Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שום דבר מהמתואר לא נשמע כתקלה כל עוד אתה מדבר על נסיעה של רבע שעה ועוד בעיר...

תבדוק כאשר המנוע הגיע לטמפ' עבודה ועובד כמו שצריך כ-2000-3000 סל"ד לדוגמא בנסיעה מהירה בכביש בין עירוני.

אם יוצא אויר חם - הכל בסדר.

 

פורסם
לפני 4 דקות, דג כתב:

שום דבר מהמתואר לא נשמע כתקלה כל עוד אתה מדבר על נסיעה של רבע שעה ועוד בעיר...

תבדוק כאשר המנוע הגיע לטמפ' עבודה ועובד כמו שצריך כ-2000-3000 סל"ד לדוגמא בנסיעה מהירה בכביש בין עירוני.

אם יוצא אויר חם - הכל בסדר.

 

אבל זה לא היה ככה בעבר. הייתי מפעיל את החימום ותוך דקות בודדות היה מופץ חום מהפתחים של המזגן. כאמור גם היום ישבתי 20 דק' בתוך האוטו עם מנוע עובד והדבר חזר על עצמו. 

פורסם

ישבת באוטו בלי לנסוע כשהמנוע עובד והאיורור על עוצמה מקסימלית?

הסבירו לך בהודעות קודמות איך עובד החימום ברכב.

יש מחליף חום (רדיאטור) בין נוזל הקירור של הרכב לבין האויר של מערכת המיזוג...

1 - אם המנוע לא עובד בעומס מספיק אז הוא פחות מתחמם - ראה ערך שרשור מקביל

2 - האיורור סוחב חום מנוזל הקירור משמע מקרר אותו וכתוצאה מכך עוזר לקרר את המנוע.
הפעלת מיזוג על עוצמה מקסימלית כאשר המנוע לא חם דיו רק מגדילה את הזמן עד שהמנוע באמת יתחמם. גם את זה כתבו לך למעלה.

3 - הצינור המוביל מהראדיאטור נמצא בדר"כ באחד הצדדים ולא במרכז ולכן יכול להיות שצד אחד חם מהשני.

אצלי בסוזוקי סוויפט הצד של הנוסע חם יותר מצד הנהג. 

 

שמע אני מכיר את זה ממזג אויר קר באמת (חורף של מינוסים ושלג) ושם ממש מורגש חום בנסיעה בכביש מהיר ואילו בעומס נמוך כמו נסיעה בעיר פחות. בעמידה אפילו מתקרר דרסטית.

 

מעבר לכך אם אתה חושב שיש בעיה תבדוק אם הנוזל קירור מגיע לטמפ' עבודה, טרמוסטט, מדפים וראדיטור פנימי. 

פורסם

הייתי היום אצל מוסכניק שאני מחזיק ממנו כמבין ובעל ידע והוא אבחן שהמקור לתקלה הוא רדיאטור פנימי שנסתם. אמר שברכב מהסוג שלי אפשר לבצע מעקף לצינורות כך שלא צריך לפרק את כל הדשבורד בשביל להוציא את הרדיאטור כולל הצינורות שלו, אלא פירוק חלקי בלבד, ואמר שהעלות של תיקון כזה יכולה להגיע לעד 1500 ש"ח + מע"מ. האם זה מחיר הוגן לעבודה כזאת? 

    

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
לפני 12 דקות, PASHUT כתב:

פות''ש: האם עשית שטיפת מערכת וזה עזר?

אם כן תעשה ''סמן כפתרון''...

לא, כי המוסכניק הציע לי לעשות "מעקף" ודחיתי את התיקון בינתיים, אבל רק היום ראיתי את התגובה שלך ואני אבדוק את זה בימים הקרובים. 

פורסם
לפני 16 דקות, PASHUT כתב:

מעקף עושים כשיש נזילה הגורמת להתחממות..

אז למה המוסכניק לא העלה את האופציה של שטיפה? (כמובן שישנה אפשרות שהוא היה לא ישר איתי, אבל אני לא מכיר אותו ככזה בדר"כ) 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...