Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קריפטו- ארנק קר מול תעודת סל


פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לחוכמת ההמונים למי שמתעסק בקריפטו.

תקופה שאני שוקל לקנות ביטקוין ועוד כמה מטבעות שיש עליהם גם תעודות סל בשוק האמריקאי והאירופאי.

מצד אחד תעודת סל זה מאוד פשוט לקנות ולמכור בלחיצת כפתור ועם דמי ניהול,

ויש את הארנק קר שזה ממש לקנות פיזית את המטבע אבל צריך לשמור את הקודים ממש ממש טוב כי מי שמוצא הרוויח את כל המטבעות ויש המון רמאים בתחום וסקאמים, אבל בקניה הפיזית אלו מטבעות שלי בלבד .

למדתי המון על התחום ואני די מאמין בביטקוין לטווח הרחוק.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רחוק מלהיות מומחה לזה, אבל גם במכירה של המטבע בבורסה כמו ביננס וכאלה אתה מחויב בתשלום מיסים אז לא רואה מה ההבדל הגדול. במקום לשלם דמי ניהול אתה משלם למישהו שיערוך לך את הדיווח וצריך להתעסק בזה בעצמך.

ארנק זה טוב אם משתמש בקריפטו כדי לשלם על דברים. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 דקות, SlowRide כתב:

רחוק מלהיות מומחה לזה, אבל גם במכירה של המטבע בבורסה כמו ביננס וכאלה אתה מחויב בתשלום מיסים אז לא רואה מה ההבדל הגדול. במקום לשלם דמי ניהול אתה משלם למישהו שיערוך לך את הדיווח וצריך להתעסק בזה בעצמך.

ארנק זה טוב אם משתמש בקריפטו כדי לשלם על דברים. 

לא בדיוק.

הגישה בקריפטו זה "אם המטבע לא אצלך הוא לא שלך", כלומר גם אם קנית בבייננס והשארת שם אתה בסיכון, אין קשר לאם אתה משלם עם זה או לא.

השאלה היחידה היא כמה אתה מאמין שזה סיכון לקנות תעודת סל.

לפני 12 דקות, SlowRide כתב:

רחוק מלהיות מומחה לזה, אבל גם במכירה של המטבע בבורסה כמו ביננס וכאלה אתה מחויב בתשלום מיסים אז לא רואה מה ההבדל הגדול. במקום לשלם דמי ניהול אתה משלם למישהו שיערוך לך את הדיווח וצריך להתעסק בזה בעצמך.

ארנק זה טוב אם משתמש בקריפטו כדי לשלם על דברים. 

לא בדיוק.

הגישה בקריפטו זה "אם המטבע לא אצלך הוא לא שלך", כלומר גם אם קנית בבייננס והשארת שם אתה בסיכון, אין קשר לאם אתה משלם עם זה או לא.

השאלה היחידה היא כמה אתה מאמין שזה סיכון לקנות תעודת סל.

לגבי המיסים אתה צודק, וזה שוב ההבדל בין להשקיע דרך ברוקר ישראלי לאמריקאי.

תקנה לבד תחסוך דמי ניהול, תקנה דרך ברוקר ישראלי יהיה לך ראש שקט כולל קבלת הכסף בוודאות לחשבון הבנק.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אתה תמיד יכול לקנות דרך ביננס ולהעביר לארנק משלך. רוצה להמיר למטבע אחר? מעביר לביננס ומחזיר לארנק. השאלה איפה תשלם הכי פחות כשתרצה למכור. על זה אין לי מושג.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא משנה איך אתה קונה, אתה חייב לשמור תיעוד מפורט ומושקע ומושלם של מאיפה קנית ואיך. הרגולציה (גם בארץ, אבל בכל מקום) כל הזמן משתנה מסביב ליכולת/אפשרות/תנאים להמרת קריפטו למטבע פיזי, ואם אין לך יכולת להוכיח באופן ודאי מאיפה הגיע הכסף - תהיה לך בעיה.

ובוא נודה, עולם הקריפטו הרוויח בצדק את המוניטין, כשכל מטבע שני בערך נגנב על ידי צפון קוריאנים...

 

בקיצור, תלמד את הנושא.

