלג על טיפולים. לא הבנתי למה עוד צריך לתת לו מעל.

אני לא מצליח לשים את היד שלי על הרכב בשנים האלו, פשוט לא מצליח, מלא ביד 2 משקרים. כוצבים יד 2 וזה יג 5. כותב פרטי וזה סוחר. כל דבר מתחת ל90 אלף קמ פשוט נעלם תוך פחות מיום. זה שסוחרים יכולים כנראה לראות את המודעה ביד 2 לפני לחלוטין לא עוזר. אני ממש לא מצליח למצוא רכב אחר שעונה על הציפיות שלי במחיר הזה חוץ מהקרוסאובר אבל התסכול כבר מתעצם אחרי שאי אפשר למצוא משהו נורמלי לא ביד 2 ולא בעוד שתי לוחות כאלו וגם בפייסבוק. זה בסוף פעם ראשונה שאני קונה אוטו אני לא יודע אם זה משקף את השוק של עוד מכוניות אבל זה מרגיש פשוט מטורף מה שהולך פה עם כל הסוחרים והרמאים.

לפני 27 דקות, yulianx כתב:

כי לו רכב עם נתונים טובים.

אתה תכלס היית משלם בממוצע 4500 אלף שקל מעל המחירון על הרכב (מחיר כולל טיפולים וטסט) לא כולל הפתעות שאולי יתגלו בבדיקה השנתית שאתה עושה או בטסט?

זה בכיף יכול לעלות צפונה, הרכב טוב אבל לא כזה טוב, אפשר גם לדבר על הדחיית טיפולים של הפלאגים או הרצועת אביזרים והאם זה משמעותי או לא

לפני שעה, Doron_Z כתב:

לא הבנתי באיזה עולם זה סבבה שהוא דוחה טיפול גדול ומשום מה כולם אחלה עם זה וסוגדים לרכב עדיין. עד כדי כך הסטנדרטים ירדו שכל רכב שהוא רבע סביר זוכה למעמד אלוהי? 

 

פעם כשהשוק היה נורמלי גם אם היה מבקש מחירון ומתחת היינו שוללים קנייה כזאת של בנאדם שמדלג על טיפולים. לא הבנתי למה עוד צריך לתת לו מעל.

איפה מוצאים היום רכב נורמלי אם לא במונופול יד 2?

פורסם

כן, כמובן תלוי בבדיקה של הרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 46 דקות, TheAverageJoe כתב:

איפה מוצאים היום רכב נורמלי אם לא במונופול יד 2?

 

בטרייד-אין של סוזוקי למשל.

  • מעניין 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

צריך לנטרל את הוייב של המוכר ולהבין אם הרכב טוב או לא. עדיף גם להכניס לסל מספר דגמים ולא רק דגם אחד. הסיפור שאתה מספר בגדול פחות נשמע כמו רכב מלוקק שהייתי שמח לקנות. אבל אם אין לך גמישות בדגם ו/או הרבה סבלנות לפעמים צריך לשלם את המחיר של הבחירה שלך.

 

מחירון הוא כלי עבור חברות הביטוח ולא תורה מסיני. 

 

לפני שנה וחצי מכרתי רכב ב 5000 שח מעל המחירון המשוקלל, תוך שלושה ימים. כנראה הייתי מקבל גם קצת יותר אם היתה לי סבלנות, אבל אני מעדיף למכור יחסית מהר כי כל יום עולה ביטוח וטסט מבוזבזים, גם אם אני מפסיד כמה שקלים. גם קניתי אותו מעל המחירון המשוקלל. ברור שהיו לא מעט טלפונים שהתלוננו על החוצפה שלי לבקש על הרכב הרבה מעל המחירון, ועוד עם שפשוף קל בשלוש דלתות. אבל הרכב היה מבוקש, נחשב אמין ואקזמפלר טוב. מהר מאוד מישהו בא, לקח לבדיקה ושילם.

 

גם את הרכב של אשתי קנינו במעל המחירון לפני 14 שנה. סקודה פאביה 2012 ידנית שנקנתה בת שלושה חודשים ממישהו שקנה לאשתו שאמרה לו - קח את הידני שלך ותתקע אותו בת...

