Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, ברווז כתב:

זוכים. זוכים. 

אם קוראים לך לדוגמא דניאל לוין/רוזנברג/פרידמן או משהו כזה, יכול להיות שנפלת למאגר אפילו שאתה לא דובר רוסית 😏

 

 

פורסם

מה שאני רוצה לומר הוא שלא כל הפניות האלה הן תרמיות. צריך לדעת לסנן.

 

@avngasאיזור חיוג 07 מת לפני איזה 30 שנה. יש מה שנקרא "מספרים ארציים" שהקידומת שלהם 07x . אבל החייגן של קופ"ח פועל בקידומות אזוריות כמו 03.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כל הפניות "האלו" הן ניסיון עקיצה. 

 

טרם נתקלתי במצבים שחברת אינטרנט/סלולר/אשראי וכו' בארץ מעסיקה במקוד טלפוני עובדים שלא יודעים מילה בעברית. 

 

 

 

  • אהבתי 3

 

 

פורסם
בתאריך 2.7.2025 בשעה 19:17, Buki כתב:

כל הפניות "האלו" הן ניסיון עקיצה. 

 

טרם נתקלתי במצבים שחברת אינטרנט/סלולר/אשראי וכו' בארץ מעסיקה במקוד טלפוני עובדים שלא יודעים מילה בעברית. 

 

 

 

הם גם אף פעם לא פונים ביוזמתם "לתקן בעיה" ללקוח.

זה ממש חזון אחרית הימים שאומרים לך שיש לך בעיה ברשת והם יתקנו לך.

בדרך כלל הלקוח צריך להציק להם לא מעט עד שהם מחליטים לעזור.

פורסם

לא לתקן בעיה אבל שיחות שיווקיות/שימור לקחות/קידום מכירות בלי שום עקיצה, רק מנסים למכור לך משהו, מהגופים האלו לא חסר. 

 

 

אבל שוב, זה לחוד וזה לחוד, שני דברים שונים. 

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

בדיוק עכשיו קיבלתי שיחה כזאת כמו של פות״ש - קרובה בדרך לבית החולים וכו׳...  הקטע הוא שהם ידעו את השם לי זה מגיע ממאגר כלשהו?  פעם ראשונה  שאני מטורגט כדובר רוסית ומקבל שיחות כאלו  

הקידומת היא 077XX

 

עריכה אחרונה על ידי Rongaflugen

2018 Mazda 3 2.0 Hatchback Premium.

 

פורסם
בתאריך 2.7.2025 בשעה 19:10, sperial כתב:

איזור חיוג 07 מת לפני איזה 30 שנה

לפי מה החלטת שהתכוונתי לאזור חיוג? אתה מדמיין דברים.

פורסם

077 היא הקידומת של הטלפונים ה"קויים" של הוט.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

יש כיוון אם ככה.

שווה להגיש תלונה עם המספר המדובר ולהוסיף שמדובר באנשים דוברי רוסית המשתייכים לנוער הגבעות. מה שיבטיח טיפול אמיתי בתלונה.

  • מצחיק 1
פורסם

זה רק אומר שכנראה זייפו למספר חוקי שלא כמו המקרה הראשון.

אם באמת רוצים לנסות לתפוס אותם אז צריך להמשיך את השיחה ברוסית ולנסת לדלות כמה שיותר פרטים כדי שאפשר יהיה להעביר לגורמי החוק. לדעתי, יתגלה שהם נמצאים במקום שאי אפשר לעשות להם כלום בדיוק כמו לנסיכים הניגרים.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

בצ׳צ׳ניה, טארטסטאן או כל רפובליקה סובייטית שלא אכפת לה. אם הם זייפו למספר ישראלי חוקי מה גורם לך לשייך את זה ל"נוער גבעות"?

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

לא ברור מדוע נתפסים פה למספר הטלפון. הפרוטוקול שמשדר את מספר הטלפון ממנו כביכול מגיעה השיחה, אינו מאובטח כלל. ניתן לחולל כל מספר שרירותי שרוצים, במיוחד כיום בעידן של מרכזיות ip זה עניין טריויאלי. 

חזיר דיזל

×
×
  • תוכן חדש...