 

בנוגע לארנקים קרים - דרושה משמעת ברזל וזיכרון טוב ובעיקר לא לדבר על קיומם עם אף אחד. כל כך קל לאבד אותם או לאבד סיסמה שזה מביך, אל תשאל איך אני יודע :-)

  • מבאס 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, hans כתב:

בנוגע לארנקים קרים - דרושה משמעת ברזל וזיכרון טוב ובעיקר לא לדבר על קיומם עם אף אחד. כל כך קל לאבד אותם או לאבד סיסמה שזה מביך, אל תשאל איך אני יודע :-)

לדעתי בדיוק הפוך. אם היה לי (בסכום משמעותי) הייתי משאיר עותקים של הסיסמה אצל אנשים שאני סומך עליהם (בבית של ההורים / ילדים / חבר טוב) לגיבוי.

הזיכרון הכי טוב יכול לבגוד, ולא נדבר על מצב רפואי שיכול להפתיע חו"ח.

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם
לפני שעתיים, hans כתב:

לא משנה איך אתה קונה, אתה חייב לשמור תיעוד מפורט ומושקע ומושלם של מאיפה קנית ואיך. הרגולציה (גם בארץ, אבל בכל מקום) כל הזמן משתנה מסביב ליכולת/אפשרות/תנאים להמרת קריפטו למטבע פיזי, ואם אין לך יכולת להוכיח באופן ודאי מאיפה הגיע הכסף - תהיה לך בעיה.

ובוא נודה, עולם הקריפטו הרוויח בצדק את המוניטין, כשכל מטבע שני בערך נגנב על ידי צפון קוריאנים...

 

בקיצור, תלמד את הנושא.

 

בנוגע לארנקים קרים - דרושה משמעת ברזל וזיכרון טוב ובעיקר לא לדבר על קיומם עם אף אחד. כל כך קל לאבד אותם או לאבד סיסמה שזה מביך, אל תשאל איך אני יודע :-)

שמור את הסיסמה בג'ימייל.

כמובן אל תכניס את הסיסמה בקובץ שתקרא לו "סיסמה לביטקוין" אלא משהו עם שם קצת שונה.

תרשום את הסיסמה על דף נייר (עם איזה מנפולציה בסיסית על הסיסמה. לדוגמה השם של ההורים ברווחים בין האותיות ) 

ותצלם את זה לגימייל.

 

הסיכוי שהגימייל שלך יפרץ דווקא  וידעו להגיע דווקא לקובץ הזה וידעו לפענח דווקא אותו

נמוך לדעתי לזה שתחטף ויוציאו ממך את הסיסמה באיומים

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

פורסם
לפני שעה, אלעדית כתב:

לדעתי בדיוק הפוך. אם היה לי (בסכום משמעותי) הייתי משאיר עותקים של הסיסמה אצל אנשים שאני סומך עליהם (בבית של ההורים / ילדים / חבר טוב) לגיבוי.

הזיכרון הכי טוב יכול לבגוד, ולא נדבר על מצב רפואי שיכול להפתיע חו"ח.

ואז אנשים מדברים ופתאום מי שלא צריך לדעת יודע שיש לך ביטקוין ויודע אצל מי הססמה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני כשעה, hans כתב:

ואז אנשים מדברים ופתאום מי שלא צריך לדעת יודע שיש לך ביטקוין ויודע אצל מי הססמה.

תמיד אפשר לתת כל חצי מהסיסמה למישהו אחר.

אבל על ההורים שלי אני סומך ב-100%

פורסם
לפני 18 שעות, SlowRide כתב:

אתה תמיד יכול לקנות דרך ביננס ולהעביר לארנק משלך. רוצה להמיר למטבע אחר? מעביר לביננס ומחזיר לארנק. השאלה איפה תשלם הכי פחות כשתרצה למכור. על זה אין לי מושג.

הבעיה פה זה שאתה מפקיד בבייננס ומשלם עמלה על ההפקדה והמרה, ואז קונה ומשלם עמלה נוספת, ואז מעביר ומשלם עמלה נוספת, ואז מחזיר לבורסה ומשלם עמלה, ומושך את הכסף ומשלם עמלה. וזה לא משנה אם תעשה את זה בביננס או בbit2c.

