Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בוצע ניסיון הונאה טלפוני להורי דוברי הרוסית. התקשרו מהמספר האמור לטלפון הבייתי ובחורה התחזתה לבת המשפחה שעברה תאונת דרכים והיא בבית חולים ללא טלפון ושהיא צריכה עזרה.

כשהבינו הורי שלא מדובר במי שהיא טוענת שהיא. הם ניתקו את השיחה.

ניסיתי להגיש תלונה מקוונת למשטרה אך נכתב שהקידומת לא תקינה.

מישהו יכול לומר מה לא תקין במספר או מאיזו מדינה זה בוצע?

חיפוש שטחי במרשתת לא הניב תוצאות.

בצירוף מקרים, באותו היום בוצע ניסיון הונאה דומה עם קולגה של אשתי. אותו סיפור אך גם שם האיש שענה לשיחה הבין שמדובר בהונאה וניתק. לא ידוע לי המספר ממנו התקשרו אליו.

עריכה אחרונה על ידי samg
פורסם

חבל על הזמן והמאמצים, זה מספר מזוייף,  התקשרו מחו"ל.

היתה תקופה שכמה פעמים בשבוע התקשרו אלי מ"בטחון בנק הפועלים" וכדומה.

ברגע שעברתי לעברית, הם ניתקו. .

Screenshot_20250701_200300_ChatGPT.jpg

  • מעניין 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מספרי הטלפון של דוברי הרוסית בארץ (לא יודע איך זה במקומות אחרים) איך שהוא הגיעו, כמעט כולם, לאותו מאגר / רשימה

שמשמש את מפעילי ההונאות. דוברי עברית לא זוכים לתענוג, זה על גבול המצחיק לשבת ליד קולגה שנמצא בטווח הגיל המתאים

ולראות אותו עונה פעם אחד פעם להנפצה זו או אחרת.

 

הפיתרון המומלץ לכולם, ולא רק להורים מבוגרים - לא לענות בכלל למספרים לא מוכרים,

אלא אם כן *ממש הרגע* יצרת איזה קשר קודם לכן עם עסק/אתר.

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 57 דקות, hans כתב:

לענות בכלל למספרים לא מוכרים

לא עומד במבחן המציאות. אני מקבל מדי פעם שיחות חשובות מקופ"ח מכל מיני מספרים מוזרים. האחרון היה אתמול מרופאת משפחה שהתקשרה מיוזמתה. אני לא יכול להתעלם ממספרים לא מוכרים. 

  • אהבתי 1
פורסם

לדעתי אין בארץ דובר רוסית אחד שלא מקבל  טלפונים כאלה, בכל מיני וריאציות. 

 

יש תקופות שמתקשרים יותר.

 

קיבלתי עשרות שיחות כאלה. "בנק", "חברת החשמל", "ישראכרט" וכו'. 

 

תמיד מספרים שונים.

 

על כל אחת להגיש תלונה במשטרה?

 

הזהרתי את כל האנשים המבוגרים דוברי רוסית שאני מכיר לא לתת שום פרטים בטלפון וישר לנתק.

 

זה גרם למצב מצחיק קצת, כשהם מקבלים שיחות אמיתיות מקופת חולים, ביטוח וכו' ובצד השני יש פקידה דוברת רוסית אז הם נכנסים ל"מצב מוגן" ולא מוכנים לשתף איתה פעולה...

 

 

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, avngas כתב:

לא עומד במבחן המציאות. אני מקבל מדי פעם שיחות חשובות מקופ"ח מכל מיני מספרים מוזרים. האחרון היה אתמול מרופאת משפחה שהתקשרה מיוזמתה. אני לא יכול להתעלם ממספרים לא מוכרים. 

המספרים ה״מוזרים״ האלה, למשל של קופ״ח, הם ממספרים שהוקצו למטרה זו בתבנית 03-3xxxxxx

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ממש קטע. אשתי אומנם דוברת רוסית אבל כנראה שמספרה היה רשום תחת הוריה בצעירותה, כנראה שאותו מאגר זלג. לכן, עד עתה, היא גם זוכה לקבל שיחות שכאשר עונה בעברית ישר מנתקים.

רוסים דופקים רוסים.

תענוג.

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

מספרים שהוקצו למטרה זו בתבנית 03-3xxxxxx

לפעמים מתחיל ב 03, אבל יותר שמתחילים ב 07.

פורסם

הם משתכללים, לומדים כמה משפטים בעבירת או שמים הקלטה. 

 

 "בטחון בנק הפועלים שלום, לעברית הקש 1, לרוסית 2".

 

 

ואז הבן אדם מקיש 2, כמובן לא קורה כלום ומשם מדברים איתו ברוסית .

 

 

פורסם (נערך)

בדיוק לפני חצי שעה ישבתי עם חבר - הוא קיבל שיחת טלפון ברוסית  מ "חברת אינטרנט",  שאלו האם הוא נמצא בבית בין 13:00 ל 16:00, ושיבואו להחליף תשתית אינטרנט בדירה. 

החבר ענה שרק הכלב נמצא, אם זה יכול לעזור.

הבחורה מהטלפון שאלה, האם הכלב יודע להפעיל ולנתק ראוטר ויענה לשיחת טלפון מטכנאי שיגיע.

אחרי זה ניתקה.

המספר התחיל.מ 054, והחיפוש ברשת.לא הביא לתוצאות.כלשהן. .

הדיבור שלה ברוסית היה מוזר מבחינת המילים שהיא בחרה להשתמש, ככה לא מדברים כאן ברוסית רגילה .

לא הבנתי,  מה העוקץ המתוכנן. ...

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 16 שעות, hans כתב:

דוברי עברית לא זוכים לתענוג,

זוכים. זוכים. 

(קולות של טלפון מצלצל)

-הלו? 

"DRASTI! (kfha jklah ;jh  ;lkj sdj ;lkjhs df?)"

-מה? לא הבנתי. 

"DRASTI! (kfha jklah ;jh  ;lkj sdj ;lkjhs df?)"

-את מי דרסתי? 

"sd;kjerth l;ki jhas;jklrh h oifd gskjh kjl;h 3"

-לא מבין רוסית. מה?

(ניתוק)

 

עריכה- נזכרתי במשהו: 

לפעמים השיחה מתחילה ב "דוברה אוטרה!". 

אז אני עונה, דוברמן לוטרה גם לך. מי זה? 

 

עריכה 2:

דוברמן לוטרה, קווים לדמותו- ותמונה להמחשה. 

Generated image

לפני כשעה, vladclar כתב:

בדיוק לפני חצי שעה ישבתי עם חבר - הוא קיבל שיחת טלפון ברוסית  מ "חברת אינטרנט",  שאלו האם הוא נמצא בבית בין 13:00 ל 16:00, ושיבואו להחליף תשתית אינטרנט בדירה. 

 

לא הבנתי,  מה העוקץ המתוכנן. ...

הכוונה ב"להחליף תשתית" היא בלרוקן את הדירה מחפצי ערך כשאין אף אחד בבית. כפי הנראה. 

עריכה אחרונה על ידי ברווז
  • מצחיק 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הסיפור של חברות האינטרנט שונה. אני מחובר לסלקום על תשתית בזק, פעם בכמה חודשים מקבל מהם שיחה שהם רוצים לבדוק תקלה. מתברר שהם רוצים להעביר אותי לתשתית שלהם.

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מתקשרים אליך ברוסית?

לא מציגים את עצמם, מאיזו חברה הם ומנתקים כאשר אתה עובר לעברית?

אין שום קשר בין מה שרשמת לנושא השרשור..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...