Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פס לד למטבח


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כשהזמנתי את המטבח, ביקשתי מהנגר שיכין חריץ/תעלה שתתאים לפס לד.

הפס עצמו הוזמן מחנות התאורה שסיפקה לנו תאורה לכל הבית. הגיע עם ספק כח (שיושב בפינת הארון מבפנים), וחובר למפסק על הקיר.

תאורת המטבח חזקה וטובה, והפס הזה תורם את חלקו על משטח העבודה. ובכל זאת, לא משתמשים בו הרבה.

השימוש העיקרי בו הוא בשבת. לא חיברתי אותו לשעון השבת, ומשאירים אותו דולק כל השבת, כשהנכדים נמצאים, ויש לפעמים צורך באור במהלך הלילה, בנוסף לחדר השרותים.

אם הייתי היום בשלב ההחלטות, ברור שהייתי מתקין אותו שוב.

 

20250810_213743.thumb.jpg.63032da4d059b8bc7026b30af2ed6c7a.jpg

 

20250810_213807.thumb.jpg.88ad9954e22af8594f9d6c8c880a298a.jpg

 

20250810_215142.thumb.jpg.4f244b5251d013b3d21e716ef19e9a4b.jpg

 

 

עריכה אחרונה על ידי pasat04
משלוח כפול
  • אהבתי 1

פורסם

עניין של טעם- אני לא יכול לסבול את האור הצהוב. אני אוהב את הלבן הקר. 

אמור להיות גם לבן חם. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

״לבן חם״ זה בדרך כלל הצהוב, 2700K. סה״כ תאורה יחסית חלשה. 

 

אם אתה רוצה תאורה טובה צריך את ה-6000-6500K הלבן-כחלחל.

 

לפעמים יש גם גון ביניים - 4000K שיותר חמים אבל מאיר פחות.

 

אישית אני לא סובל את ה-2700K. רוב הבית שלי מואר בלבן הקר, רק הסלון ב-4000K. אבל אנחנו, כל המשפחה, קצת משוגעים עם אור שוטף.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לניסקו יש מפסק נגיש לבחירת הגוון 

image.png.e58e62af86f8c3d1071544982bf627df.png 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

במלא הכנות, אני לא הכי מרוצה מהמוצרים של ניסקו. כשעברתי לדירה הנוכחית, החלפתי את כל השקעים ומפסקי תאורה לניסקו פשוט כי זה מה שהיה זמין לי לרכישה. 

האיכות, נאמר, לא להיט. שקע אחד הגיע פגום וגרם לי לצרות חודשיים אחרי ההחלפה, למשל. 

לא עשו עליי רושם טוב במיוחד. 

אבל, הפס אור עם שינוי גוון מובנה, זה כבר מעניין ברמות. אולי שפטתי אותם בחומרה מדי, אולי לא. אני יודע שהם לא הבחירה הראשונה שלי (לא שאני יודע כל כך איזה עוד חברות קיימות בשוק, כן? אני לא מהתחום. אני מכיר בגדול רק את ABB, רוטל ושניידר, אבל מתחום של מא"זים וכדומה ולא לגבי מפסקים ושקעים ביתיים-ואין לי מושג איפה אפשר בכלל להשיג את המוצרים שלהם מעבר לחנויות מסויימות מאד).

ABB מצאו חן בעיני מאד בכנות. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מניסיון אישי שלי.

התקנתי במטבח פסי לדים לפני כעשור, גם בחלק התחתון (שיאיר על השיש) וגם בחלק בעליון (שיאיר על התקרה), זה אחד הדברים הטובים, היפים(לדעתי) והיעילים שיש לי בבית, אצלי זה גם מחובר לדימר מתאים שיכול לשנות את עוצמת האור.

לפני חצי שנה נהרס לי המפסק דימר ולא הייתה לי תאורה כמה ימים עד שהחלפתי, הרגשתי כאילו אני בבית חשוך.

הלדים עובדים קבוע 24/7 כבר שנים רבות, מאיר בצורה נעימה את אזור המטבח גם בלילה, אין צורך להדליק בכלל את המנורה המרכזית במטבח.

משהו שכן הייתי ממליץ לך , להשקיע קצת יותר על פס לדים עם צפיפות גבוהה, הפס אור שהוא נותן הוא רציף(בלי נקודות באמצע), יותר נעים ויותר יפה (לדעתי).

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, michaelbe6 כתב:

מניסיון אישי שלי.

התקנתי במטבח פסי לדים לפני כעשור, גם בחלק התחתון (שיאיר על השיש) וגם בחלק בעליון (שיאיר על התקרה), זה אחד הדברים הטובים, היפים(לדעתי) והיעילים שיש לי בבית, אצלי זה גם מחובר לדימר מתאים שיכול לשנות את עוצמת האור.

לפני חצי שנה נהרס לי המפסק דימר ולא הייתה לי תאורה כמה ימים עד שהחלפתי, הרגשתי כאילו אני בבית חשוך.

הלדים עובדים קבוע 24/7 כבר שנים רבות, מאיר בצורה נעימה את אזור המטבח גם בלילה, אין צורך להדליק בכלל את המנורה המרכזית במטבח.

משהו שכן הייתי ממליץ לך , להשקיע קצת יותר על פס לדים עם צפיפות גבוהה, הפס אור שהוא נותן הוא רציף(בלי נקודות באמצע), יותר נעים ויותר יפה (לדעתי).

 

 

נותן לך תמונה להמחשה.. 

התמונה צולמה בלי להדליק את גוף התאורה המרכזי שבמטבח.

20250812_190211.jpg

  • אהבתי 3
×
×
  • תוכן חדש...