Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זוג עם תינוקת בת שנה ועוד אחד בדרך מתכננים לעבור לרכב גדול יותר.

נסיעות בעיקר בבין עירוני אשדוד-ראשל"צ וגם בתוך העיר. נסועה שנתית ממוצעת 20 אלף ק"מ. תקציב של עד כ- 100k-110k.

 

נוסעים היום על שברולט ספארק וממש נהנים מהרכב אבל כבר אין מקום. שני השיקולים העיקריים להחלפת הרכב הם בטיחות ומרווח מחייה. חשוב לנו גם תא מטען מכובד(!) ואבזור בטיחותי. בנוסף, עקב כאבי גב תחתון כניסה ויציאה מרכב נמוך ממש לא נעימה לי, לכן הכיוון הוא לרכב פנאי.

 

העדפה לרכב ללא מחלות כרוניות ובשל כך ירדתי מפיג'ו 3008, אבל עדיין שוקל את הדגם עם המנוע 1.6 בנזין. אופציה נוספת שחשבתי עליה היא סקודה קארוק אבל עניין הגיר DSG די מטריד.

 

סוזוקי קרוסאובר ללא מע' בטיחות והרגיש לי פחות נוח בנסיעה.

 

הגעתי לשברולט אקווינוקס שנתון 2020 ומעלה, כנראה שלא הייתי חושב על שברולט בכלל אם לא הניסיון המאוד מוצלח עם הספארק. הוא מסמן וי על הרבה מהצרכים שהגדרתי. החיסרון המשמעותי יהיה הקושי למכור בהמשך את הרכב כי..המוניטין של שברולט..

 

האם הייתם ממליצים? 

אלטרנטיבות אחרות? 

 

אשמח לעזרה

תודה.

 

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, Benio כתב:

זוג עם תינוקת בת שנה ועוד אחד בדרך מתכננים לעבור לרכב גדול יותר.

נסיעות בעיקר בבין עירוני אשדוד-ראשל"צ וגם בתוך העיר. נסועה שנתית ממוצעת 20 אלף ק"מ. תקציב של עד כ- 100k-110k.

 

נוסעים היום על שברולט ספארק וממש נהנים מהרכב אבל כבר אין מקום. שני השיקולים העיקריים להחלפת הרכב הם בטיחות ומרווח מחייה. חשוב לנו גם תא מטען מכובד(!) ואבזור בטיחותי. בנוסף, עקב כאבי גב תחתון כניסה ויציאה מרכב נמוך ממש לא נעימה לי, לכן הכיוון הוא לרכב פנאי.

 

העדפה לרכב ללא מחלות כרוניות ובשל כך ירדתי מפיג'ו 3008, אבל עדיין שוקל את הדגם עם המנוע 1.6 בנזין. אופציה נוספת שחשבתי עליה היא סקודה קארוק אבל עניין הגיר DSG די מטריד.

 

סוזוקי קרוסאובר ללא מע' בטיחות והרגיש לי פחות נוח בנסיעה.

 

הגעתי לשברולט אקווינוקס שנתון 2020 ומעלה, כנראה שלא הייתי חושב על שברולט בכלל אם לא הניסיון המאוד מוצלח עם הספארק. הוא מסמן וי על הרבה מהצרכים שהגדרתי. החיסרון המשמעותי יהיה הקושי למכור בהמשך את הרכב כי..המוניטין של שברולט..

 

האם הייתם ממליצים? 

אלטרנטיבות אחרות? 

 

אשמח לעזרה

תודה.

 

שכן מנסה למכור אחת כבר לא מעט זמן (אם אתה רוצה שלח לי הודעה פרטית ואעביר לך את המספר),

בגדול רכב סביר לגמרי אבל פחות סחיר...

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
פורסם

למה לא את ה3008 1.6 דיזל??

יישאר לך הרבה עודף מ100 אלף ש״ח שיוכל ללכת למחלות הידועות ובתמורה אתה תקבל רכב מאובזר(ברמת אבזור פרימיום) ומאוד חסכוני.

או שלחליפין אתה יכול ללכת על ה1.5 דיזל וישר להחליף את השרשרת קמשפטים לעבה יותר ולהיות בראש שקט?

אם כבר הסתכלת על ה1.6 בנזין עדיף להתמקד בדגם של ה180 כ״ס ולא ה165, נעשו בו כמה שיפורים.

 

לגבי האווינוקס הוא ממש לא סחיר וכשאנחנו חשבנו לקנות אותו הוא הרגיש לנו זול מבחינת איכות החומרים, מה שכן הוא מרגיש גדול יותר מ3008 מבחינת הסלון שלו.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
לפני 3 שעות, zvigolden כתב:

אם שברולט, אפשר גם טרייל בלייזר שיענה על דרישותיך

הבת שלי נוסעת על הרכב הזה בליסינג מהעבודה של בעלה כך שלא מוטרדים מסחירות.

יש לה ילד בן 3 וחצי וילדה בת שנה וחצי ומאוד אוהבת את האוטו . אין תקלות והרכב נוח

פורסם
לפני 22 שעות, zvigolden כתב:

הבת שלי נוסעת על הרכב הזה בליסינג מהעבודה של בעלה כך שלא מוטרדים מסחירות.

יש לה ילד בן 3 וחצי וילדה בת שנה וחצי ומאוד אוהבת את האוטו . אין תקלות והרכב נוח

אחרי ששוחחתי עם בעלים קודמים של אקווינוקס וטרייל בלייזר אני מתרשם שבאמת הרכבים לא קלים למכירה. חווה את זה עכשיו, לא מצליח למכור את הספארק שלי כבר תקופה.. כנראה שלא אמשיך עם שברולט.

בתאריך 15.7.2025 בשעה 10:11, Jeka88 כתב:

למה לא את ה3008 1.6 דיזל??

יישאר לך הרבה עודף מ100 אלף ש״ח שיוכל ללכת למחלות הידועות ובתמורה אתה תקבל רכב מאובזר(ברמת אבזור פרימיום) ומאוד חסכוני.

או שלחליפין אתה יכול ללכת על ה1.5 דיזל וישר להחליף את השרשרת קמשפטים לעבה יותר ולהיות בראש שקט?

אם כבר הסתכלת על ה1.6 בנזין עדיף להתמקד בדגם של ה180 כ״ס ולא ה165, נעשו בו כמה שיפורים.

 

לגבי האווינוקס הוא ממש לא סחיר וכשאנחנו חשבנו לקנות אותו הוא הרגיש לנו זול מבחינת איכות החומרים, מה שכן הוא מרגיש גדול יותר מ3008 מבחינת הסלון שלו.

ההתלבטות כרגע היא בעקבות קושי במכירת הרכב הנוכחי שלי. יכול לעשות שאפנה לטרייד אין, האם לדעתך ניתן למצוא כך אקזמפלר ראוי של ה- 3008 (ק"מ נמוך, יד 1, שמור)?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...