Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני חייל משוחרר ואני מחפש רכב מיני/סופר מיני שישמש לי בעיקר לעבודה ולימודים.

מחפש אמינות, צריכת דלק, תחזוקה זולה (ביטוחים טיפולים וכו).

התקציב שלי הוא 10-30k כמה שיותר זול יותר טוב.

המליצו לי כבר על אביזיה 1.0 טורבו/ ג׳אז היברידית/ ספייס סטאר/ סוזוקי אלטו.

אשמח לעזרה שלכם, אני מודה שאני די פדנט והייתי רוצה את האופציה הטובה ביותר, אם היה לי קצת יותר לתקציב הייתי הולך על היאריס ההיברידית.

פורסם

לו אני במקומך הייתי מחפש ספייסטאר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לנו הייתה ספייס חדשה שרכשנו בשנת 2914 עד לאחרונה. מכרנו עם 205 אלף ק״מ.

למעט צריכת שמן של ליטר ל 4-5 אלף אמינות מעולה.

אחת ל 80 אלף או 4 שנים צריך החלפת שמן גיר שהיא יקרה, אלף שקל במוסך היבואן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתקציב הזה תביא בחשבון שיהיו עלויות תיקונים. מה לעשות, רכב זול הוא רכב בלוי.

 

מה התקציב שלך לאחזקת הרכב?

 

כמה רתה צפוי לנסוע כל שנה, ובאיזה תוואים (עירוני או בין עירוני, מישורי או הררי)?

 

ידני בא בחשבון?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

בתקציב הזה תביא בחשבון שיהיו עלויות תיקונים. מה לעשות, רכב זול הוא רכב בלוי.

 

מה התקציב שלך לאחזקת הרכב?

 

כמה רתה צפוי לנסוע כל שנה, ובאיזה תוואים (עירוני או בין עירוני, מישורי או הררי)?

 

ידני בא בחשבון?

תקציב מינימלי, אני לא מתיימר להבין במחירים של אחזקה כי לא היה לי עוד אוטו בבעלותי.

לא יודע כמה בשנה מאמין אבל שלא יותר מדי, מקווה מתחת לממוצע אבל נגיד שממוצע ובעיקר בין עירוני

ידני פחות, עוד שוקל את זה אבל בפקקים של היום ועם הרמת סבלנות שלי כנראה שלא.

תודה :)

פורסם

גם לי קשה להעריך את העלויות, אבל רק אומדן גס מאוד כדי לתת לך מושגים:

 

דלק - נניח 1,000 ק״מ בחודש לפי 12 ק״מ לליטר ו-7 ש״ח לליטר - 500 ש״ח בחודש.

 

רישוי - 100 ש״ח לחודש.

 

ביטוח חובה וצד ג׳ - לא יודע לומר לך, אבל אתה נהג צעיר ללא ותק ביטוחי, אז זה יהיה יקר. אם תרכוש רכב בצד הגבוה של התקציב אולי תרצה ביטוח מקיף וזה עוד כמה מאות שקלים בחודש.

 

טיפולים ותיקונים - אפילו בלי תקלות יקרות הייתי מביא בחשבון 200 ש״ח בחודש. טיפול שנתי, צמיג בשנה (אם כי זה הולך בזוגות או רביעיות), מצבר כל 3 שנים - סה״כ במקרה הטוב 200 ש׳ח בחודש (אם כי סביר שיתקבצו ב-2-3 מנות בשנה ברכב אמין).

 

חסכון של 200-300 ש״ח בחודש לצורך החלפת הרכב בעוד כמה שנים.

 

בסיכומו של דבר עליך להביא בחשבון הוצאה של 1,500-2,000 ש״ח בחודש להחזקת הרכב. כמובן שההוצאות לא מתחלקות חודשית, אבל אם טיפול שנתי עולה 1,000-1,200 ש״ח (יכול להיות חצי, יכול להיות כפול) אני מחשב אותו ע-100 ש״ח בחודש לצורך האומדן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...