Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב,

 

לרכבי תו נכה. החנתי אותו באדום לבן בראשון לציון, באיזור שסובל ממצוקת חניה אדירה ורק לאחר שוידאתי שאין כלל חניה פנויה באיזור. החניתי את רכבי רחוק מצומת או מעבר חציה. על המקטע הזה שצבוע באדום לבן חונות מכוניות בכל שעות היום והן כלל לא מפריעות לתנועה. ניתן לראות בצילום שחונות מאחורי רכבי עוד שתי מכוניות, אחת ממש מאחורי ואחת רחוק יותר.

 

הכביש הוא דו סיטרי, אך אין כלל הפרעה לתנועה, הכביש די רחב כפי שניתן לראות. מלפני הרכב ניתן לראות שיש איזור פריקה וטעינה שהקפדתי כמובן לא להחנות עליו.  ערערתי כמובן, אך אני תוהה מדוע הדו"ח ניתן מלכתחילה והאם יש בו הצדקה כלשהי.

 

האם הדו"ח מוצדק  או שפשוט עיריות החליטו שהן אוכפות גם כנגד רכבים נושאי תו נכה בשיטת מצליח?

f29f70ce-62e2-4d2e-9f10-efb3bc2223040df0.jpg

d21d0f92-c05d-489b-9ce8-b7c793af5e3c0.jpg

עריכה אחרונה על ידי THELAD

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

לתחושך אין כל הפרעה לתנועה.

לתחושתי, תנועה של רכב משא (יש אתר בניה), אוטובוס וכיוצ״ב, במקביל לרכב אחר תגרום להפרעה בתנועה.

עירית ראשון מחלקת דו״חות על כל עברת חניה, בין אם הרכב נושא תו נכה ובין אם לאו.

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לפי כיווני חניית הרכבים, מדובר על רחוב דו סטרי. חניית הרכבים על אדום לבן חוסמת חלק מאחד הנתיבים. בוודאי כשמדובר על משאית או אוטובוס, כפי שציין עמית

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

על המדרכה

זו לא מדרכה, זה אי תנועה בנוי (אבני שפה משופעות ולא בזוית ישרה, צר מאוד ונמצא בין שני קטעים סלולים).

נראה שהוא מפריד בין הרחוב לאיזה כביש שירות שאולי נכנס לאתר הבניה

פורסם
לפני 7 שעות, kompy כתב:

עירית ראשון מחלקת דו״חות על כל עברת חניה, בין אם הרכב נושא תו נכה ובין אם לאו

ואף מרבה בגרירת רכבים שחונים שלא כחוק או מפריעים לתנועה

פורסם

כתוב בדו"ח שחסמתי נתיב בכביש דו סיטרי צר, הכביש רחוק מאד מלהיות צר.  ברור שכל חניה שלא במקום יעודי יש בה מן ההפרעה לתנועה, אך השאלה האם ההפרעה במצב הזה מצדיקה מתן דו"ח. להבנתי ולשיקול דעתי, לא. כפי שניתן לראות, הכביש די רחב, לא עוברים בו אוטובוסים כלל וכמו שציינתי סובל ממוצקת חניה אדירה, רכבים גם ללא תו נכה כל הזמן חונים במקטע הזה והם לא מפריעים לאף אחד.     

 

האם מישהו קיבל דוח דומה והוא בוטל לבסוף? 

לפני 7 שעות, kompy כתב:

לתחושך אין כל הפרעה לתנועה.

לתחושתי, תנועה של רכב משא (יש אתר בניה), אוטובוס וכיוצ״ב, במקביל לרכב אחר תגרום להפרעה בתנועה.

עירית ראשון מחלקת דו״חות על כל עברת חניה, בין אם הרכב נושא תו נכה ובין אם לאו.

 

 הפרעה לתנועה יש בכל מצב שחונים שלא בחניה יעודית, כמובן. השאלה האם ההפרעה כאן מצדיקה מתן דו"ח. להבנתי, רכב הנושא תו נכה אמור לקבל דו"ח רק במצבים קיצוניים שבהם יש חסימה מלאה של נתיב, חסימת מעבר, חניה בקרבת צומת או מעבר חציה.  המצב הנידון רחוק מכך שנות אור. אם עיריות מרשות לעצמן לבצע אכיפה כזאת כנגד רכבי נכים, יתכן שתו הנכה רק יגרום לאנשים שזקוקים לו לקבל דו"חות מיותרים בשיטת מצליח.  

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

לפי התמונות קשה לראות אם באמת ישנה הפרעה ממשית לתנועה וחסימת נתיב כפי שרשום בדו"ח.

אם אותו פקח חשב/טען שכן אז הוא רשם דו"ח, אם לפי דעתך אין פה הפרעה - תמתין לתשובת הערעור ואם לא יעזור, תבקש להישפט שהשופט יחליט אם הדו"ח מוצדק או לא.

 

בלי קשר, לרכב בעל תג נכה אין לו כרטיס חניה חופשית בכל מקום, וגם אדום לבן אסור לחניה לרכבי נכים וכמובן שישנם סייגים בהתאם לחוק הנכים, וחסימת נתיב/הפרעה לתנועה זה אחד מהסייגים, לא רק צמתים ומעברי חציה. 

פורסם
לפני שעתיים, Camaro 92 כתב:

ואף מרבה בגרירת רכבים שחונים שלא כחוק או מפריעים לתנועה

גורם לי לשקול לעבור לגור לראשון לציון😀

לפני שעתיים, THELAD כתב:

כתוב בדו"ח שחסמתי נתיב בכביש דו סיטרי צר, הכביש רחוק מאד מלהיות צר.  ברור שכל חניה שלא במקום יעודי יש בה מן ההפרעה לתנועה, אך השאלה האם ההפרעה במצב הזה מצדיקה מתן דו"ח. להבנתי ולשיקול דעתי, לא. כפי שניתן לראות, הכביש די רחב, לא עוברים בו אוטובוסים כלל וכמו שציינתי סובל ממוצקת חניה אדירה, רכבים גם ללא תו נכה כל הזמן חונים במקטע הזה והם לא מפריעים לאף אחד.     