 

המחירון העניש רכב בן 3 חודשים יותר מאשר שילמנו, אבל מבחינתי רכב חדש בן 3 חודשים מדגם אמין ב10 אחוז הנחה בערך היה אחלה ערך. משמש את אשתי עד היום, למעט תקלה אחת בסליל הצתה אפס תקלות.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 36 דקות, TheAverageJoe כתב:

התסכול כבר מתעצם אחרי שאי אפשר למצוא משהו נורמלי לא ביד 2 ולא בעוד שתי לוחות כאלו וגם בפייסבוק. זה בסוף פעם ראשונה שאני קונה אוטו אני לא יודע אם זה משקף את השוק

ברוך הבא למציאות. לא סבבה, לא כיף, אבל זה מה יש.

הרבה מכוניות שבורות, הרבה מוכרים אנטיפתים, הרבה קונים מתוסכלים, ומחירון אחד אלוהינו.

 

לפי התיאור שלך בהתחלה, יש לך שילוב של רכב טוב  (לדבריך) ומוכר אנטיפת.

לפי החשבון שעשית, יחד עם יישור קו, אתה משלם בערך 4  אלף מעל מחירון של 61K. 

מהכרת השוק אומרים לך כאן שלשלם 6% מעל המחירון לרכב במצב טוב כולל יישור קו - זו עיסקה טובה.

תיכנס לטרייד-אין הגדולים, כמו שהציע לך zvit,

תבדוק כמה הם מבקשים על רכב במצב דומה (אני מעריך שלפחות 10% מעל המחירון).

 

כמו שאני רואה את זה יש לך כמה ברירות:

 

1. לבלוע את הגועל מהמוכר אם אתה מסוגל, לסגור על המחיר המבוקש ולהתקדם לבדיקה.

 

2. להמשיך הלאה ובטח להיתקל בטיפוסים לא פחות מעצבנים עם מכוניות שבורות

עד שתיפול על שילוב של בנאדם נחמד עם אוטו טוב במחיר סביר, ותהיה מספיק בטוח בעצמך כדי לסגור ומהר,

כי מכוניות כאלה נחטפות מהר מניסיון.

עזרתי כמה פעמים לחברים ומשפחה בחיפוש אחרי רכב טוב, לפעמים לוקח חודשים.

 

3. ללכת למגרשי הטרייד אין הגדולים, ולשלם יותר מעל המחירון.

 

4. לקחת יועץ שיעשה עבורך את העבודה הזו, ולהוסיף לתקציב עוד כ-4 אלף על השירות,

וגם אז כנראה תשלם מעל המחירון. אולי שווה לך להתייעץ טלפונית עם אחד כזה.

 

 

פורסם
לפני כשעה, TheAverageJoe כתב:

ניסיתי לחלוטין להתנתק מהבנאדם. למרות שבכלל לא פירטתי פה כמה הוא היה אגרסיבי.. עוד בטלפון ששאלתי שאלות הוא אמר "שמע לא טוב לך יש לי הרבה קונים אחרים"

 

 המציאות ביד 2 היא שרוב הרכבים הטובים נמצאים אצל הסחורים. מיעוט נשאר עדיין ביד 2, ומתקשרים אליהם המון אנשים. 

לכן אולי הוא היה אגרסיבי ולא נעים, אבל בגדול הוייב הכללי לרכבים מבוקשים עם נתונים טובים זה כמו הכוסית בטינדר,  מחכים עבור הרכב תור של אנשים, ואם מישהו יתחיל לחפור יותר מדי או סתם לא יבוא בטוב- ביי. 

בכנות, אתה לא רוצה לחוות את זה וגם לשלם יותר מהמחירון, לך לטרייד אין.

יש לי ידידה שרצתה לקנות רכב יד שניה, אחרי שבוע שבהם הייתה צריכה להתמודד עם סיפורי הזויים וגם לשלם מעל המחירון, הבינה את העסק, הלכה למגרש וקנתה רכב שמור יד 1 ב-8 אלף מעל המחירון. 

בהתחשב במציאות של היום, כמה חודשים אחרי, היא מרוצה מהקניה. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 דקות, davemustaine87 כתב:

הלכה למגרש וקנתה רכב שמור

צריך לסייג ש"מגרש" הכוונה לעסקי הטרייד אין הגדולים שצמודים ליבואנים ומנהלים את מערך הטרייד אין שלהם.

