Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים!

טוב, אז שבוע אחרי שקצת פירגנתי על כיוון פרונט, הגיע היום גם לפרגן למזגניסט (אני ממש המפרגן הלאומי).

קצת יותר משנתיים וחצי הרכב ברשותי, וזאת הפעם השלישית שגז בורח לי מהמזגן.

בהמלצת חברי הפורום (דני ורפי לין) שמתי פעמיי לאשר מזגנים בבני ברק.

כהמלצת רפי קבעתי עם אשר יום לפני, והיום בשעה 8:30 התייצבתי (הקשב + הצדעה).

פגשתי את אשר (בהחלט בנאדם חביב מאוד), הסברתי לו את ההיסטוריה הקצרה של המזגן והוא התחיל בבדיקה.

הבדיקה היתה יסודית מאוד (עבר בערך על כל ס"מ בצנרת ובפנים הרכב...), פירק רדיאטור ובדק את המעבה מצידו הפנימי ומצא דליפה.

הוא המליץ לי שלא לתקן את הדליפה ופעם בשנה למלא גז לתקופת הקיץ (הוא אמר לי שתיקון יעלה יותר מ 1000 שקלים - להחליף מעבה, אך המליץ לא לעשות את זה. אח"כ בכלל התברר שאין מעבה תחליפי לטויוטה סטרלט וצריך ללכת לחברה. (אם מישהו מכיר בנק שיתן הלוואה בריבית טובה - שיודיע לי).

בקיצור, בסוף ביצעתי ואקום ומילוי גז ועכשיו אפשר לקפוא באוטו כמו שצריך 8).

 

אז לסיכום, באמת איש מקצוע אמיתי ואמין. אני מאמץ אותו.

 

לשימושכם...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

והמחיר? מתקבל על הדעת?

 

אני בעצמי שוקל לפנות למזגניסט רציני.. מילאתי גז לפני כמה חודשים, אבל המזגן מקרר סביר ולא מקפיא כמו שאני אוהב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מצטרף לשאלה של צביקה-פיק.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

200 שקלים על וואקום + גז.

בקצה העליון של המחירים לדעתי.

 

(נ.ב, להכין צ'ק או מזומן - אין קבלת כרטיסי אשראי...)

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה מה ששילמתי על מילוי גז בפעם האחרונה.. למרות שאצלי זה הגז הישן, שאמור להיות יקר יותר.

 

תודה רבה על ההמלצה. אני אבדוק איך אני והמזגן מסתדרים החודש, ונחליט.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יש לך את הכתובת שלו?אולי מספר טלפון?

אחלה מחיר נראה לי.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

הירדן 35 בני ברק. 03-6183434.

 

אם באים מז'בוטינסקי, פנייה ראשונה ימינה. הוא נמצא בצד ימין אחרי 60 מ' בערך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לפני כיומיים מילאתי גז ב106. לא נמצא מקור הדליפה, הבחור אמר שלא כדאי להתחיל לפרק ולבדוק את המרכיבי המערכת כי זה יעלה מאוד יקר להחליף שם משהו. עדיף למלא גז כל שנה. המילוי עלה לי 140 כולל מע"מ.

"קרן אור בלמס" בקריית גת.

פורסם
200 שקלים על וואקום + גז.

בקצה העליון של המחירים לדעתי.

 

(נ.ב, להכין צ'ק או מזומן - אין קבלת כרטיסי אשראי...)

 

איתמר.

תתפלא, אבל זה דווקה בקצה התחתון.

עלות גז המזגנים הוא פחות או יותר זהה לשני הסוגים הנפוצים, הישן R12 והחדש R134a.

לא הייתה אפשרות לסתום את הדליפה ע"י ריתוך כלשהו? מה לגבי פירוקיות?

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

×
×
  • תוכן חדש...