Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משענות ראש לילדים לספסל לא מקורי


מעבר לפיתרון נפתר ע"י רכוב כעומד,

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מירושלים ומחפש מרכיב  שלא לוקח יקר

שיוכל להרכיב לי משענות ראש לספסל לא מקורי באאוטלנדר 2012 

זה ממש דחוף לי אני מפחד ליסוע ללא משענות ראש 

אשמח לשמוע אפילו על מרכיב שלא בירושלים 

אני מחפש משהוא במחיר סביר

  • מבאס 1
פורסם

אם הספסל לא מקורי. מה שאתה חושש ממנו זה רק שאין משענות ראש?

סביר להניח שגם עשו קומבינה בחגורות בטיחות ולא רק שם.

 

לדעתי מתקין מוסמך לא יקח את זה על עצמו. כי הוא בעצם שותף לעבירה.

  • אהבתי 1

.

פורסם

אם הייתה לי הוכחה לכך שזו התקנה טרם הרכישה, במקומך הייתי תובע את המוכר בבימ"ש בתביעה להחזרת הרכב (או למכור אותו בהפסד ולתבוע ממנו ההפרש)

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

בעיקרון יש חגורות בטיחות ןהם טובות ב'ה

קנינו את הרכב בידיעה כי 7 מקומות 

לאחר שביצענו את הרכישה ראינו ברישיון שכתוב 5 מקומות בדקנו כל דרך אפשרית איך ניתן להעביר אותו ל-7 מקומות ברישיון ולא מצאנו שום דרך

אלא אם כן זה יעלה לנו הרבה מאוד כסף

ניסינו למכור את הרכב ולא כל כך הולך 

אז כרגע למען בטיחות הילדים שלנו אנחנו רוצים להתקין משענות לראש כך נהיה רגועים יותר בנסיעה

בדקנו את הענין לעומק מבחינת המשטרה הבנו שזה בסדר הבעיה היא הביטוח

אם חס וחלילה יקרה משהוא לא בטוח שהביטוח יכסה

בכל אופן בדקנו באיזה שמוסך בתלפיות אמרו לנו 700 שח לכל משענת ראש זה מאוד יקר לנו אז אנחנו מחפשים מקום שיוכל לעשות לנו משענת ראש ביותר זול

האם משהוא מכיר?

 

פורסם (נערך)

 700 שקל לראש , נשמע לי דיל טוב. (לעבודה לפי הספר).

אם זה יקר לכם אז... 

זה לא מתחבר לי עם הדאגה הכנה לנוסעים שרשמת בהודעה.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם
לפני 7 שעות, אורה נחמן כתב:

 

בדקנו את הענין לעומק מבחינת המשטרה הבנו שזה בסדר הבעיה היא הביטוח

 

 

הבעיה היא חיי הילדים שלך. רכב שאינו מותאם ל-7 נוסעים והתקנה חאפרית ולא חוקית. חכה שהרכב ייפסל בטסט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הייתי לוקח את הרכב לאיש מקצוע, שיבדוק האם החיבורים של הספסל / חגורות יושבים כמו שצריך, כי זה אפשרי, יש רכבים כאלו (5 מקומות מקורי עם נקודות התקנה מקוריות לספסל הנוסף) השאלה איך בוצע בפועל אצלך.

במקביל, על מנת שלא להגיע חלילה למקרה של תאונה בלי כיסוי מתאים, וכדי לנסוע ברכב חוקי, מחפש שוב רכב לקנייה, והפעם, 7 מקומות אמיתי...

אגב, כמה הפער במחיר, כלומר מה ערך העוקץ?

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

שווי הרכב הינו 27,000 ש"ח תודה רבה על כל העצות 

יום טוב

 

רכוב כעומד

האם תוכל לתת לי יותר פרטים לגבי שטיפת רכבים גבעון?

אולי טלפון של המקום או שם מדויק יותר?

מצאתי שטיפת רכבים גבעון 2000 זה זה ?

 

פורסם

לא יודע למה שיהיה לסמיר משענת ראש? הוא מתעסק בשטיפת רכבים ולפי הודעות שרצות בוואטסאפ בלילה בגניבת רכבים שנשטפים אצלו עם אייר טאג. 

הייתי מנסה אצל מוסך נג'יב שנמצא גם כן בגבעון 0522211567 אם מגיעים מכיוון רמות מגיעים לצומת הראשונה(לפני הצומת המרומזר) של גבעון החדשה לוקחים שמאלה, אחרי זה שוב שמאלה לכיוון גבעון, מתעגלים עם הכביש ממשיכים ישר עד הצומת T פונים ימינה(השטיפה של סמיר אחרי הימינה היא בצד שמאל) בצומת ואחרי זה שוב ימינה המוסך נמצא אחרי 100 מטר בצד ימין. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...