Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, מחפש גיפ'ון קטן שיהיה זריז,

חשבתי על - רנו קפצ'ור 2021, קיה אקסיד 2022 (מנוע עם ה-160 כ"ס), מאזדה CX-30.

אני עושה טיפולים בזמן, לא נוסע בפקקים כמעט בכלל (אולי 10דק-רבע שעה כמה פעמים בשבוע)

נסיעות בין עירוניות ארוכות מידי פעם.

אשמח לדעתכם והאם יש המלצות נוספות.

תודה

פורסם

ה-CX30 תהיה ההימור הבטוח מבין האפשרויות שציינת.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

פורד פומה?

פומה, היא בעצם פורד פיאסטה מוגבהת, כיפית לנהיגה.

האם אתה נדרש למרווח מאחור ובבגאז' ?

(אני שואל כי לא ציינת מה חשוב לך ברכב? סדרי עדיפות?)

פורסם
לפני 20 דקות, IsraCar כתב:

פורד פומה?

פומה, היא בעצם פורד פיאסטה מוגבהת, כיפית לנהיגה.

האם אתה נדרש למרווח מאחור ובבגאז' ?

(אני שואל כי לא ציינת מה חשוב לך ברכב? סדרי עדיפות?)

אני רווק אז רק מרווח מאחור (סתם צוחק), אין דרישות מיוחדות, רכב זריז ושלא יטחן דלק (שלי עושה 1 ל-15 היום מחוץ לעיר וזה בסדר) ורכב בלי מחלות 

פורסם

לדעתי פורד פומה יכולה להתאים.

יש לה תוספת מגניבות.

למרות שהיא לא ממש נפוצה. עדיין יש היצע נאה ביד2 . אפילו תשאר עם עודף מהתקציב המכובד שלך.

למייטב ידעתי לא משווקת כיום כחדשה אצל היבואן הרישמי.

 

לגבי צריכת דלק, קשה להתחייב, תלוי בסנגון הנהיגה. (לא אמרת על מה אתה נוהג כיום, שאתה מקבל 1:15 , אז איך נדע?)

מנוע ליטר 125כ"ס, אמור להיות חסכוני. היו לו בעיות אמינות בעבר.  נאמר שפתרו אותן בדגמי 2020 וצפונה.

פורסם
לפני שעה, IsraCar כתב:

לדעתי פורד פומה יכולה להתאים.

יש לה תוספת מגניבות.

למרות שהיא לא ממש נפוצה. עדיין יש היצע נאה ביד2 . אפילו תשאר עם עודף מהתקציב המכובד שלך.

למייטב ידעתי לא משווקת כיום כחדשה אצל היבואן הרישמי.

 

לגבי צריכת דלק, קשה להתחייב, תלוי בסנגון הנהיגה. (לא אמרת על מה אתה נוהג כיום, שאתה מקבל 1:15 , אז איך נדע?)

מנוע ליטר 125כ"ס, אמור להיות חסכוני. היו לו בעיות אמינות בעבר.  נאמר שפתרו אותן בדגמי 2020 וצפונה.

פיאט פנדה 2014 דגם מפואר, ידני.

אבדוק על הפומה, אני לא לוחץ רק לפעמים שצפוף בכביש צריך זריזות.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...