Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, ערב טוב,

ברשותי מאזדה 2 2018 שבדיוק עברה את ה-200,000 קילומטר. כששאלתי במוסך מורשה, התשובה הייתה שאין צורך להחליף כל החיים. מצד שני, לא באמת קיים שמן לרכב שלא מוחלף על החיים. השאלה היא, איזה איש מקצוע אמין במרכז מסוגל לעשות את זה?

פורסם
לפני 6 דקות, גולדן191 כתב:

חבר טוב ממליץ על מוסך המזדה שנמצא בשילת. גולדמוטורס מודיעין.

הם היו מוכנים, ספציפית, להחליף שמן גיר?

פורסם
לפני שעתיים, גולדן191 כתב:

עדיין לא הגיע למצב הזה, מטפלים לו תקופתית. הרכב שלו עם 120K ק"מ.

תתקשר שאל אותם אם אפשרי.

סבבה, שלחתי להם פניה 

  • רעיון טוב! 1
  • פיתרון
פורסם (נערך)

אתה ממש לא חייב מוסך מורשה (אם אתה בכל זאת מתעקש אז מוסך פ. שלום רמלה)

זאת החלפה ממש קלה מבורג הריקון ומילוי דרך פתח המדיד מתחת לפילטר אוויר אותה כמות שיצאה. שמן בתקן מאזדה ATF FZ.

מה שכן אם לא החלפת עד עכשיו 200KM לא הייתי מחליף כבר אם הכל עובד חלק.

 

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

פורסם
לפני 9 שעות, Camaro 92 כתב:

יש לך קצת חוש טכני? לבד זו לא אופציה מבחינתך?

הייתי שמח, אין לי ליפט

לפני שעתיים, TZR84 כתב:

אתה ממש לא חייב מוסך מורשה (אם אתה בכל זאת מתעקש אז מוסך פ. שלום רמלה)

זאת החלפה ממש קלה מבורג הריקון ומילוי דרך פתח המדיד מתחת לפילטר אוויר אותה כמות שיצאה. שמן בתקן מאזדה ATF FZ.

מה שכן אם לא החלפת עד עכשיו 200KM לא הייתי מחליף כבר אם הכל עובד חלק.

 

ראיתי מלא מלא סרטונים, ואתה צודק, אם כבר עושים משהו זה לרוקן 40 אחוז ולמלא חדש

פורסם
לפני שעתיים, ORENTSC כתב:

הייתי שמח, אין לי ליפט

לא חייב ליפט כדי להחליף שמן גיר/מנוע, הרבה חובבי רכב מבצעים את זה לבד בחנייה מתחת לבניין.

פורסם

אתה ממש לא חייב ליפט, ג'ק, 2 בוקים, לזכור לנעול אותם כי אתה לא תהיה על הכי נמוך בבוקים, בגדים שאין לך בעיה ללכלך, עדיף קפוצ'ון עם כובע כי יש מצב שתרצה לא ללכלך את הראש מאחורה, משקפיי מגן כי לך תדע מה יהיה, ולעבוד שהשמן לא חם. לתת לאוטו להתקרר כמה שעות טובות.

 

וכמובן לבדוק ביוטיוב איך לעשות את זה ולקנות את השמן המתאים.

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...