 

האם מישהו קיבל דוח דומה והוא בוטל לבסוף? 

 הפרעה לתנועה יש בכל מצב שחונים שלא בחניה יעודית, כמובן. השאלה האם ההפרעה כאן מצדיקה מתן דו"ח. להבנתי, רכב הנושא תו נכה אמור לקבל דו"ח רק במצבים קיצוניים שבהם יש חסימה מלאה של נתיב, חסימת מעבר, חניה בקרבת צומת או מעבר חציה.  המצב הנידון רחוק מכך שנות אור. אם עיריות מרשות לעצמן לבצע אכיפה כזאת כנגד רכבי נכים, יתכן שתו הנכה רק יגרום לאנשים שזקוקים לו לקבל דו"חות מיותרים בשיטת מצליח.  

אתה מאוד טועה בהבנת חוק חניית נכים. תקרא היטב ותלמד את חוק חניית הנכים במלואו, כולל כל ההחרגות שקיימות לגביו.

אגב, אם מדובר בהסעה של אדם נכה, אזי ככלל, ברגע ששמת את הנכה בבית/ מקום יעודו, וחנית שלא כחוק לצורך כך,אתה אמור לחזור לרכב ולהזיזו למקום חניה חוקי.

יש גם קנס וסנקציות על ניצול תו נכה לרעה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם (נערך)
לפני כשעה, fatboy1340 כתב:

אתה מאוד טועה בהבנת חוק חניית נכים. תקרא היטב ותלמד את חוק חניית הנכים במלואו, כולל כל ההחרגות שקיימות לגביו.

אשמח אם תפרט היכן הוא טועה.

 

זה הסעיף שמתיר לנכה לחנות במקום אסור:

2.    (א)  נכה רשאי להחנות את רכבו הנושא תג נכה (להלן - הרכב), במקום שאין החניה מותרת בו אם התקיימו כל אלה:

(1)   בסמוך למקום האמור, אין מקום חניה מוסדר לנכים או שהוא לא היה פנוי בזמן החניה;

(2)   בסמוך למקום האמור לא מצוי מקום אחר שהחניה בו מותרת או שהוא לא היה פנוי בזמן החניה;

(3)   החניה נעשית באופן שאין בה סיכון לעוברי דרך ואין היא מונעת מעבר חופשי להולכי רגל, לעגלות ילדים או לעגלות נכים;

(4)   החניה אינה גורמת להפרעה ממשית לתנועה.

 

הסעיפים מנוסחים בכלליות וניתנים לפרשנות.

מקום אסור בחניה הוא מלכתחילה מקום שחניה בו תגרום להפרעה או סיכון כלשהם, האיסור 

על פי פות״ש הוא עומד בכל התנאים ואין לנו מידע להוכיח אחרת.

 

 

פות״ש, גש למקום, פחות או יותר באותו יום ושעה בשבוע. צלם כמה 5 דקות של התנועה במקום. (אם יחנו שם רכבים כמו שחנית, מה טוב, אבל גם אם לא).

הרחוב אכן לא נראה צר במיוחד ואתה חנית מול פתח כניסה לחצר, מה שמעניק מרווח מעבר למקרה שבו מגיעים שני רכבים ממול.

אם הוידאו אכן יראה שעובר שם רכב פעם ב-2 דקות ואין הפרעה ממשית לתנועה, שלח בקשה לביטול ואם לא יבטלו, תשקול לבקש להשפט (זה טרטור, לשיקולך). אם תראה שרכבים אכן מתקשים לעבור, שלם.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ליד הבית שלי יש מקטע דו סטרי צפוף מאוד ובכל זאת אנשים מחנים על המדרכה.

בדר"כ באמצע שבוע כשאני עובר שם אני רואה שעל חלק מהרכבים יש דו"ח ועל חלק לא.

יכול להיות שמי שלא קיבל דוח פשוט חנה *אחרי* קבלת הדוחות של שאר הרכבים, אבל להערכתי היה מדובר על תו נכה, שכן כל רכב על המדרכה שהיה עם תו נכה היה ללא דו"ח, למעט רכב אחד.

 

כשהתקרבתי לרכב ראיתי שעל תו הנכה שלו היה כתוב תוקף שפג לפני שנתיים.

אני תוהה אם זה קשור לקבלת הדו"ח אצלך.

אגב - ברחוב שאני מדבר עליו גם יש מצוקת חניה, אבל החניה על המדרכות חוסמת חצי נתיב, מה שגורם להמון בלאגן בכל בוקר מחדש. ובכל זאת חלק נכבד מהרכבים לא מקבל דו"ח.

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם (נערך)

הסתכלתי על התמונה ולא הבנתי: 

איך הנכה הצליח לצאת מהרכב?

לפני 18 שעות, THELAD כתב:

 

d21d0f92-c05d-489b-9ce8-b7c793af5e3c0.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • מצחיק 2

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני כשעה, tinoki כתב:

הסתכלתי על התמונה ולא הבנתי: 

איך הנכה הצליח לצאת מהרכב?

 

אה, הבנתי.

אם זה לא היה מצחיק זה היה מבכי,

אע"פ שבעיקרון יכול להיות שהנהג בעצמו בעל תו נכה,

אבל כמו שצוטט פות"ש אין מקום להתבלבל

 

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 22 שעות, THELAD כתב:

שלום רב,

 

לרכבי תו נכה

ההדגשה שלי.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...