Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 שעות, נירו72 כתב:

לפי ד"ר גוגל הרנו שלך הישראלית לא תומכת בפרוטוקול סטנדרטי,

תקן OBD2 הפך סטנדרטי בשנת 2001 באירופה עבור רכבי בנזין. 

מכוניות שיוצרו לפני לא תומכות בו, גם "ישראליות" וגם אירופאיות.

 

הייתה לי רנו קליאו 1999, היה לה מחבר דיאגנטסטיקה כמו OBD2 אבל סורקי OBD2 לא הצליחו להתחבר. 

 

 

 

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא מכיר את הדגם (למרות שטכנית הרכב הראשון שנהגתי עליו לבד היה מגאן כזו 2.0) אבל בדוק באינטרנט אם יש שיטה לקרוא קודי תקלה בלי סורק ע"י הבהובים של נורת בדוק מנוע בלוח שעונים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בתאריך 16.4.2025 בשעה 18:59, נירו72 כתב:

 לפי ד"ר גוגל הרנו שלך הישראלית לא תומכת בפרוטוקול סטנדרטי, וגם החיבור מיוחד. צריך מתאם או קורא מיוחד.

אם זה דחוף תלך לחשמלאי. אם לא דחוף, תזמין מחו"ל. אם תרצה אנסה לחפש לך בעלי אקספרס

תודה אחי

אני כן רוצה שיהיה לי סורק אז אם אתה מוצא אחד שמתאים לרכב אז ממש אשמח שתשלח לי

פורסם
לפני שעה, danielyacov כתב:

תודה אחי

אני כן רוצה שיהיה לי סורק אז אם אתה מוצא אחד שמתאים לרכב אז ממש אשמח שתשלח לי

 

זה היחיד שמצאתי שיורד מ 550 ש"ח.

תשלח הודעה לפני קנייה למוכר לבדוק אם זה תומך ברכב שלך.

בתאוריה אמור, במעשי ..
 

https://he.aliexpress.com/item/1005006032387511.html?spm=a2g0o.productlist.main.3.5a91164enoYKM2&algo_pvid=76deec4d-043b-4f08-b4e4-e7e521f0ede9&algo_exp_id=76deec4d-043b-4f08-b4e4-e7e521f0ede9-2&pdp_ext_f={"order"%3A"7"%2C"eval"%3A"1"}&pdp_npi=4%40dis!ILS!184.33!156.68!!!48.86!41.53!%402140f54217449311630837824eac46!12000035406159916!sea!IL!1675895639!X&curPageLogUid=1UpHao4SCxrs&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A

פורסם
בתאריך 18.4.2025 בשעה 02:17, נירו72 כתב:

תודה רבה 

אתה מכיר מישהו שהתעסק עם הרכב הזה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...