פורסם

ככל שקראתי ככה התלבטתי ולא עשיתי שום דבר. הבנתי שארנק קר הכי בטוח אבל יש עניין הרגולציה.
חבר שמבין ומושקע מזה כעשור (היה כורה) אמר לי לקנות ארנק קר ולשמור שם כל מה שאני קונה. חבר אחר הציע לא להתעסק עם זה בגלל הבירוקרטיה ולעקוב עם ETF.

כנקודה התחלתית החלטתי לקחת סכום של כמה אלפי שח ולקנות בבורסה ישראלית לקריפטו (העמלה מטורפת) עד שאני אחליט מה לעשות.

יכול להיות שארכוש עוד ואעביר לארנק קר, יכול להיות שאמכור ואקנה ETF, אולי בכלל אשאיר את זה שם ועוד שנה אביא כרטיס amex ואתחיל לשלם. אבל היה לי חשוב לעשות משהו בנדון (ככה גם התחלתי השקעות במניות ומדדים על מנת להפיג את החשש).

פורסם
לפני 12 דקות, Paprika-Metuka כתב:

ככל שקראתי ככה התלבטתי ולא עשיתי שום דבר. הבנתי שארנק קר הכי בטוח אבל יש עניין הרגולציה.
חבר שמבין ומושקע מזה כעשור (היה כורה) אמר לי לקנות ארנק קר ולשמור שם כל מה שאני קונה. חבר אחר הציע לא להתעסק עם זה בגלל הבירוקרטיה ולעקוב עם ETF.

כנקודה התחלתית החלטתי לקחת סכום של כמה אלפי שח ולקנות בבורסה ישראלית לקריפטו (העמלה מטורפת) עד שאני אחליט מה לעשות.

יכול להיות שארכוש עוד ואעביר לארנק קר, יכול להיות שאמכור ואקנה ETF, אולי בכלל אשאיר את זה שם ועוד שנה אביא כרטיס amex ואתחיל לשלם. אבל היה לי חשוב לעשות משהו בנדון (ככה גם התחלתי השקעות במניות ומדדים על מנת להפיג את החשש).

מה העמלות בבורסה ההישראלית? היכן קנית?

 

יש את ביטס אוף גולד לוקחים 5% לפי האתר שלהם ועל זה יש גם עמלת שליחה לארנק קר.

הדבר הכי טוב בארנק קר זה שאף אחד לא יכול לגעת בזה ומצד שני זה דורש אחריות רבה על השמירה.

פורסם

אכן , העמלות שלהם מטורפות 

https://help.bitsofgold.co.il/he/articles/9042396-מה-העלויות-שלכם

אם אתה משתמש בהעברה בנקאית (העמלה הזולה ביותר ) , קונה ,  מעביר לארנק קר , אחרי זמן מה מחזיר אליהם ומוכר שוב 

סך העמלות מגיע ל 8.024% (על הסכומים שרשומים בקישור יש להוסיף מע"מ. 

כלומר ברגע שקנית , אתה מופסד 8% 

 

אם אתה מחליט לתת להם לשמור לך על המטבע , אז העמלות יורדות ל 4.602% (קניה ומכירה) 

 

הכל בהנחה שכל פעולה היא מעל סכום של 2205 שח אחרת, נכנסת עמלת המינימום ואז האחוזים מטפסים , מהר מאוד 

 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני שעה, YaronNahum כתב:

אכן , העמלות שלהם מטורפות 

https://help.bitsofgold.co.il/he/articles/9042396-מה-העלויות-שלכם

אם אתה משתמש בהעברה בנקאית (העמלה הזולה ביותר ) , קונה ,  מעביר לארנק קר , אחרי זמן מה מחזיר אליהם ומוכר שוב 

סך העמלות מגיע ל 8.024% (על הסכומים שרשומים בקישור יש להוסיף מע"מ. 

כלומר ברגע שקנית , אתה מופסד 8% 

 

אם אתה מחליט לתת להם לשמור לך על המטבע , אז העמלות יורדות ל 4.602% (קניה ומכירה) 

 

הכל בהנחה שכל פעולה היא מעל סכום של 2205 שח אחרת, נכנסת עמלת המינימום ואז האחוזים מטפסים , מהר מאוד 

 

 

בקיצור עמלות גבוהות.

יותר זול לקנות מבורסה חיצונית או טלגרם.

 

×
×
  • תוכן חדש...