 

במצב השוק הנוכחי יש פרטיים רבים מאוד שלא מעוניינים להתלכלך בביצה הזו שאנחנו מדברים עליה פה,

וכשהם הולכים לקנות רכב חדש, הם עושים את זה בעיסקת טרייד-אין,

למרות שבשוק החופשי היו יכולים לקבל מחיר גבוה יותר משמעותית.

 

מתחת לטריידים הגדולים נמצאת "שרשרת מזון" של מגרשים בינוניים וקטנים

שניזונים משאריות של המגרשים הגדולים, שמעבירים להם את המכוניות הפחות טובות שמגיעות אליהם,

וככה המכוניות השבורות ביותר מגיעות למגרשים הקטנים בנתניה, חולון ועוד מקומות,

ותוך כדי גם מככבות ביד2 כ"שמור יד ראשונה מחיר מציאה רק היום..."

פורסם
לפני 10 דקות, BoazB11 כתב:

צריך לסייג ש"מגרש" הכוונה לעסקי הטרייד אין הגדולים שצמודים ליבואנים ומנהלים את מערך הטרייד אין שלהם.

 

בגדול כן, אבל היום יש לא מעט חריגים. היא ספציפית קנתה ממגרש "אבי ובניו" כלשהו, כי חבר טוב של המשפחה עבד שם, והוא פשוט אמר שהגיע אליהם למגרש

רכב עם נתונים מסויימים וכדאי לה מאוד ללכת  לראות אותו. 

 

לפני 13 דקות, BoazB11 כתב:

מתחת לטריידים הגדולים נמצאת "שרשרת מזון" של מגרשים בינוניים וקטנים

שניזונים משאריות של המגרשים הגדולים, שמעבירים להם את המכוניות הפחות טובות שמגיעות אליהם,

 

זה היה נכון עד לפני שיד 2 נהיה חרא מארץ החארות. היום, לכול מגרש יש פוטנציאל למכור אחלה רכבים(מעל המחירון כמובן). הכול שאלה איזה סוחר מהיר יותר. 

פורסם

לעניין מוכר הרכב.

כל עסקת רכב אני מסתכל קודם מי המוכר, והאם אני רוצה לעשות עסקים עם אותו אדם.

מוכר שמתנהג כפי שתואר כאן הוא אדם שביציאה הראשונה שלו, אני חותך ממנו והולך. 

אתה לא עושה לי טובה שאתה מוכר לי את הרכב שלך, ותתנהג כמו בנאדם. 

אין לי כח וזמן לאנשים שמתנהגים ככה.

אישית הייתי מנתק מגע. 

 

רק פעם יחידה בחיים הבוגרים שלי יצא לי להצטער שלא רכשתי רכב מסויים, וגם הרכב הזה שפספסתי הלך לו מנוע אחרי חודש. אני מאמין שאצלי לא היה הולך מנוע. 

 

אני לא הייתי רוכש את הרכב. אם הוא היה כזו מציאה הוא היה נחטף מזמן. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

שמע, בן אדם מעצבן ולא נעים אבל לא יודע אם הייתי פוסל על זה, זה המחיר שלו, אולי המון אנשים התקשרו אליו ושיגעו אותו, בסופו של דבר אחרי הקניה אין לך קשר איתו.

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

או שכל הסגנון הזה נועד לטשטש ולהסתיר פגמים, כי באיזה שהוא שלב כבר לא נעים לך לשאול אותו כי על כל שאלה הוא עונה באגרסיביות.

אין לי כח לאנשים שמתנהגים כאילו שהרכב שלהם מצופה בפרווה של חדי קרן עם נגיעות של אליהו הנביא. 

 

כשאני מוכר רכב אני מנסה לתת לקונה את התחושה שהוא רצוי, שהוא מוזמן לשאול כל שאלה, ואני אענה עליה באריכות ובסבלנות גם אם היא מטומטמת לדעתי. בעיקר כי לי יש את כל המידע, ולקונה יש את כל החששות. 

 

מצטער - עם המוכר הזה אני מנתק מגע. 

  • אהבתי 5

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...